۹ ایده برای دکور خانه از وسایلی که می‌توانید دوباره از آنها در خانه استفاده کنید

هنگامی که فصل‌ها به پایان می‌رسند و بهار می‌آید، دوست داریم درباره پروژه‌های کوتاهی که می‌توانیم برای کاهش اثرات زیست محیطی‌مان انجام دهیم، فکر کنیم. درخت بکاریم، به جای رانندگی پیاده به فروشگاه برویم، محصولات محلی بخریم و … اما یک راه وجود دارد که شما به آسانی می‌توانید با استفاده از چیزهایی که در حال حاضر دارید، تاثیرات زیست محیطی را تغییر دهید.

استفاده از وسایل بلا استفاده، آنها را به چیزی مفید تبدیل میٰ‌کند. یکی از رایج‌ترین نمونه‌ها این است: پس از آنکه آی پادها به بازار آمدند چه اتفاقی برای سی دی ها افتاد؟ آنها را به تکه‌های موزاییکی خرد کردند و برای ساخت توپ‌های کوچک دیسکو، ساخت دکوری‌های موزاییکی و غیره مورد استفاده قرار گرفتند. این یک روش جادویی و آسان برای تبدیل چیزی غیر ارزشمند به چیزی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

پروژه‌های بسیار ساده و سرگرم کننده‌ای وجود دارد که می‌توانند وسایل قدیمی و غیر ضروری را به چیزی شگفت انگیز تبدیل کند. با این ایده‌های دکوری شروع به ساختن خانه ایدهآل خود کنید. همراه نوبار باشید.

مانیتور قدیمی خود را به یک جای نگه‌داری حیوانات تبدیل کنید

تبدیل مانیتور به تخت خواب گربه | تبدیل وسایل قدیمی به تازه

جایی در اتاق زیر شیروانی مادرش، یک مانیتور کلاسیک و جعبه‌ای است که در طول سال‌ها لمس هم نشده است. شما می‌توانید آن را به شخص دیگری که دوست ندارید اهدا کنید، به این ترتیب، آنها رایانه‌ای با کمترین رزولوشنی که برای انسان ساخته شده است دارند، یا می‌توانید آن را به گوشه‌ای پرتاب کنید تا طی سال‌های آینده خاک بخورد.

گزینه بهتر: شما همچنین می‌توانید آن را به یک تخت برای گربه خود تبدیل کنید. گربه‌ها عاشق جعبه هستند (به همین دلیل اسباب کشی با آنها واقعا سخت است) و یک مانیتور اساسا یک جعبه با تکنولوژی است. خارج کردن تکنولوژی از مانیتور یک فرایند نسبتا ساده است و دکور اضافی کاملا اختیاری است.

بیشتر بخوانید: نحوه رنگ کردن دیواری از خانه با سبک دیوار accent در ۶ مرحله

با رنگ و چرخ یک کمد را به جزیره‌ی آشپزخانه تبدیل کنید

جزیره واقعی آشپزخانه برای خرید و نصب و راه اندازی گران است، و هنگامی که قصد اسباب کشی دارید، نمی‌توانید آن را با خود ببرید. جزیره آشپزخانه متحرک گزینه‌ای مناسب است، اما برای دادن پولی زیاد واقعا ارزش ندارد. به جای خالی کردن جیب برای خرید چیزی جدید از برندی جدید، یک کمد از وسایل بلا استفاده خود پیدا کنید، آن را رنگ کنید و کارایی آن را تغییر دهید و آن را به یک جزیره آشپزخانه متحرک تبدیل کنید. آن را هر کجا که خواستی تکان بده، هنگام اسباب کشی آن را با خود ببر و آن را از تبدیل شدن به هیزم نجات دهید.

بیشتر بخوانید: چند روش منحصر به فرد برای سازماندهی و مرتب کردن کتابخانه

از چوب پنبه‌های اضافه پادری برای حمام بسازید

استفاده از چوب پنه به عنوان پادری | ایده های جالب دکوری

فقط با یک چسب تفنگی ساده و یک مجموعه از چوب پنبه، می‌توانید پادری حمام درست کنید که یکی از لوازم جانبی مناسب برای حمام است. اگر چوب پنبه به اندازه کافی برای درست کردن پادری ندارید می‌توانید از اطرافیان برای یافتن آن بپرسید.

با لگو شکلی جدید به میز قدیمی بدهید

هیچ دردی مانند راه رفتن بر روی لگو وجود ندارد؛ به جز اینکه متوجه شوید که این فقط یک لگو نیست که شما بر روی آن قدم گذاشته‌اید، بلکه کل عمارتی است که فرزندتان تمام روز را برای ساخت آن گذاشت. با تبدیل کردن میز عسلی خود به یک جایگاه لگو، با درد فرزندتان و خودتان خداحافظی کنید.

اگر دوست دارید رنگ میز را تغییر دهید، سپس با چنگ تفنگی فومی را روی میز بچسبانید تا لگوها بر روی آن سُر نخورند. از یک سبد برای لگوهای اضافی بر روی میز استفاده کنید و در صورت نداشتن فضایی برای سبد با استفاده از میخ آن را به میز نصب کنید. در حال حاضر شما نه تنها مبلمان خود را از تبدیل شدن به زباله دانی نجات دادید، همچنین خود را از قدم زدن در لگو (چیزی که همه ما آن را تجربه کردیم) نجات دادید.

بیشتر بخوانید: چگونه روی یخچال را تزیین کنیم؟

استفاده از قوطی‌های خالی برای ساخت جای کارد و چنگال چند منظوره

آیا می‌دانستید که میزان دور انداختن قوطی‌های آلومینیومی هر سه ماه یک بار در آمریکا به اندازه میزان آلومینیوم به کار رفته برای بازسازی ناوگان هوایی است؟ این یک واقعیت ترسناک است، اما شما می‌توانید با تمیز کردن قوطی‌های قدیمی خود و استفاده از آنها برای نگه داری گیاهان، و یا چسباندن آن به سطحی صاف برای ساخت جای کارد و چنگال، از دور انداخته شدن زیاد آن جلوگیری کنید. درست کردن آن را یاد بگیرید و با استفاده از آن دکور آشپزخانه خود را ارتقا دهید.

با استفاده از گوشی تلفن‌های قدیمی نگه‌دارنده کتاب بسازید

اگر شما یک تلفن باسیم در اطراف خود ندارید، به فروشگاه عتیقه فروشی محله سر بزنید مطمئنا در آنجا چیزی پیدا می‌کنید. تلفن‌ها یک وسیله بسیار مشکل ساز برای محیط زیست هستند؛ آنها حاوی نقره و طلا هستند، اما ما آنها را با وجود هشدار دور می‌اندازیم (ما روزانه حدود ۳۵۰،۰۰۰ تلفن را دور می‌اندازیم و این تعداد فقط شامل تلفن‌های همراه می‌شود!).

در حالی که تلفن‌های قدیمی مدرسه مواد ارزشمندی ندارند، اما هنوز هم از بین بردن آنها و استفاده مجدد از آنها مشکل است. پس تعدادی از آنها را حفظ کنید و به قفسه کتاب خود اضافه کنید و به آن رنگ دهید.

بیشتر بخوانید: چند روش منحصر به فرد برای سازماندهی و مرتب کردن کتابخانه

تختخواب بچه خود را به میز تبدیل کنید

با تخت نوزاد خود وقتی فرزند شما به میزانی رشد کرد که در آن جا نشود چه می‌کنید؟ اگر شما پدر و مادر هنرمندی هستید، آن را تبدیل به یک مرکز یادگیری برای کودکان خود کنید تا از آن لذت ببرند. این کار ارزانتر از خرید یک میز جدید برای آنها است و شما می‌توانید آن را با اضافه کردن هر چیزی که دوست دارید کارآمد کنید. شما حتی می‌توانید با استفاده از رنگ تخته سیاه، کف آن را رنگ کنید تا آن را به یک وسیله‌ای برای سرگرم کردن کودک خود تبدیل کنید.

استایل خود را با کلاه‌های ساخته شده از وسایل بلا استفاده ترقی دهید

لباس‌ها نیز از اقلامی هستند که استفاده مجدد از آنها برای همه سخت است. حتی زمانی که ژاکت‌ها گرم و نرم و زیبا هستند، فقط یک لکه کوچک می‌تواند همه چیز را خراب کند؛ بنابراین نگذارید این اتفاق بیفتد. ژاکت خود را به یک کلاه زیبا برای پوشیدن در تمام فصل زمستان تبدیل کنید.

اگر عکس بالا اشاره‌ای به ژاکت بودن آنها نمی‌کند، دوستان شما قادر به تشخیص تفاوت بین ژاکت و کلاه نیستند. اگر مهارت شما در خیاطی بسیار است، حتی می‌توانید ژاکت قدیمی خود را به ست شال گردن و کلاه تبدیل کنید.

با صندلی‌های قدیمی آشپزخانه نیمکت درست کنید

این کار ممکن است ساده‌ترین پروژه باشد و اگر چند صندلی بلا استفاده را در انباری، گاراژ یا فروشگاه عتیقه فروشی پیدا کردید، برای این کار عالی است. برای انجام این کار شما نیاز به نمایان کردن مهارت‌های مردانه خود با کمی کار با چکش و میخ دارید. این نیمکت همچنین یک جایگزین عالی برای خرید یک نیمکت برای ورودی خانه یا خرید صندلی‌های تاشو برای زمانی که میز آشپزخانه خود را برای شام مهمانی گسترش می‌دهید، است.

آماده ساخت وسایل دکوری جدی از وسایل قدیمی و بدون استفاده هستید؟ اتوبار نوبار برای کمک به شما اینجا است. صاحبان کامیون و وانت محلی می‌وانند صندلی‌های آشپزخانه قدیم را برای شما جابجا کنند و به خانه بیاورند. هر کجا که شما قصد انجام این کار را داشته باشید، نوبار آماده است تا آن را به واقعیت تبدیل کند.

منبع: dolly

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.