لاکچری ترین منطقه تهران که جز مناطق پولدار نشین تهران نیز می‌باشند کدام هستند؟

تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران و منطقه ای است که بیشتر مهاجر را دارد و دارای امکانات رفاهی و تفریحی بالاتری نسبت به شهرهای دیگر است. ممکن است بخواهید به تهران سفر کنید یا به دنبال تغییر محل زندگی خود باشید و برای اجاره یا خرید خانه و در کل اقامت در تهران به دنبال یکی از محله لاکچری تهران باشید. تهران بزرگ محله‌های گوناگونی دارد که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند، برخی از این محله‌ها قیمت بالایی دارند و خانه‌های لوکس در آنها به وفور یافت میشود. در این مقاله به برخی از مناطق پولدار نشین تهران در مناطق مختلف تهران اشاره میکنیم.

محله های لاکچری تهران

مناطق پولدار نشین تهران در منطقه یک

اکثر مناطق لوکس تهران که معروف هم هستند و همه شما حتما تا به حال اسم آنها را شنیده‌اید در منطقه ۱ قرار دارند.منطقه یک به طور میانگین گران ترین منطقه تهران است و شامل شمیران به مرکزیت تجریش میشود. ولنجک، محمودیه، زعفرانیه، کاشانک، باغ فردوس، فرشته و الهیه، مقصود بیک، قیطریه، حکمت، آجودانیه، جماران، دزاشیب، فرمانیه، کامرانیه، حصار بوعلی، نیاوران و اقدسیه از محله لاکچری تهران در منطقه۱ محسوب میشوند. در میان این محله‌ها برخی از خیابان‌های اقدسیه، کامرانیه، فرماینه، فرشته و زعفرانیه از دیگر مناطق منطقه یک نیز گران تر هستند.

یکی از دلایلی که محله‌های منطقه ۱ را به لاکچری ترین منطقه تهران تبدیل کرده وجود برج‌ها و ساختمان‌های لوکس است که بسیاری از افراد پولدار و سرشناس ترجیح می‌دهند در آنجا اقامت داشته باشند.

یکی از فاکتورهایی که برای انتخاب منطقه زندگی خود در تهران می‌توانید در نظر بگیرید بلندترین برج‌های تجاری و مسکونی تهران و برج‌های و آشنایی با منطقه‌ای است که در آن واقع هستند. 

مناطق پولدار نشین تهران منطقه دو

محله‌های لوکس و اعیان نشین منطقه دو تهران شامل شهرک غرب، قسمت شرقی سعادت آباد از بلوار پاکنژاد به طرف شرق تا اسلام آباد هستند. همچنین خیابان‌های سپهر و البرز در مرزداران و برخی از خیابان‌های شهرآرا و گیشا و شهرک آتی‌ساز از محله‌های لوکس و گران قیمت تهران هستند. در واقع تنها بالاشهر و شمال تهران نیست که به عنوان مناطق پولدار نشین تهران شناخته و انتخاب می‌شوند بلکه در غرب تهران نیز مناطق با کلاس و اعیان نشین وجود دارند.

محله لاکچری تهران در منطقه ۳

منطقه ۳ یکی از مناطق اداری تهران و مسکونی آن است که خانه‌های آن تقریبا در اکثر مناطق از قیمت‌های بالایی برخوردارند. محله‌های دروس، میرداماد، ظفر (به جز قسمت حسن آباد)، دیباجی، اختیاریه، منظریه، احتشامیه، پاسداران و ونک ( به جز ده ونک) از محله‌های خوب و گران تهران هستند. همچنین چندین برج معروف تهران از جمله برج تهران، آ اس پ، پارک دو پرنس، برج های سامان و … در این منطقه قرار دارند.

محله های لوکس تهران در منطقه ۴

منطقه ۴ تهران در شمال شرق این شهر قرار دارد، جنوب پاسداران، برخی از کوچه های شیان، خیابان شهید عراقی، برخی از خیابان های تهران پارس به خصوص بخش جنوب غربی ( اطراف فلکه اول و دوم) از محله های گران قیمت تهران هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۵ تهران

منطقه ۵ تهران در شمال غرب تهران واقع شده است، برخی از خیابان های پونک مثل کمالی، عدل و همیلا، خیابان های اباذر، مهران و بهنام، برخی از خیابان های جنت آباد جنوبی، مرکزی و سازمان برنامه شمالی و شهرک اکباتان از محله های گران قیمت منطقه ۵ هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۶ تهران

محله ی شاخص این منطقه محله ی یوسف آباد است که یکی از محله های بزرگ تهران محسوب میشود، محله توانیر، پارک ساعی، بهجت آباد شمالی، خیابان الوند و… از محله های خوب و گران منطقه ۶ هستند.

محله های خوب تهران

محله های گران قیمت منطقه ۷ تهران

محله های سهروردی شمالی، نیلوفر و آپادانا از محله های خوب منطقه ۷ هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۸ تهران

محله های گران قیمت منطقه ۸ شامل برخی از خیابان های نارمک و قسمتی از تهران پارس میشود.

دیگر محله های گران قیمت تهران

در مناطق دیگر برخی از کوچه ها و محله ها از محله های همجوار خود گرانتر هستند به طور مثال محله پرستار در اطراف خیابان پیروزی، خیابان ایران، خیابان های اطراف حرم در شهرری، برخی از کوچه های تهران نو، برخی از محله های منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران به خصوص در شمال آن، برخی از برج های منطقه ۲۲ تهران، برخی محله های نزدیک بازار و بازار آهن و… از مثال های این مورد هستند.

از آنجایی که به دلیل ازدحام جمعیت در تهران کرج نیز در سال های اخیر یکی از شهرهای پرطرفدار شده است اگر به دنبال زندگی در این شهر هستید می‌توانید مناطق بالاشهر کرج را ببینید.

اسباب کشی و باربری در تهران را به نوبار بسپارید.

1 نظر
  1. Sam می گوید

    من فرح شمالی، خرمشهر رو با هیچ محله ای عوض نمیکنم هنوز کلاس ۵۰ سال پیشو داره

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.