چگونه تلویزیون را برای اسباب کشی بسته بندی کنیم؟ | نحوه بسته بندی تلویزیون

تلویزیون شما، وسیله استراحت شما، وسیله فرار شما و دوست مورد اعتماد شما برای دورهمی‌های دوستانه است. وسیله‌ای که به راحتی در مرکز سرگرمی‌های شما قرار دارد و یا بهتر است بگوییم، در اتاق و به صورت محفوظ بر روی دیوار نصب شده تا سرگرمی به شما هدیه دهد. اکنون زمان آن رسیده است که تلویزیون خود را به آپارتمان یا خانه جدید خود منتقل کنید. در این مسیر، مطمئنا می‌خواهید مطمئن شوید که آن را با خیال راحت و ایمن جابجا می‌کنید، تا بتواند شب‌های گرم بسیاری برای شما به ارمغان بیاورد.

هر زمان بخواهید هر وسیله حساس یا ظریفی را جابجا کنید، باید برنامه‌ای برای آن بچینید. باز کردن جعبه و بسته بندی تلویزیون برای اسباب کشی فرقی با هم ندارند و در عین حال پیچیده نیستند و تنها نیاز به احتیاط دارند. قطعات شیشه‌ای و الکتریکی آن می‌توانند بسیار حساس باشند، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که به درستی می‌توانید از آن در برابر آشفتگی اسباب کشی محافظت کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه یخچال را بدون دردسر و کشتن خودمان جابجا کنیم؟

بسته بندی تلویزیون برای اسباب کشی
چگونه تلویزیون را برای اسباب کشی به صورت صحیح بسته بندی کنیم؟ | نوبار

لوازمی که برای این کار نیاز دارید عبارت است از:

  • نوار چسب بسته بندی و نوار چسب رنگی (نوار چسب های رنگی برای بستن سیم‌های تلویزیون انتخاب خوبی هستند و نوار چسب‌های پهن برای بسته بندی نایلون‌های حباب دار هنگامی که به دور تلویزیون پیچیده می‌شوند، مناسب هستند.)
  • نایلون‌های حباب دار
  • پتو اسباب کشی
  • فوم‌های بسته بندی یا کاغذ بسته بندی
  • جعبه تلویزیون بزرگ
  • کارگران قابل اعتماد
  • ماژیک

با در دست داشتن امکانات بالا، چند گام دیگر برای جدا کردن درست تلویزیون از دیوار، بسته بندی و منتقل کردن آن به خانه جدید راه است.

شماره ۱: برق را قطع کنید. این کار همیشه اولین گام در برخورد با لوازم برقی است. برق دوست شما نیست، بنابراین آن را از معادله حذف کنید. سیم برق تلویزیون را به طور صحیح به پشت آن با نوار چسب‌های رنگی وصل کنید.

شماره ۲: تمام کابل‌ها را از وسایل کابلی، مانند کنسول بازی و سیستم‌های صوتی قطع و جدا کنید. مطمئن شوید که همه آنها را از محل اتصال خارج کردید تا هنگام برداشتن تلویزیون از روی دیوار، از پایین تلویزیون آویزان نشوند.

بسته بندی و سیم کشی تلویزیون

شماره ۳: تلویزیون خود را از روی قلاب روی دیوار جدا کنید. اگر تلویزیون شما بر روی قلاب نصب شده باشد، احتمالا قلاب به دیوار و تلویزیون متصل خواهد بود. شما ابتدا باید تلویزیون را از روی دیوار بردارید و بعد سراغ قلاب بروید. فکر نکنید با برداشتن تلویزیون با قلاب متصل به آن از روی دیوار، می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید. این کار احتمالا هم به دیوار و هم به تلویزیون آسیب می‌رساند.

بسته بندی تلویزیون

شماره ۴: از کسی درخواست کمک کنید. پس از جدا کردن تلویزیون از قلاب روی دیوار، از یک دوست برای کمک درخواست کنید. بله، از اینجای کار به بعد واقعا به دو نفر نیاز دارید. ما می‌دانیم که تلویزیون‌ها سبک‌تر از قدیم هستند، اما به دلیل نوع ساختار آنها به راحتی می‌توانند شکسته شوند.

هیچ دلیلی وجود ندارد که هم به خودتان آسیب برسانید و هم تلویزیون را بشکنید، تا بتوانید آن را به تنهایی جابجا کنید.

بیشتر بخوانید: ترتیب دادن مهمانی برای کمک گرفتن از دوستان برای اسباب کشی

شماره ۵: تلویزیون را از روی دیوار بردارید. شما و دوستتان می‌توانید تلویزیون را از روی قلاب روی دیوار جدا کنید. تلویزیون را به آرامی بلند کنید و آن را در جایی صاف و امن قرار دهید.

حمل و بسته بندی تلویزیون

شماره ۶: تلویزیون خود را در یک مکان امن قرار دهید. به طور معمول، تلویزیون را به طور صحیح عمودی قرار می‌دهند، مانند اینکه در حال تماشا آن هستید. اما اگر پایه برای نگه داشتن آن ندارید، ریسک نکنید و آن را افقی قرار دهید. آن را در جایی صاف و نرم مانند وسط تخت خود قرار دهید. آن را به دیوار یا در برابر یک نیمکت تکیه ندهید، یا آن را در نزدیکی لبه میز قرار ندهید.

شماره ۷: قلاب تلویزیون را از دیوار جدا کنید. با برداشتن تلویزیون از روی آن جدا کردن قلاب باید نسبتا ساده باشد. پیچ و مهره‌های آن را بردارید و بعدا همه چیز را برای بسته بندی کنار هم قرار دهید.

شماره ۸: کارهای محافظت از صفحه تلویزیون را انجام دهید. دو قطعه مقوا را تقریبا به اندازه صفحه نمایش برش دهید و آنها را به جلوی تلویزیون با نوار رنگی بچسبانید. این کار، تضمین می‌کند که هیچ چیز نمی‌تواند باعث فشار، فرورفتگی، و یا شکستگی صفحه نمایش در طول اسباب کشی شود.

شماره ۹: تلویزیون خود را بسته بندی کنید. در حال حاضر، سه الی چند دور با نایلون‌های حباب‌دار دور تلویزیون خود بکشید. سپس یک پتو بزرگ اسباب کشی دور تلویزیون قرار دهید و با نوار چسب بسته بندی آن را محکم کنید.

شماره ۱۰: از جعبه مخصوص تلویزیون استفاده کنید. ممکن است فکر کنید پیچاندن تلویزیون با نایلون حباب‌دار و پتو اسباب کشی همه آن چیزی است که نیاز دارید؛ اما اگر قصد شما حفاظت از لوازم ارزشمند خود است و برای این کار، نیاز به یک جعبه محکم دارید.

آیا جعبه اصلی و غول پیکر تلویزیون هنگام خرید آن را نگه نداشتید؟ چه کسی این کار را می‌کند! اما اگر به یاد داشته باشید، این جعبه‌ها معمولا از مقوای سفت و محکم ساخته می‌شود که زمانی که در کنار جعبه‌های دیگر انباشته می‌شوند، له نشوند. به راحتی می‌توانید یک جعبه تلویزیون را به صورت آنلاین خریداری کنید. با توجه به هزینه جایگزینی تلویزیون، این جعبه‌ها ارزش خرید دارند.

شماره ۱۱: با کمک دوست یا خودتان به تنهایی، تلویزیون را داخل جعبه بگذارید و به آن نوار چسب بزنید. با استفاده از ماژیک، جهت بالای تلویزیون را بر روی جعبه علامت بزنید، تا جابجا کنندگان آن را به گونه‌ای قرار دهند که باعث آسیب به آن نشود. جعبه تلویزیون جدید شما ممکن است در گوشه‌ آن نوشته‌ای مبنی بر “از این طرف بلند کنید” داشته باشد. اگر چنین نوشته‌ای ندارید، ماژیک را بردارید و این جمله را بنویسید.

شماره ۱۲: جعبه را با استفاده از فوم‌های بسته بندی یا کاغذهای خرد شده برای بسته بندی، پر کنید. این عایق کاری اضافی کمک می‌کند تا فضاهایی که ممکن است در طول جابجایی تلویزیون، باعث شکسته شدن آن شوند را پر کنید.

مراحل بسته بندی یک تلویزیون

شماره ۱۳: تلویزیون را به صورت عمودی قرار دهید. هنگام جابجایی تلویزیون، آن را بر روی پهلو قرار ندهید و بر روی صفحه نمایش آن چیزی نگذارید. تلویزیون را در کنار وسایلی که مشکوک به افتادن هستند و همچنین جایی که ممکن است به راحتی بر روی زمین یا خارج از کامیون بیفتد، نگذارید تا آن را سالم به آپارتمان جدید خود برسانید.

اگر هر چیزی نرم، مانند تشک در وسایل خود دارید، تلویزیون را برای امنیت بیشتر بین آنها قرار دهید. یک شرکت اسباب کشی حرفه‌ای تمام نکات و ترفندهای اسباب کشی را برای حفظ امنیت تلویزیون در زمان اسباب کشی می‌داند؛ بنابراین اگر با جابجایی این وسیله و دیگر وسیله پراسترس خود مشکل دارید، برای اسباب کشی خود نوبار را رزرو کنید. نوبار این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد.

شماره ۱۴: لذت بردید؛ حال وقت باز کردن و سرهم کردن تلویزیون در خانه جدید و لذت بردن از آن است. صادقانه، این احتمالا اولین چیزی است که شما در حالی که بر روی زمین نشستید و پیتزا می‌خورید، انجام خواهید داد. پس مطمئن شوید که آن را سالم به مقصد می‌رسانید.

منبع: dolly

بیشتر بخوانید:

۷ راهنمایی برای اسباب کشی در طول سال تحصیلی

راهنمایی برای جابجایی پیانو برای اسباب کشی

۷ نکته برای کرایه اتوبار برای اسباب کشی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.