چند وسیله جالب برای راحت تر کردن کار در آشپزخانه

چند وسیله و ابزار جالب برای آشپزخانه شما که میتواند آشپزی را راحت تر کند، در این مقاله به بررسی این وسایل جالب آشپزخانه میپردازیم.

نایسر دایسر | خردکن و رنده به همراه محفظه

شما میتوانید با استفاده از این وسلیه به جای آنکه سختی رنده کردن و خرد کردن میوه ها را تحمل کنید تنها با یک فشار دست میوه، سبزیجات و.. را خرد کنید. برای خانه جدیدتان خرید این وسیله میتواند جالب باشد. اگر درگیر و دار اسباب کشی هستید میتوانید سرویس اسباب کشی را از نوبار رزرو کنید.

نایسر دایسر | وسیله جالب آشپزخانه

خردکن دستی | وسیله ای ارزان و کاربردی

این وسیله جالب در دو مدل کششی و چرخشی وجود دارد. همچنین میتوانید برای همزدن تخم مرغ، خرد کردن نان و… هم از این وسیله استفاده کنید.

خردکن دستی چرخشی و کششی

گیرنده ی پیاز و سیب زمینی!

تا به حال اتفاق افتاده که هنگام خردکردن پیاز، پیاز از دستتان در برود. این وسیله میتواند به شما در خرد کردن پیاز، هویج ، سیب زمینی و… کمک کند.

نگهدار پیاز

آدم کوچولوها !

آدم کوچولوهای نگهدار در کتری و قابلمه هم از آن دسته از وسایل جالب آشپزخانه هستند.

آدم کوچولو های قابلمه

قیچی سبزی ۵ تیغه

با این قیچی ۵ تیغه میتوانید با یک بار قیچی کردن به اندازه ی ۵ بار سبزیجات خود را خرد کنید.

قیچی سبزیجات

دستگیره انبری کاسه و بشقاب

همیشه گرفتن ظروف داغی که از ماکروویو بیرون می آیند یا ظروفی که غذای داغ در آنها سخت است. شما میتوانید با استفاده از این دستگیره کار خود را در آشپزخانه راحت تر کنید.

دستگیره انبری کاسه و بشقاب

چاقو و رنده گرد

چاقو و رنده گرد

هندوانه خرد کن چرخشی، هسته گیر سیب و گلابی، جداکننده سفیده و زرده، ملاقه سرنتیپیتی، دانه گیر ذرت، بشقاب هیولایی برای راحت تر شدن گرفتن بشقاب داغ با استفاده از گوش هیولا ، آبکش نیم دایره قابل اتصال به قابلمه، پیتزابر دوچرخه ای، پیتزابر سه گوش، قوری و لیوان های متصل، جام شراب و لیوان های متصل، قوری دو قسمتی برای دم کردن همزمان دو دمنوش، مارج کارتون سیسمون ها برای تمیز کردن لیوان ها و گلدان ها با ارتفاع بلند از دیگر و سایل عجیب و غریب و جالب آشپزخانه هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.