۷ راهنمایی برای اسباب کشی در طول سال تحصیلی | چگونه اسباب کشی را برای فرزندمان آسان تر کنیم.

اسباب کشی در طول سال تحصیلی ممکن است برای فرزندان شما یک چالش باشد، اما با وجود تعطیلات تابستانی زودگذر، انتخاب سال تحصیلی برای اسباب کشی می‌تواند اجتناب ناپذیر باشد. هنگامی که خبر اسباب کشی را به فرزند خود می‌دهید باید انتظار مشاهده حس ترس را در او داشته باشید، بنابراین بهترین راه برای کاهش ترس در فرزند خود در طول این راه دشوار، این است که اسباب کشی را به هر طریقی که می‌توانید، آسان‌تر کنید.

در این مقاله ۷ راهنمایی برای اسباب کشی آسان‌تر، در طول سال تحصیلی را عنوان خواهیم کرد. همراه نوبار باشید.

اسباب کشی قبل از سال تحصیلی

 ۱- روراست باشید

هنگام اسباب کشی، فرزندان خود را از روند کار دور نگه دارید. تا آخرین لحظه صبر کنید و وقتی زمان جمع کردن و بسته بندی همه وسایل شخصی فرزندان رسید، به آنها اطلاع دهید زیرا فکر کردن به این کار دشوار برای آنها سخت است. همانطور که گفتگو در این باره ممکن است سخت باشد،اما درگیر کردن آنها با روند سخت اسباب کشی می‌تواند باعث سردرگمی و خشم آنها نیز بشود.

اگر فرزند شما در وفق دادن خود با خانه و مدرسه جدید مشکل دارد، اعتماد به نفس او را تقویت کنید و با یادآوری اینکه او با یک چالش جدید و موفق مواجه خواهد شد، به او اطمینان دهید.

بیشتر بخوانید: چک لیست‌های مهم برای اولین اسباب کشی

 ۲-  محل درست را پیدا کنید

به دنبال یک مجتمع آپارتمانی باشید که امکانات رفاهی خانوادگی مانند زمین بازی یا استخر، داشته باشد. این امکانات بچه‌ها را جذب می‌کند، بنابراین شما شانس این را که فرزندتان زودتر در این مکان دوست جدید پیدا کند. همچنین باعث می‌شود که فرزندتان به خانه اشتیاق بیشتر نشان دهد.

 ۳-یک برنامه منظم تنظیم کنید

قبل از اینکه به فکر اسباب کشی بیفتید، درباره چگونگی رفت و آمد فرزند خود به مدرسه فکر کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ای برای مسیر رفت و آمد، درست کنید. اگر فرزند خود را با ماشین به مدرسه می‌برید، در روز اول و در شهر جدید یک آزمایش مسیریابی انجام دهید. اگر فرزند شما با اتوبوس به مدرسه می‌رود، از مدرسه در مورد برنامه ریزی زمانی بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که او در زمان مناسب و به موقع برای جلوگیری خجالت کشیدن جلوی دیگر دانش آموزان، به مدرسه می‌رسد.

به محض اینکه اسباب کشی کامل شود، زندگی به روال خود می‌افتد. فرزندان به زندگی جدید خود عادت و رشد می‌کنند. تنظیم یک برنامه روزانه همچنین به شما کمک می‌کند، تا بدانید فرزندتان در چه ساعتی کجا باید برود. برنامه منظم، جابجایی فرزندان را آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید: ترتیب دادن مهمانی برای کمک گرفتن از دوستان برای اسباب کشی

 ۴- فرزندان خود را درگیر کنید

اسباب کشی قبل از سال تحصیلی

نگاهی به فعالیت‌های فوق العاده‌ای که مدرسه جدید فرزند شما ارائه می‌دهد، بیاندازید. اگر به فرزند خود قبل از اسباب کشی فرصت انتخاب بدهید، چیزی برای بدست آوردن در آینده برای کاستن اضطراب ناشی از اسباب کشی خواهد داشت. شما حتی می‌توانید قبل از شروع کار مدرسه برای کمک به آسان‌تر شدن تمام امور، از مربیان یا راهنماها برای آماده کردن فرزند خود کمک بگیرید.

 ۵- جستجو برای یافتن مدرسه جدید

به دنبال مدرسه‌ای برای فرزند خود بگردید، که اجازه ورود در اواسط سال تحصیلی را می‌دهد. اگر شما در حال اسباب کشی در نزدیکی خانه فعلی خود هستید، این بیشتر به کار شما می‌آید. اگر در حال اسباب کشی در مسیرهای دورتر از خانه فعلی خود هستید، در نظر داشته باشید که از مدرسه جدید بپرسید که آموزش آنلاین دارند یا خیر. این کار به فرزند شما اجازه خواهد داد که، همه چیز و طرح و برنامه مدرسه را به صورت آنلاین بررسی کند.

 ۶-  در ارتباط باشید

به فرزند خود بگویید که می تواند با دوستان قدیم خود کماکان ارتباط داشته باشد و همچنین می‌تواند در مدرسه جدید خود، دوستان جدید پیدا کند. بیشتر اضطراب شروع تحصیل در مدرسه‌ای جدید در وسط سال تحصیلی، به ارتباطات اجتماعی بستگی دارد. در ارتباط بودن با دوستان قدیمی، به فرزند شما آرامش می‌دهد و می‌تواند به او کمک کند تا در مدرسه جدیدش اجتماعی باشد.

 ۷- مثبت باشید

اسباب کشی قبل از سال تحصیلی

آماده واکنش‌های احتمالی فرزند خود باشید. انتقال به فضایی جدید، به زمان نیاز دارد و تا زمانی که همه چیز به روال خود برگردد و تنظیم شود، ممکن است وحشت را در فرزند خود مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که نگرش شما می‌تواند به فرزند شما کمک کند، بنابراین در مورد ماجراجویی جدید خود، مثبت و هیجان زده باشید.

آیا برای جابجایی در طول سال تحصیلی راهنمایی دارید؟ اسرار خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. مطلب بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی به شما پیشنهاد میشود.

منبع: apartmentguide

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.