اقامتگاه زیبای «خانه مورب» | زندگی مدرن هلندی

نیلز مایر، طراح داخلی اهل کشور هلند، پروژه جدید خود را با اسم خانه مورب (Oblique House) منتشر کرد. این پروژه یک اقامتگاه مدرن با طراحی هندسی است که شامل سه طبقه می‌شود. مایر این خانه را با همکاری شرکت Ruimtemakers Architecten طراحی کرده است. این اقامتگاه زیبا در یک مکان بزرگ در جنوب هلند واقع شده است. این محل اقامت دارای یک فضای سرسبز است که این فضا توسط مایر و همکارانش ساخته شده است.

اقامتگاه مدرن با خطوط مورب

هر بخش خانه مورب، با مواد مخصوص و متفاوتی ساخته شده است. به گونه‌ای که تضادی زیبا در این بخش‌ها به وجود آمده است. طبقه همکف با آجر خاکستری ساخته شده است و شامل اتاق‌های نشیمن، خواب، غذاخوری و آشپزخانه می‌شود. طبقه دوم آن با استفاده از چوب طراحی و اجرا شده است. این طبقه دارای انباری و خشکشویی است. نیلز مایر طبقه سوم را با مواد کوریان طراحی و ساخته است. لازم به ذکر است، کوریان موادی جامد شبیه به گرانیت است. لازم به ذکر است، نمای سفید طبقات با خطوط مورب طراحی شده است. دلیل نامگذاری خانه مورب نیز به دلیل نوع طراحی خطوط این اقامتگاه گذاشته شده است.

اتاق نشیمن خانه مورب

ترکیب سه طبقه «خانه مورب» نمایی متفاوت به خود گرفته است. حالت کلی ساختمان منسجم و متعادل است که هنر تیم طراحی نیلز مایر را به خوبی نشان می‌دهد. این طراح داخلی، برای مبلمان خانه از یک پالت تک‌رنگ استفاده کرده است. تمامی قطعات مبلمان به صورت سفارشی ساخته شده است. ترکیب متضاد ساختمان و مبلمان زیبای آن باعث شده است یک فضای آرام و ساده شکل بگیرد. همچنین، او برای طراحی این اقامتگاه، از هنرمندانی چون پیر جینرت و فیلیپ مانرز الگو گرفته است. شما می‌توانید خانه مورب و دکوراسیون مدرن آن را در پایین مشاهده کنید:

برای سفارش سرویس‌های باربری و حمل بار می‌توانید از اپلیکیشن نوبار استفاده کنید. سرویس‌های نوبار شامل کامیون، وانت و وانت نیسان می‌شود. شایان ذکر است، سرویس وانت بار باربری نوبار به همراه کارگر خدماتی در محل اسباب کشی حاضر می‌شوند.

منبع Ignant

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.