معرفی اپلیکیشن Homify | ایده‌های ناب برای طراحی خانه

طراحی چیدمان و دکوراسیون خانه یکی از جذاب‌ترین کارها برای خانواده‌ها است. آنها براساس وسایل منزل خود، اقدام به چیدمان مبلمان و تزیین خانه می‌کنند. بعضی افراد نیز قصد دارند خانه خود را بازسازی کنند. همچنین، بعضی افراد نیز نسبت به چیدمان یا بازسازی نیاز به ایده‌هایی دارند تا کارهای خود را انجام دهند. اپلیکیشن Homify یک برنامه کاربردی است که می‌تواند ایده‌های نابی را به کاربران ارائه بدهد. با نوبار و معرفی برنامه Homify همراه شوید.

اپلیکیشن Homify

اپلیکیشنی کاربردی برای طراحی داخلی

اپلیکیشن Homify یک برنامه طراحی داخلی و معماری است. این برنامه یک پل ارتباطی بین طراحان حرفه‌ای و کاربران است. طراحان حرفه‌ای ایده‌ها و نظرات کارشناسی خود را در این اپلیکیشن قرار می‌دهند. کاربران نیز با دیدن پرو‌ژه‌های معماری مختلف، ایده‌های خوبی برای چیدمان و بازسازی منزل خود دریافت می‌کنند. شایان ذکر است، این اپلیکیشن حاوی بیش از یک و نیم میلیون عکس است که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. همچنین، کاربران می‌توانند ایده‌های خود را در اپلیکیشن ذخیره کنند و برای دیگر کاربران Homify به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن Homify ترفندها و آموزش‌های کاربردی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون دارد. آموزش‌ها می‌تواند کاربران را برای چیدمان اصولی خانه راهنمایی کند. یکی از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن، فیلترهای مخصوص برای یافتن ایده‌های مورد نظر کاربر است. به عنوان مثال، شما قصد دارید طراحی‌هایی به سبک کشور ایتالیا را دنبال کنید یا براساس فرهنگ کشورهای شرقی خانه خود را بازسازی کنید. با فیلتر کردن موضوعات مورد نظر خود، کاربران می‌توانند تصاویر مرتبط را پیدا کنند.

اپلیکیشن Homify

اپلیکیشن Homify یک برنامه بروز در دکوراسیون

برنامه Homify یک اپلیکیشن آنلاین است که طراحی‌های حرفه‌ای را به صورت روزانه در اپلیکیشن قرار می‌دهد. طراحان و کارشناسان حرفه‌ای نقطه نظرات خود را در این برنامه قرار می‌دهند. کاربران با چند کلیک ساده می‌توانند بروزترین طراحی‌ها را پیدا و دنبال کنند. ترندهای روز دکوراسیون و معماری توسط کارشناسان منتشر می‌شود. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت ideabook، تمامی طراحی‌ها و پروژه‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنند. تبادل نظر نسبت به طراحی‌ها نیز یکی دیگر از امکانات قابل توجه Homify است. کاربران می‌توانند نسبت به طراحی‌های مختلف با دوستان خود گفتگو کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن Homify برای علاقه‌مندان به طراحی داخلی و دکوراسیون یک برنامه کاربردی و ایده‌آل است. این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. Homify ‌هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از این دو فروشگاه، اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

برای انجام اسباب کشی و باربری، شرکت نوبار دارای خدمات متنوعی مثل کامیون، وانت، وانت نیسان و کارگر خدماتی است. برای سفارش اتوبار و وانت بار در تهران یا کرج، به سایت یا اپلیکیشن نوبار مراجعه کنید.

منبع Nobaar

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.