چگونه از ورود دزد به خانه جلوگیری کنیم؟ | راهکار های پیشگیری از سرقت منزل

یکی از مواردی که باید درخانه ی خود به فکر آن باشید، پیشگیری از سرقت منزل است ، در این مقاله میخواهیم نکاتی را برای جلوگیری از ورود دزد به خانه جلوگیری کنیم؟

استفاده از کلید های کامپیوتری

استفاده از کلید های کامپیوتری راهی مناسب برای جلوگیری از دزدی خانه است ، حقیقت این است که کلید کامپیوتری هم ممکن است باز شود اما بازکردن آن زمان بیشتری را میبرد.

دو قفله کردن در خانه

برای جلوگیری از ورود دزد به خانه میتوانید قفل دومی را برروی در خانه خود نصب کنید ، به این ترتیب جناب دزد باید زمان بیشتری را برای ورود به خانه شما بگذارد.

از درهای ضد سرقت استفاده کنید.

این درها دارای اسکلت فلزی هستند که شکستن آنها را به شدت مشکل میکند و برای شکستن آن حتما باید از دژکوب پلیس ، اره برقی یا وسایل آتش نشانی استفاده نمود.

جلوگیزی ار سرقت منزل

برای جلوگیری از سرقت منزل از چراغ های تایمر دار استفاده کنید.

با استفاده از این چراغ ها در مدت زمانی که در خانه نیستید چراغ ها به صورت تصادفی روشن خواهد شد و سارقان فکر میکنند که شما در منزل هستید.

نرده و حفاظ گذاشتن برای پنجره ها

برای اینکه جلوی دزدی از داخل کوچه را بگیرید باید پنجره های خود را نرده و حفاظ کشی کنید.

استفاده از چراغ و دوربین مدار بسته جلوی ساختمان

برای کنترل بهتر جلوی درب ورودی خوب ، یک چراغ هوشمند و یک دوربین مدار بسته نصب کنید.

جلوگیری از دزدی خانه

در ورودی حیاط را برای جلوگیری از سرقت حتما برسی کنید.

در ورودی حیاط برخی از خانه ها معمولا درست چفت و بست نمیشود و به آسانی باز میشود ، پیشنهاد میشود از سیستم های اتوماتیک بسته شدن در استفاده کنید.

در هنگام باز و بسته کردن در پارکینگ دقت کنید.

همیشه تا کامل بسته شدن در پارکنیگ خود منتظر بمانید.

بیمه سرقت یا بیمه دزدی تهیه کنید.

اگر سارق از تمامی مراحل امنیتی شما رد شد با استفاده از بیمه نامه آتش سوزی و پوشش اضافی سرقت خانه و وسایل خود را بیمه کنید. پیشنهاد میشود مطلب بیمه های مربوط به خانه را مطالعه کنید.

وسایل مهم خود را در گاوصندوق گذاشته و آن را به داخل زمین پیچ کنید.

وسایل مهم خود را در گاوصندوق بگذارید و همین طور آن را به داخل زمین پیچ کنید تا بلند کردن آن با اهرم های چرخدار امکان پذیر نباشد. کلید گاوصندوق را دردسترس قرار ندهید.

اگر برای خانه جدید خود به فکر ایمن سازی در مقابل سرقت هستید و این مقاله به شما کرد میتوانید برای اسباب کشی به اتوبار آنلاین نوبار اعتماد کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.