معرفی بازی Moving Out |‌ یک اسباب کشی مهیج

این روزها بازی‌های ویدیویی رونق بسیاری گرفته است. افراد مختلف در سنین مختلف در حال تجربه یکی از آثار ویدیویی در گوشی‌های موبایل، کامپیوتر‌های شخصی یا کنسول‌های خانگی هستند. بازی‌های ویدیویی به دلیل اینکه افراد را به جهانی متفاوت می‌برد، توانسته است تجربه‌ای ویژه را در بین کاربران ایجاد کند. با این اوصاف، در این مطلب قصد داریم یک بازی متفاوت و جذاب را معرفی کنیم. بازی Moving Out اثری است که کار باربری و اسباب کشی را شبیه‌سازی کرده است. یک بازی مهیج و سرگرم‌کننده که تجربه لذت‌بخشی برای بازیکنان خواهد بود.

نمایی از بالا بازی Moving Out و استراحت کردن یکی از شخصیت‌های بازی

بازی Moving Out یک شبیه‌ساز اسباب کشی

بازی Moving Out توسط استودیو Team 17 توسعه داده شده است. این استودیو سراغ موضوعی رفته است که خیلی کم به آن پرداخته شده است. این اثر قصد دارد فضایی متفاوت از اسباب کشی و حمل بار را برای بازیکن ایجاد کند. محیط و فضای انیمیشنی بازی به گونه‌ای است که با یک بازی سرگرم‌کننده و خنده‌دار روبرو شویم. بازیکنان در هر مرحله باید اقدام به اثاث کشی وسایل خانه کنند. لازم به ذکر است، روند بازی بسیار ساده طراحی شده است و بازیکن می‌تواند به راحتی با مکانیزم بازی آشنا شود.

در بازی Moving Out باید در سریع‌ترین زمان اثاثیه منزل را تخلیه کنید. بازیکن هر چقدر بتواند حمل بار را در زمان کمتری انجام دهد، مدال‌ها و جوایز مختلفی را دریافت خواهد کرد. پس از تخلیه کامل خانه، کامیون باربری آماده حرکت شده و مرحله به پایان خواهد رسید. بازی Moving Out از مراحل متنوعی برخودار است. این مراحل به مرور سخت‌تر می‌شود و چالش‌های جدیدی مقابل بازیکن قرار خواهد گرفت. علاوه بر چالش‌ها، موانعی در خانه‌ها وجود دارد که باعث می‌شود بازیکن به راحتی نتواند کارهای باربری را انجام دهد.

نمایی از بازی Moving Out در حالت چهار نفره

جزئیاتی از بازی Moving Out

شخصیت‌های بازی یکی از جذابیت‌های بازی Moving Out محسوب می‌شوند. بازیکنان می‌توانند شخصیت مورد نظر خود را انتخاب و شخصی‌سازی کنند. شخصیت‌های بازی طراحی‌ بامزه‌ای دارند و هرکدام دارای چهره‌هایی مانند آفتاب پرست، تستر نان و گلدان هستند. یکی از نکات مهیج بازی Moving Out، چندنفره بودن بازی است. بازیکنان می‌توانند با دوستان خود این بازی را به صورت دو تا چهار نفره تجربه کنند. انجام بازی به صورت چندنفره می‌تواند لحظاتی خنده‌دار و شاد را برای بازیکنان ایجاد کند. این بازی به نوعی برای خانواده‌ها ساخته شده است و موجب سرگرمی خانواده‌ها در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها می‌شود.

گرافیک بازی Moving Out به صورت انیمیشن و سه‌بعدی طراحی شده است. محیط بازی با رنگ‌های شاد و فانتزی طراحی شده است. ماجراهای بازی در شهری بزرگ به نام Packmore در جریان است که به زیبایی طراحی شده است. دوربین بازی به صورت ایزومتریک یا زاویه بالا به پایین است که بازیکن اشراف کامل به محیط خانه دارد. موسیقی متن بازی حال و هوایی شاداب و پرانرژی دارد که حس و حال اسباب کشی را به خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. لازم به ذکر است، بازی Moving Out هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار دارد. تجربه این بازی را به همه علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی توصیه می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.