بهترین حیوانات خانگی برای نگهداری در آپارتمان کدامند؟ | سگ یا گربه و ..؟

طبق آمار، حدود ۸۹٫۷ میلیون سگ در خانه‌های آمریکا زندگی می‌کند و نزدیک به ۷۰ درصد از تمام خانواده‌های آمریکا در خانه خود حیوانات خانگی دارند. ما این موجودات پشمالو را دوست داریم و زندگی بدون آنها را نمی‌توانیم تصور کنیم. اما اگر شما در آپارتمان زندگی می‌کنید یا در حال جابجایی به آپارتمان جدید هستید، با داشتن یک دوست پشمالو، چالش‌هایی خواهید داشت.

در این مقاله برخی از بهترین حیوانات خانگی برای آوردن به جمع خانواده، برای نگهداری در آپارتمان را معرفی خواهیم کرد. همراه نوبار باشید.

 حیوانات خانگی مناسب برای آپارتمان

اولین کار: اینکه قوانین و امکانات آپارتمان خود را چک کنید، تا در مورد مجوز نگهداری حیوانات خانگی مطمئن شوید. اگر آپارتمان شما جزء آپارتمان‌هایی است که برای نگه داری حیوانات مناسب است، احتمالا دارای قوانینی است که باید به انجام آنها پایدار بمانید.

به عنوان مثال، آپارتمان‌های Weidner Apartment Houses دارای ۴۶،۰۰۰ واحد آپارتمانی در آمریکا و کانادا هستند. شما با جستجو و تحقیق می‌توانید متوجه شوید که کدامیک برای نگهداری چه حیوانی مناسب است. با جستجو در وبسایت‌های این آپارتمان‌ها می‌توانید در مورد اینکه سگ یا گربه برای این آپارتمان مناسب است مطمئن شوید. سپس، آنها فهرستی از هزینه‌ها و محدودیت‌هایی را که برای حیوانات خانگی اعمال می‌شود، را ارائه می‌دهند.

در این مورد خاص، شما می‌توانید دو حیوان خانگی که کمتر از ۳۵ کیلو وزن دارند را با محدودیت‌های نژادی خاص نگه داری کنید. دیگر مستاجرها در این وبسایت‌ها متوجه می‌شوند که فقط اجازه نگه داری حیوانات خانگی کوچک را دارند یا اینکه حیوانات خانگی غیر متعارف (مانند خزندگان، ماهی‌ها یا جوندگان) در این آپارتمان‌ها، ممنوع هستند.

در آپارتمان‌هایWeidner ، حیوان خانگی شما مصاحبه‌ای با یک عضو از مدیران آپارتمان خواهند داشت تا مطمئن شوند این حیوانات قبل از آمدن به این مجموعه با دیگر ساکنین رابطه خوبی خواهند داشت یا خیر. در نهایت، ممکن است هزینه‌های اضافی برای نگه داری حیوانات مورد نیاز باشد. Weidner مبلغ ۳۰۰ دلار به عنوان بیعانه یا پیش پرداخت حیوان خانگی، هزینه ۳۰۰ دلار بابت دستمزد حیوان خانگی و ۳۰ دلار در ماه هزینه اجاره حیوان خانگی می‌گیرد، اما برخی از مستاجرها صاحبخانه‌ای پیدا می‌کنند که هزینه‌ای اضافه برای حیوان خانگی نپردازد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل اجاره خانه و اسباب کشی با سگ

 بهترین حیوانات برای نگهداری در آپارتمان

نگهداری از حیوانات در آپارتمان

افراد در جهان به دو دسته اساسی تقسیم می‌شوند: افراد گربه دوست یا افراد دوست‌دار سگ. خب، ممکن است این دسته بندی کمی همه چیز را ساده کند، اما نظرات بسیار زیادی وجود دارد که در آن می‌گوید که بهترین حیوان خانگی برای آپارتمان کدام است. خوش به حال شما است، زیرا ما قصد داریم همه را خوشحال کنیم و در مورد مقایسه گربه‌ها و سگ‌ها حرف نزنیم، اما به جای آن در مورد نوع نژاد هر کدام و حیوانات خانگی کوچک دیگر که برای زندگی آپارتمانی مناسب هستند، صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه پس از اسباب کشی در کمتر از یک روز جعبه‌ها را باز کنیم؟

 بهترین نوع سگ برای نگهداری در آپارتمان

نگهداری از حیوانات | بهترین نوع سگ در آپارتمان

آیا شما عاشق سگ هستید؟ بعضی از نژادها به خاطر شخصیت مهربان، طبیعت آرام، اندازه کوچک و توانایی آنها برای خو گرفتن با دیگران، برای زندگی آپارتمانی مناسب هستند. محبوب‌ترین نژاد سگ‌های کوچک مانند پاگ، شیتزو، کاوالیر کینگ چارلز اسپنیل، بولداگ فرانسوی، چی‌واوا، بیکون فرایز، پودل و بوستون و یورکشایر تریر، می‌توانند برای زندگی آپارتمانی خوب باشند. اما اگر قلب شما برای یک سگ بزرگ‌تر می‌تپد، باسنجی زیرک و یا گری‌هوند تنبل، هر دو مناسب زندگی آپارتمانی هستند.

اگر قصد خرید سگ برای آپارتمان دارید، به دنبال آپارتمانی بگردید که دارای مکان‌های مناسبی برای سگ شما باشد و یا پارک‌ در نزدیکی آن برای گرداندن سگ وجود داشته باشد. پس از داشتن یک روز طولانی در محل کار، ممکن است بخواهید در اطراف آپارتمان راه بروید یا سگ را به پارک ببرید و افسار سگ را در دست بگیرید. اکثر آپارتمان‌ها نیاز به افسار سگ نیاز دارند تا زمانی که خارج از آپارتمان هستند و در محوطه قرار دارند، سگ‌ها با افسار به جایی وصل باشند.

بهترین نوع گربه برای نگهداری در آپارتمان

نگهداری از حیوانات | بهترین نوع گربه برای آپارتمان

گربه یک حیوان خانگی عالی برای نگهداری در آپارتمان است. آنها مانند بسیاری از سگ‌ها برای دویدن به فضا نیاز ندارند و آن میزان توجهی که یک خزنده و جونده نیاز دارد را، گربه ندارد. بعضی از بهترین نژادهای گربه آپارتمانی عبارتند از، مو کوتاه بریتیش، پرشین (اما مراقب باشید که موهای بلند این نوع به نگهداری بالایی نیاز دارد)، رگدال و جاوانیز.

اگر گربه دارید، اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی اسباب بازی و جعبه برای خراشیده کردن دارید، تا آنها را مشغول نگه دارید. برای اینکه مبل خود را برای مدت طولاین سالم نگه دارید، به این اسباب بازی‌ها نیاز دارید. گربه‌ها فضاهای عمودی را دوست دارند، بنابراین اگر آپارتمان شما کوچک است خانه‌های گربه بلند را برای آنها انتخاب کنید.

دیگر حیوانات برای زندگی آپارتمانی

نگهداری از حیوانات

شاید شما به دنبال یک حیوان خانگی با میزان نگهداری پایین هستید، که نیازی نباشد روزانه مانند یک سگ برای راه رفتن آن را بیرون ببرید یا مانند گربه ریخت و پاش آن را جمع کنید. اگر نیاز شما این است، در اینجا بهترین حیوانات خانگی برای زندگی در آپارتمان را به شما معرفی می‌کنیم تا در مورد گرفتن آنها تصمیم بگیرید.

نگهداری از حیوانات

خزندگان؛ مارها، لاک پشت‌ها، مارمولک‌ها و قورباغه‌ها آرام هستند و نیازی به توجه زیادی ندارند. با این حال، بارها و بارها آنها به غذای تازه نیاز دارند و شما باید درجه حرارت محل زندگی آنها را مدام چک کنید. شما باید مطمئن شوید که برنامه ریزی درست برای مواقع اضطراری دارید، تا اگر در آپارتمانی شما برق رفت، به ویژه اگر شما یک حیوان خون‌سرد دارید، بتوانید آن برنامه ریزی را اعمال کنید.

ماهی؛ ماهی‌های آب شیرین می‌توانند حیوانات زیبا و آسان برای نگهداری در آپارتمان و سرگرم کننده برای شما باشند. شما می‌توانید صدای شلپ شلپ آب را بشنوید، آکواریومی از لامپ‌های درخشان داشته باشید و ماهی‌‌هایی در صدها رنگ، اندازه و شکل داشته باشید. اگر می‌خواهید حیوانات وحشی داشته باشید، می‌توانید حلزون، میگو شیشه‌ای و قورباغه‌های قد کوتاه را به زیستگاه آبی خود اضافه کنید. اما ابتدا تحقیق خود را انجام دهید؛ همه ماهی‌ها یکسان نیستند و امکان زندگی همه آنها در کنار هم، وجود ندارد.

پرندگان؛ اگر خز و اندازه آن برای شما مهم نیست، به پرنده‌ها نیز فکر کنید! شما می‌توانید یک طوطی ارزان (اما پر سر و صدا) را با قیمتی مناسب بخرید، یا نوع باهوش طوطی را انتخاب کنید که برای خرید آن باید پول بیشتری هزینه کنید. بسته به زمان و هزینه‌ای که می‌خواهید به حیوان خانگی خود اختصاص دهید، می‌توانید یک پرنده فانتزی بخرید که بتواند صحبت کند و کارهای جالب یاد بگیرد. برای نگه داری پرندگان فقط هر چند روز یک بار احتیاج به تعویض غذا و آب دارید، یک بار در هفته کفی قفس را عوض کنید و فقط در شب قفس را بپوشانید تا آرام شوند.

جوندگان؛ وقتی نام “جوندگان” را می‌شنویم چیزی که به ذهنمان می‌رسد فقط گذاشتن دام است، اما این موجودات کوچک می‌توانند برای شروع نگهداری حیوانات خانگی بسیار جذاب باشند. از همسترها تا خوکچه‌های هندی و موش‌ها، این موجودات می‌توانند بدون نیاز به نگهداری زیاد برای آپارتمان مناسب باشند. تماشای این حیوانات سرگرم کننده است، اما فعالیت بعضی از آنها در شب بیشتر است، بنابراین اگر فردی هستید که شب زود می‌خوابد قبل از خرید تحقیقاتی انجام دهید.

اگر قصد اسباب کشی با حیوان خانگی خود را دارید، ابتدا مطمئن شوید که مدیر آپارتمان جدید شما از مهمانان جدید خود استقبال خواهد کرد یا خیر. همچنین، گام بعدی ایمن کردن محل جدید برای حیوان خانگی است تا در امنیت زندگی کند. به عنوان مثال، اگر شما با گربه در حال اسباب کشی هستید، فضایی مجزا برای گربه در خانه جدید درست کنید تا از به هم ریختگی جلوگیری کنید.

این فضا را با اسباب بازی‌های آشنا پر کنید و همچنین برای رفت و آمد آسان آن، بستری بسازید. در نهایت، نوبار را برای اسباب کشی خود رزرو کنید تا به جای بلند کردن اسباب سنگین بتوانید بر روی حیوان خانگی خود تمرکز کنید. ما بسته‌ها و مبلمان شما را جابجا می‌کنیم تا شما بتوانید به حیوان خانگی خود که وحشت زده شدند، توجه کنید. هر دوی شما با این راه احساس راحتی می‌کنید. مطلب سگ ها در اسباب کشی نیز به شما پیشنهاد میشود.

منبع: dolly

1 نظر
  1. محمد مهدی می گوید

    سلام ببخشید من ۱۳ سالمه خیلی هم به حیوانات علاقه داشتم و دارم و با توجه به زندگی در آپارتمان و مسافرت های پی در پی اصلا می تونم حیوون نگهدارم یا نه اگر می تونم پیشه لطف کنید بگید چه حیوونی مناسب نگهداری هست

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.