معرفی اپلیکیشن Houzz | ایده‌ تازه در تزیین خانه

خیلی از افراد چالشی جدی در چینش وسایل منزل خود دارند. زمانی که آنها به خانه جدید اسباب کشی می‌کنند، هیچ ایده‌ای برای تزیین اتاق‌ها ندارند. همچنین، برای تزیین اتاق‌ها با چند مدل مختلف، وقت زیادی صرف می‌کنند. این کار معمولا نتیجه مطلوبی به همراه ندارد. اپلیکیشن Houzz مشکل دکوراسیون خانه را برطرف کرده است. با استفاده از این برنامه، به راحتی می‌توانید اتاق مورد نظر خود را تزیین کنید. با معرفی این اپلیکیشن با نوبار همراه باشید.

رابط کاربری اپلیکیشن Houzz

ایده‌های جدید برای چیدمان منزل

اپلیکیشن Houzz یک برنامه کاربردی برای تزیین خانه، طراحی داخلی و معماری است. مقالات و مطالب بسیاری برای چیدمان منزل وجود دارد. آنها راهکارهای گوناگونی برای چینش بهتر خانه پیشنهاد داده‌اند. این برنامه تمام این مطالب را در خود جای داده است و جزئیات جدید و تازه‌ای را در اختیار کاربر گذاشته است. برنامه Houzz کمک شایانی در دکوراسیون خانه شما می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید کارهای چیدمان مبلمان و تزیین دکور را انجام دهید. جالب است بدانید، اپلیکیشن Houzz یک قابلیت ویژه برای بازسازی منزل هم دارد. شما می‌توانید از محیط خانه عکس بگیرید و در اپلیکیشن کارهای بازسازی خانه مثل تغییر رنگ دیوار یا سرامیک را انجام دهید.

بیش از ۲۰ میلیون عکس با کیفیت حاوی طراحی‌های داخلی و خارجی در اپلیکیشن Houzz قرار دارد. این عکس‌ها ایده‌های مختلفی برای چیدمان اتاق‌ها مثل اتاق نشیمن، خواب و پذیرایی ارائه می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند ایده‌های خود را در این اپلیکیشن قرار دهند. این برنامه دارای قابلیت ذخیره عکس‌های مورد علاقه کاربران است. با اشتراک گذاشتن عکس‌های مورد نظر خود، می‌توانید ایده‌های خود را در اپلیکیشن پست کنید. سپس نسبت به تصاویر خود با دیگر افراد حاضر در اپلیکیشن تبادل نظر کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن Houzz

اپلیکیشن کاربردی از نظر طراحان داخلی

اپلیکیشن Houzz در لیست بهترین برنامه‌های کاربردی در زمینه دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. طراحان بسیاری به صورت روزانه در حال استفاده از این برنامه هستند. آنها مقالات بسیاری را در این اپلیکیشن پست می‌کنند. لازم به ذکر است، بیش از ۲.۵ میلیون کاربر در حال استفاده از اپلیکیشن Houzz هستند. این برنامه یک بخش ویدیویی با نام Houzz TV دارد. این بخش ویدیوهای مختلفی در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی منتشر می‌کند و ترفندهایی کاربردی را به کاربران آموزش می‌دهد.

اپلیکیشن کاربردی Houzz به تمام علاقه‌مندان به طراحی داخلی پیشنهاد می‌شود. این اپلیکیشن هم‌اکنون برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. امیدواریم که با استفاده از این برنامه، بتوانید بهترین چیدمان خانه را انجام دهید.

منبع App Store Google Play

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.