معرفی اپلیکیشن Homestyler

تزیین خانه یکی از کارهایی است که مردم هنگام اسباب کشی به خانه جدید انجام می‌دهند. آنها براساس لوازم سعی می‌کنند به بهترین شکل خانه خود را تزیین کنند. برای چینش درست لوازم خانه، خانواده‌ها نیازمند ایده‌هایی برای تزیین خانه هستند. حال، در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن Homestyler را معرفی کنیم. اپلیکیشنی کاربردی برای چیدمان لوازم خانگی که می‌تواند ایده‌های فراوانی به شما بدهد.

اپلیکیشن Homestyler یک برنامه برای تزیین خانه است. کاربران با دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانند ایده‌های جدیدی برای چینش وسایل وسایل دریافت کنند. این برنامه دارای دستورالعمل‌های کاربردی است که نیاز به یک طراح داخلی را برطرف می‌کند.

اپلیکیشنی برای تزیین خانه

اپلیکیشن Homestyler برنامه‌ای رایگان است. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید نوع طراحی خود در خانه را اجرا کنید. این برنامه دارای امکانات جذابی مثل انتخاب رنگ دیوار تا دکوراسیون پیشنهادی برای تزیین خانه است. Homestyler با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند محیط خانه را زیبا و منحصر بفرد کند.

نمایی از اپلیکیشن Homestyler در آیپد و آیفون

پس از طراحی محیط خانه، کاربر می‌تواند به صورت سه‌بعدی محیط خانه را تماشا کند. با دیدن نوع طراحی خانه، می‌توانید نسبت به چینش خانه خود بازخورد بگیرید. لازم به ذکر است، اپلیکیشن Homestyler قابلیت اشتراک‌گذاری طرح‌های ساخته شده کاربران را دارد. کاربران می‌توانند تزیینات خود را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

آشنایی با ترندهای روز دکوراسیون

یکی از ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن Homestyler، معرفی ترندهای روز در طراحی داخلی و مبلمان است. کاربر با اطلاع از ترندها، تصمیم به طراحی خانه خود می‌گیرد. کاربران با پست کردن طراحی‌های خود،‌ ایده‌های خود را در اختیار دیگر کاربران Homestyler می‌گذارند. شایان ذکر است، این اپلیکیشن دارای بیش از ۱۰۰ هزار کاربر است. این جامعه بزرگ برای پیشرفت طراحی داخلی و دریافت ایده‌های جدید بسیار مناسب است.

اپلیکیشن کاربردی Homestyler هم‌اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی این برنامه را دانلود و نصب کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.