بیمه های مربوط به خانه | چگونه با هزینه ی کم ازخانه خود در برابر خطر های احتمالی محافظت کنیم؟

بیمه های آتش سوزی از جمله بیمه هایی هستند که شما میتوانید برای خانه ی خود با قیمتی بسیار مناسب انجام بدهید ، این بیمه ها در واقع شامل تمامی بیمه های میشوند که شما میتوانید برای خانه خود محیا کنید تا اگر حادثه ای برای خانه شما رخ داد کمترین خسارت را ببینید .

بیمه مربوط به خانه

بیمه آتش سوزی تنها بیمه ی آتش سوزی نیست!

بیمه ی آتش سوزی تقریبا شامل ۵۰ پوشش اضافی است این پوشش ها از پوشش های عادی مثل سرقت ، سیل و زلزله گرفته تا سقوط قطعات هلیکوپتر و هواپیماست !

حق بیمه و هزینه ی بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی به تنهایی برای یک واحد آپارتمان به همراه وسایل مبلغی سالانه حدود ۱۵۰ هزار تومان را برای بیمه گذار هزینه دارد که بسیار مناسب است ، اگر پوشش های سرقت ، زلزله و سیل را نیز به آن اضافه کنید حدودا مبلغ ۴۰۰ هزار تومان سالانه برای بیمه آتش سوزی باید پرداخت کنید.

ارزش ساخت | ارزش خرید خیر

شما در قسمت ارزش خانه باید ارزش ساخت دوباره ی خانه ی خود را حساب کنید نه ارزشی که ملک را از شما میخرند مبلغ هر متر ساخت در تهران حدود ۳-۴ میلیون تومان است . چون بیمه نیز پول ساخت را به شما میدهد و اگر قیمت خرید خانه ی خود را بدهید در هنگام خسارت بیمه همان ارزش سخت را به شما میدهد.

برای خرید بیمه آتش سوزی در اکثر مواقع نیاز به بارزسی و کارشناسی نیست

فرآیند خرید این بیمه برای خانه  شما بسیار ساده است ، در اکثر اوقات حتی نیاز به کارشناسی نیز ندارد.

بیمه های مسئولیت آسانسور ، مسئولیت آتش سوزی و …

درصورتی که فردی در آسانسور شما آسیب ببیند یا آتش سوزی از خانه شما به خانه دیگری سرایت کند و.. شما مسئول هستید و باید خسارت پرداخت کنید بیمه های مسئولیت میتواند در این مواقع به کمک شما بیاید.

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است از دیگر مطالب وبلاگ نوبار نیز دیدن فرمایید و اگر در گیر و دار گرفتن خانه ای جدید هستید میتوانید از خدمات اسباب کشی ما استفاده کنید. مطلب برنامه اسباب کشی به شما پیشنهاد میشود‌.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.