خرید مبلمان خوب و شیک برای خانه جدید | چگونه مبلمان لوکس داشته باشم؟

اگر درگیر و دار اسباب کشی هستید و میخواهید مبل های قدیمی خود را فروخته و مبلمانی خوب و شیک برای خانه جدید خود بخرید این مطلب برای شما نوشته شده است . اگر از این مطلب استفاده کردید میتوانید روی صفحه ثبت سفارش اتوبار نوبار کلیک کنید و برای روز اسباب کشی خود اتوبار رزرو کنید.

خرید مبلمان خوب و شیک برای خانه جدید

انتخاب شما در مبلمان بستگی به این دارد که شما طبع قدیمی دارید یا میخواهید خانه ی خود را مدرن دیزاین کنید . اگر میخواهید که خانه ای با مبلمان مدرن داشته باشید ، بسیار مناسب است که از ترکیب اتومان و مبلهای L استفاده کنید و اگر میخواهید کلاسیک به نظر برسید میتوانید از مبل های کملبک ، برژه ، فرانچسکو و وینگبک استفاده کرده یا به صورت ترکیبی از مبل های کلاسیک استفاده کنید.

پیشنهاد میشود اسباب کشی VIP را مطالعه کنید.

در ادامه گالری از عکس های این مبل ها را برای داشتن دید بهتر از هرکدام بررسی میکنیم سپس به ایده هایی برای چیدمان لوکس میپرازیم.

انواع مبلمان شیک و لوکس

مبلمان فرانسوی برژه

این دسته از مبل ها همیشه به همراه عسلی و میز اصلی کلاسیک خود استفاده میشوند و نمایی شاهانه به خانه ی شما میدهند. مبلمان پرژه حقیقتا جلوه ای شیک و کلاسیک به منزل شما میدهد.

مبلمان شاهانه فرانچسکو

مبل شیک فرانچسکو نیز مانند مبل های برژه بسیار گرم و شاهانه هستند اگر میخواهید خانه ای پر از تابلو و عتیقه داشته باشید بهترین مبلمان برای هماهنگ شدن با این ها مبل فرانچسکو است.

اتومان و پاف | زیرپایی یا میز قهوه

اتومان در زبان انگلیسی به معنای عثمانی نیز هست پس اسم این مبلمان نیز مبلمان عثمانی است.

پاف نیز مانند اتومان میتواند هم برای زیرپایی ، هم برای نشستن و هم برای قهوه و چای مورد استفاده قرار گیرد.

مبلمان فرانسوی کملبک

این دسته از مبل ها در ایران محبوبیت کمتری دارد اما اگر نه خیلی میخواهید خانه ی شما فخر فروشانه به نظر برسد و نه خیلی میخواهید تمام مبل های خود را به شکل مربع داشته باشید این نوع مبل بسیار برای شما مناسب است.

مبلمان وینگبک

این مدل از مبل ها هم در مدل های طرح قدیمی و کلاسیک پیدا میشود و هم در طرح های مدرن

مبلمان های جدید و مدرن L و U

در دیزاین کردن خانه ی خود با استفاده از این نوع مبل ها میتوانید از میز های مدرن مربعی یا اتومان استفاده کنید ، استفاده از میزهای عسلی و کلاسیک چوبی اصلا با این مدل ها توصیه نمیشود.

دکوراسیون منزل خود را کلاسیک بچینم یا مدرن یا چیزی بین اینها؟

واقعیت اینجاست که کاملا بستگی به علایق و سلایق شما دارد اما چیزی که واضح است این است که اگر اتاق نشیمن خود را مدرن چیدمان کرده اید و از مبلمان ال و اتومان ها و پاف به همراه میز های مربعی سفید یا سیاه استفاده کرده اید در کناار آنها یک مبل برژه قرار دهید ، بسیار نامناسب به نظر میرسد و همچنین اگر یک ست مبل برژه و کلاسیک برای سالن خود انتخاب کرده اید دیگر نمیتوانید از میز های مدرن استفاده کنید و باید از عسلی های کلاسیک در کنار آنها استفاده کنید.

انتخاب مبلمان زیبا و شیک

چه موارد دیگری را برای مبلمان خود رعایت کنم؟

یکی از موارد مهم دیگری که باید برای داشتن مبلمان شیک در نظر داشته باشید پالت رنگی است که استفاده میکنید. معمولا مبلمان های مدرن با رنگ های سفید سیاه و آبی زیبا تر میشوند یا صورتی و آبی یا زنبوری میتوانند ترکیب رنگ های جالبی باشند. . میتوانید از اینترنت پالت های ترند سال را پیدا کنید. همچنین برای مبلمان سنتی رنگ های زرد خردلی و قهوه ای میتوانند رنگ های مناسبی باشند. میتوانید در اینترنت پالت ها یا محدوده های رنگ کلاسیک را نیز پیدا کنید.

به شما مطلب : اسباب کشی vip پیشنهاد میشود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود و توانستید برای دکوراسیون منزل جدید خود تصمیم بگیرید اتوبار نوبار را فراموش نکنید . از صفحه ثبت سفارش میتوانید خدمات باربری و اسباب کشی خود را رزرو کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.