محله های لوکس، گران قیمت و بالا شهر کرج کدام محله‌ها هستند؟

کرج مرکز استان البرز است که در سال‌های اخیر به یکی از شهرهای پرجمعیت تبدیل شده است. با توجه به رشد جمعیت تهران، توجه بسیاری از افراد به این شهر نزدیک به تهران معطوف شده است. این شهر شامل ۱۱منطقه است که هر منطقه از چند محله تشکیل شده است و به طور کلی میتوان گفت محله‌هایی که به تهران نزدیک تر هستند گرانترین محله های کرج هستند.

قبلا درباره منطقه های لوکس تهران صحبت کردیم و در این مقاله بهترین مناطق بالا شهر کرج را معرفی می‌کنیم. ممکن است شما قصد خرید ملک را در گرانترین محله‌ های کرج داشته باشید پس با شناخت محله‌‌های کرج می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید بالا شهر کرج کجاست، محله‌های آن کدامند و چه ویژگی‌هایی دارند.

بالا شهر کرج کجاست؟

با توجه به نزدیکی کرج به تهران بسیاری از افراد تمایل دارند که در این شهر از استان البزر، خانه، ویلا و ملک بخرند. در ادامه گرانترین و با کلاس ترین محله کرج را به همراه ویژگی‌های آنها معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین محله را برای خرید یا اجاره انتخاب کنید.

جهانشهر کرج؛ یکی از گرانترین محله کرج

جهانشهر کرج تقریبا در نزدیکی اتوبان تهران کرج واقع شده است، این محله اداری و تجاری به صورت همزمان است و به دلیل امکانات رفاهی که دارد یکی از مناطق لوکس و پر امکانات کرج محسوب می‌شود. میدان معدنی، ماهان غربی، بلوار بهارستان و پاییزان غربی از گرانترین و بهترین منطقه جهانشهر کرج هستند. به طور متوسط قیمت خانه در جهان شهر برابر با قیمت خانه در محله ستارخان تهران است. اما در این خیابان‌ها گاهی قیمت‌ها به خانه‌هایی هم قیمت نیاوران نیز میرسد این منطقه که در بالاشهر کرج قرار دارد یکی از گرانترین منطقه کرج است.

عظیمیه کرج؛ محله بالاشهر کرج

عظیمیه یکی از گرانترین محله های کرج و بالا شهر کرج می‌باشد، این محله از لحاظ منطقه ای در کوهپایه قرار دارد و بام کرج یکی از مکان‌های دیدنی این منطقه است. آپارتمان‌های بزرگ و پنت‌هاوس در این منطقه زیاد یافت میشود. قیمت خانه‌های عظیمیه حدودا مثل قیمت خانه در محله یوسف آباد تهران است اما در مورد برخی از پنت‌هاوس‌ها این قیمت بسیار بیشتر هم میشود. خیابان‌های میخک، گلستان، تختی ، فرشته و… از خیابان‌های خوب عظیمیه هستند.

گوهردشت کرج

گوهردشت یکی از با کلاس ترین منطقه کرج است که از اتوبان کرج فاصله بیشتری داشته و نزدیک به کوه بوده و بالا شهر کرج محسوب می‌شود. تقریبا میتوان گفت قیمت خانه در گوهردشت کرج با نارمک تهران برابری میکند. خیابان‌های شماره دار دقیقا مثل نارمک تهران از ویژگی‌های گوهردشت کرج است.

مهرشهر کرج

مهرشهر محله ای بزرگ در جنوب اتوبان کرج بوده و بلوار شهرداری مهرشهر بهترین خیابان این محله از کرج است. در مهرشهر هم خانه‌های ویلایی و هم برج‌های متعدد پیدا میشود. مهرشهر به طور میانگین قیمتی در حدود محله دروس تهران دارد اما بعضی از نقاط این محله که یکی از با کلاس ترین منطقه کرج است قیمت بالاتری دارند.

مهرشهر کرج که یکی از زیباترین مناطق کرج است هم دارای ساختمان‌های بلند و لوکس و هم خانه‌های ویلایی است که همین مساله بر جذابیت این شهر افزوده است.

مهر شهر آب و هوای خوبی برای سکونت دارد و در ابتدا پر از وبلاهای قدیمی بود که به مرور ساختمان‌های مرتفع و چند طبقه هم در آن ساخته شد. از قدیمی ترین ویلاها و جاذبه‌های دیدنی آن می‌توان به باغ سیب و کاخ مروارید اشاره کرد که متاسفانه تا حدی تخریب شده‌اند.

مهر شهر دارای مراکز تجاری بزرگی مانند مرکز تجاری رویال، پارس، مرکز خرید توسا و غیره است که تمام نیاز افراد این محله را تامین می‌کند.

اگر به دنبال خرید خانه در شهر کرج هستید، میتوانید بعد از پیدا کردن خانه اسباب کشی کرج را به نوبار بسپارید. باربری در کرج با نوبار با سرعت و به صورت ایمن خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام می‌دهد.

سایر محله های بالا شهر کرج کجاست؟

همانطور که گفتیم کرج دارای ۱۱ منطقه است که از آنها می‌توان به شهرک پردیسان، درختی، گلشهر، مهرویلا، کارمندان جنوبی، اراضی انصاری و خیام از دیگر محله‌ها و خیابان‌های خوب کرج اشاره کرد.

اگر قصد اجاره خانه با قیمت ارزانتر دارید مناطق پایین شهر کرج هشتگرد، مارلیک، منظریه و محمدشهر که جزو مناطق ارزان قیمت کرج مناسب شما. از مناطقی که به تازگی شهرنشینی در آنها رواج یافته می‌توان به حصارک، یاس و شهرک بهارستان اشاره کرد.

در این مقاله درباره مناطق بالاشهر کرج و گرانترین محله های کرج صحبت کردیم. چنانچه قصد خرید یا اجاره خانه در باکلاس ترین منطقه کرج را دارید این مقاله می‌تواند دید خوبی به شما بدهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.