چگونه همسر خود را برای اسباب کشی متقاعد کنیم؟

مواقعی پیش می‌آید که باید به یک محله یا شهر جدید نقل مکان کنید. کارهای جابجایی به خوبی انجام می‌شود. اما یک مشکل بزرگ باعث می‌شود که در روند این کار اختلال ایجاد شود. نارضایتی همسر شما نسبت به اسباب کشی به یک محله جدید که باعث می‌شود با این کار مخالفت کند. این مخالفت بیشتر مربوط به تعلق خاطر همسرتان به خانه و محله شما می‌شود و علاقه‌ای ندارد به محل جدیدی برود. حال، چه کاری انجام دهیم تا رضایت همسر خود را جلب کنیم؟ راهکارهای مفید و کاربردی وجود دارد که بتوانید همسر خود را برای اسباب کشی متقاعد کنید. با نوبار و متقاعد کردن همسر خود همراه شوید.

زوجی در حال صحبت کردن

در زمان مناسب با او صحبت کنید

زمانی که همسر شما نسبت به اسباب کشی موافق نیست، یک گفتگوی مهم درباره این موضوع می‌تواند به شما کمک کند. به هیچ عنوان این موضوع را به تعویق نیاندازید. هرچقدر دیرتر به این موضوع بپردازید، مشکل شما برای متقاعد کردن همسرتان سخت خواهد شد. اما یک نکته مهم برای صحبت کردن وجود دارد. این نکته، صحبت کردن در یک زمان مناسب است. زمانی که نفوذ کلام بتواند در ذهن همسر شما اثر بگذارد. آمادگی خوبی نسبت به صحبت کردن داشته باشید و سعی کنید پیش از گفتگو موضوعات مختلف را در ذهن خود مرور کنید.

گفتگو را زمانی شروع کنید که هردوی شما آرام هستید، استراحت کافی کرده‌اید و هیچ استرسی نسبت به شرایط ندارید. بهترین زمان ایده‌آل، آخر هفته است که هردوی شما به خوبی استراحت کرده‌اید. همچنین، سعی کنید در محیط خصوصی و به صورت دونفره گفتگو کنید. اگر شخص دیگری در گفتگویتان حضور داشته باشد، ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید. در طول گفتگو، به مرور وارد موضوع اصلی شوید. دلایل خود را محترمانه، دوستانه و منطقی بیان کنید. از مزایای رفتن به محل یا شهر جدید، امکان پیشرفت و ارتقای سطح زندگی خود سخن بگویید. از نکات مثبت محل جدید تعریف کنید و به او تضمین دهید که در آنجا می‌تواند کارهای بیشتر و بهتری انجام دهد. لازم به ذکر است، از عبارت «من» در سخنان خود استفاده نکنید و با استفاده از کلمه «ما» شرایط را بیان کنید.

زوجی در حال گفتگو

درباره اتفاقات مثبت اسباب کشی سخن بگویید

در طول گفتگو برای متقاعد کردن همسر خود، صادق باشید. تمام احساسات و نگرانی‌های خود را نسبت به اسباب کشی صادقانه بیان کنید. این مورد بسیار مهم است و ممکن است همسر شما راه‌حل‌ها و نظرات خوبی نسبت به شرایط ارائه کند. سعی کنید درباره موضوعات مثبتی که در پایین ذکر شده است، صحبت کنید:

  • ثبات مالی بیشتر در محل یا شهر جدید
  • فرصت‌های شغلی بهتر و پیشرفت شغلی
  • هزینه پایین زندگی در محل جدید
  • گزینه‌های مطلوب برای پیدا کردن خانه (در صورت رفتن به شهر جدید)
  • امنیت و شرایط آرام در محله یا شهر جدید
  • مدارس و امکانات آموزشی بهتر برای فرزندان
  • آب و هوای مطلوب نسبت به شرایط فعلی

رؤیاها و اهداف بلند مدت خود را برای همسر خود بیان کنید و نظر او را نسبت به این موضوعات جویا شوید. بگویید رفتن به محل جدید می‌تواند خانواده شما را سریع‌تر و آسان‌تر به اهدافتان برساند. این کارها می‌تواند همسر شما را نسبت به شرایط آگاه کند.

گوش کردن

به سخنان همسرتان گوش دهید

زمانی که تمام حرف‌های خود را به همسر خود زدید، اجازه دهید همسرتان نسبت به موضوعات مطرح شده صحبت کند. با اینکار نشان خواهید داد که نظرات او برای شما بسیار مهم است. زمان صحبت‌های او، به حرف‌ها و نکاتی که می‌گوید با دقت گوش دهید. اجازه دهید موضوع مورد بحث، از نظر او بیان شود. اگر نظر همسرتان نسبت به جابجایی منفی بود، به نظراتش احترام بگذارید. در حالی که به تمام سخنانش گوش می‌دهید، سعی کنید توجه ویژه‌ای به حرف‌هایش داشته باشید تا بتوانید با ذهنی باز نسبت به مسئله صحبت کنید. مخالفت همسر شما باعث می‌شود که تلاش بیشتری برای متقاعد کردن او کنید. بنابراین، در بحث خود به دنبال مصالحه و ایجاد رضایت قلبی باشید.

در طول صحبت‌های همسرتان، خود را جای او بگذارید. شرایط را از دید او بررسی کنید. سوالاتی که در ذهن او است را در ذهن خود مرور کنید. سؤالاتی مثل چرا همسرم قصد دارد به یک محل یا شهر جدید نقل مکان کند؟ دلیل اصلی این کاری چیست؟ آیا آنجا کار بهتری را سراغ دارد؟ را از خود بپرسید. با این کار می‌توانید درک بهتری نسبت به مخالفت همسر خود داشته باشید. درک احساسات همسر شما می‌تواند در این کار به شما کمک کند. با این روش به همسر خود ثابت می‌کنید که شخص خودخواهی نیستید و به او اهمیت می‌دهید. بنابراین، می‌توانید با درک وضعیت شخصی همسرتان، راه‌حل مناسب را پیدا کنید.

زوجی در حال بسته بندی وسایل خانه

نکات مهم دیگر برای متقاعد کردن همسرتان

سعی کنید در طول متقاعد کردن همسر خود، سازش کنید. سعی کنید در این موضوع به یک توافق متقابل برسید. شرایط به گونه‌ای پیش نرود که یکی از شما به اجبار شرایط را بپذیرد. باید درباره جابجایی و نقل مکان به یک محل جدید به صورت قلبی به یک جمع‌بندی معقول برسید. اگر همسر شما برخلاف میل باطنی این کار را قبول کند، اما در آنجا احساس خوبی نداشته باشد، باید بدانید که مشکل شما همچنان پابرجا است. این اتفاق حتی ممکن است به محل یا شهر قبلی خود برگردید.

یکی از دلایل مهم مخالفت افراد برای اسباب کشی و جابجایی، استرس و سختی کار است. به همسرتان تضمین دهید که بدون استرس و نگرانی کارهای اثاث کشی انجام خواهد شد. او را متقاعد کنید که نسبت به این کار ترسی نداشته باشد و همه کارها بدون مشکل جلو خواهد رفت. بهترین روش، سپردن کارها به یک شرکت باربری مطمئن است. آنها با انجام کارهای اصولی در باربری می‌توانند نگرانی همسر شما را برطرف کنند. بنابراین، شرکت نوبار سرویس‌های کامیون، وانت و وانت نیسان بار را برای انجام اسباب کشی ارائه می‌دهد. برای سفارش اتوبار در تهران و کرج، به سایت یا اپلیکیشن نوبار مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.

امیدواریم که بتوانید همسر خود را برای جابجایی متقاعد کنید. به این نکته همیشه توجه داشته باشید، مهمترین کار برای رسیدن به یک جمع‌بندی و توافق، حفظ آرامش است. بنابراین، با صبوری و حوصله کارها را جلو ببرید و از تنش و عصبانیت دوری کنید.

منبع My Moving Reviews

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.