باربری ارزان به شهرستان: مناسب ترین قیمت و کیفیت

باربری ارزان به شهرستان

ممکن است تا به حال برای حمل بار به شهرستان با شرکت‌های باربری زیادی کار کرده باشید و در نهایت از مبلغ دریافتی آنها ناراضی باشید. یکی از مواردی که در انتخاب باربری برای حمل بار بین شهری به آن اهمیت می‌دهید، باربری ارزان به شهرستان است زیرا با توجه به مسافت زیاد ترجیح می‌دهید مبلغ کمتری را بپردازید. به خاطر داشته باشید که صرفا قیمت ارزان را ملاک قرار ندهید و همیشه به دنبال دریافت کیفیت مطلوب هم باشید. زیرا قیمت ارزان ممکن است به دلیل کیفیت پایین خدمات آن شرکت باشد.

یک شرکت باربری ارزان برای اینکه سود بالایی را داشته باشد از خدمات، تجهیزات و نیروی کار ارزان استفاده می‌کند که این مساله نتیجه مطلوبی برای شما ندارد. به علاوه هیچ تضمینی بابت جابجایی امن اسباب شما نمی دهد و ممکن است بعد از حمل وسایل در صورت آسیب، هزینه‌های بالایی را متحمل شوید. پس اگر صرفا به دنبال یک باربری ارزان از تهران به شهرستان باشید و بدون تحقیق و بررسی خدمات ارائه شده آن را انتخاب کنید ممکن است هزینه‌هایی را متحمل شوید که اگر باربری معتبری را انتخاب می‌کردید چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

بنابراین به دنبال شرکت حمل بار ارزانی باشید که خدمات بیمه و بارنامه هم ارائه دهد. بهتر است قبل از ثبت سفارش برای حمل بار به شهرستان ارزان، خدمات و اعتبار و سابقه کار آن باربری را بررسی کنید. به دنبال باربری باشید که نرخ آن براساس مصوبه اتحادیه است و اگر باربری پیدا کردید که از همه جا ارزان تر بود قطعا بدانید که مشکلی وجود دارد. به باربری‌هایی که تبلیغات خود را به دیوار میزنند چندان اعتماد نکنید.

شرکت نوبار با شرایط ثبت سفارش شما مطلوب‌ترین قیمت باربری تهران به شهرستان را بدون هیچ افزایش قیمتی بعد از جابجایی ارائه می‌دهد. یکی دیگر از مزیت‌های این شرکت عدم دریافت انعام است. در این باربری نیز امکان ارائه کد تخفیف هنگام ثبت سفارش وجود دارد.

مشکل باربری‌های سنتی این است که قیمتی را با شما تلفنی توافق می‌کنند و بعد از انجام کار به هر دلیلی آن را افزایش ‌می‌دهند. که این مساله در اتوبار نوبار وجود ندارد.

کامیون های نوبار برای حمل بار ارزان به شهرستان

روش‌هایی برای کاهش قیمت حمل بار از تهران به شهرستان

حمل بار به شهرستان دردسرها و نگرانی‌های خود را دارد بنابراین مشتری می‌خواهد با خیال راحت بار خود را به یک باربری منصف و ارزان بسپارد. همانطور که گفتیم شرکت باربری ارزان به شهرستان باید تمام ویژگی‌هایی که گفته شد را داشته باشد و شما بتوانید با اطمینان حمل بار خود را به آن بسپارید. مواردی که می‌توانند به شما کمک کنند قیمت نهایی باربری برای شما ارزان تمام شود را در ادامه آورده‌ابم.

۱. انتخاب وسیله مناسب در هنگام ثبت سفارش

برای باربری ارزان از تهران به شهرستان حجم بار خود را در نظر بگیرید و وسیله‌ نقلیه‌ای را انتخاب کنید که با بار شما متناسب باشد. این مساله باعث می‌شود قیمت حمل بار شما مقرون به صرفه ‌شود. اجاره وسایل بزرگتر و نوسان قیمت بنزین روی قیمت تمام شده تاثیر می‌گذارد. وسایلی که می‌توانید انتخاب کنید وانت‌بار، نیسان‌بار، خاور، کامیونت و غیره هستند.

نیسان وسیله نقلیه‌ای است که به راحتی تا ۵ تن ظرفیت را جای می‌دهد و تا حد امکان بهتر است از نیسان به جای کامیون استفاده کنید. نیسان می‌تواند باری که یک خاور جابجا می‌کند را حمل کند و بسیار محکم است. با انتخاب نیسان به جای کامیون هزینه ارسال بار به شهرستان را کاهش دهید.

چنانچه بار شما از یک نیسان بیشتر است می‌توانید از کامیونت استفاده کنید و اگر بار به شرایط آب و هوایی حساس نیست از کامیونت روباز استفاده کنید و در صورت حساسیت و طولانی بودن مسافت حمل بار از کامیونت مسقف استفاده کنید. هزینه کامیونت مسقف بالاتر از روباز است اما از جهتی هم خیال‌تان راحت‌تر است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید. شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و یا با استعلام آنلاین، از قیمت و جزئیات مطلع شوید.

۲. استفاده از رانندگان مقصد به جای مبدا

بعضی از رانندگان که از شهر مقصد شما، به تهران بار می‌آورند برای رفتن به شهر خود با ماشین خالی برمی‌گردند و ممکن است با مبلغ کمتری بار شما را به شهر مقصد جابجا کنند چون بهتر از خالی برگشتن است. با یان روش می‌توانید باربری ارزان به شهرستان را تجربه کنید.

۳. ارسال بار به صورت خرده بار

اگر اسباب شما کم است بهتر است برای هزینه کمتر از روش ارسال بار به صورت خرده بار استفاده کنید. به این صورت که بارها را تقسیم کنید و هر بخش را به شکل خرده بار ارسال کنید.

۴. جلوگیری از توقف بین راه

برای اینکه مبلغ نهایی پرداخت را کم کنید بهتر است حتی الامکان از توقف بین راه خودداری کنید.

چینش وسایل برای آماده سازی برای باربری ارزان به شهرستان ها

عوامل تاثیر گذار در قیمت باربری ارزان به شهرستان

در سال‌های اخیر خدمات باربری‌ها تخصصی شده و از نیروی کارآمد و آموزش دیده استفاده می‌کنند. حمل بار بین شهری از حساسیت و اهمیت بالاتری برخوردار است و باید وسایل نقلیه مجهزتری استفاده شود همه این موارد روی قیمت نهایی جابجایی بار از تهران به شهرستان تاثیر دارد. قیمت نهایی باربری به عوامل زیر بستگی دارد:

۱. وزن بار

هر چه وزن کالایی که قصد جابجایی آن از تهران به شهرستان را دارید بیشتر باشد مبلغ نهایی باربری تهران به شهرستان نیز بالاتر است و هرچه کالا کم وزن‌تر باشد قیمت باربری ارزان‌تر می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنیم وزن تقریبی اثاثیه خود را بدانید.

۲. حجم بار

اینکه کالای شما چه ابعادی دارد و چقدر از نظر حجم بزرگ است در مبلغ باربری از تهران به شهرستان تاثیر دارد. نوع وسیله‌ نقلیه که برای آن حجم بار انتخاب می‌کنید هرچه بزرگتر باشد هزینه باربری بیشتر می‌شود. مثلا اگر قصد جابجایی مبلمان را به شهر دیگر دارید باید از وسایل نقلیه بزرگ‌تر مثل کامیون استفاده کرده که جابجایی آن سخت‌تر است و در نتیجه باید مبلغ بالاتری بپردازید.

۳. مسافت جابجایی

طبیعی است که قیمت نهایی به مسافت جابجایی بستگی دارد و هر چه این مسافت طولانی‌تر باشد هزینه تمام شده آن بالاتر است. به علاوه فصل جابجایی و سختی یا آسانی مسیر نیز در محاسبه قیمت حمل بار دخیل است.

۴. کارگران زبده، با مهارت و آموزش دیده

ممکن است بپرسید این مساله چه ارتباطی به حمل بار به شهرستان ارزان دارد اما باید بدانید زمانی که کارگران ورزیده و کاربلد باشند برای بسته‌بندی اسباب از وسایل بسته‌بندی کمتری استفاده می‌کنند و بدون هدر دادن فضا وسایل را به درستی در ماشین قرار می‌دهند.

۵. هزینه صدور بیمه و بارنامه

این دو هزینه بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. پس در انتخاب باربری به این دو هزینه نیز توجه کنید.

حمل بار به شهرستان

باربری ارزان به تمام مناطق ایران

انتخاب جاده مناسب برای جابجایی بار از تهران به هر شهری بسیار اهمیت دارد. مواردی که یک راننده باربری باید در نظر بگیرد طول مسیر و راحتی آن برای رسیدن به شهر مورد نظر است.

شرکت نوبار مزیت‌های زیر را برای باربری ارزان به شهرستان دارد.

  • نوبار بدون محدودیت جغرافیایی به همه نقاط ایران شمال تا جنوب و شرق تا غرب خدمات باربری ارزان از تهران به شهرستان را انجام می‌دهد. به دلیل تجهیزات تخصصی و وسایل نقلیه تجهیز شده بدون ایجاد مشکل ارسال بار را به هر منطقه‌ای انجام می‌دهد.
  • نوبار با ارائه بهترین امکانات که شامل بیمه و بارنامه میشود قیمت معقول و مقرون به صرفه ای را از طریق فرم ثبت‌نام یا اپلیکیشن به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • محاسبه قیمت به صورت هوشمند و بدون دخالت انسانی مقدار معقول و منصفانه‌ای از قیمت را ارائه می‌دهد.
  • به جز قیمت ارزان یکی از عوامل دیگری که در باربری از تهران به شهرستان برای شما اهمیت دارد، سرعت است که نوبار بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته و در زمان ثبت شده در مکان موردنظر با تجهیزات ظاهر می‌شود.
  • استفاده از بیمه رایگان حمل بار توسط نوبار یکی دیگر از مزیت‌های این شرکت است.
  • ارسال ایمن بار و اطمینان از صحت در ارسال بار یکی از مواردی است که باعث می‌شود به این شرکت اعتماد کنید.
حمل بار به شهرستان ها با قیمت مناسب

برای استعلام قیمت وارد سایت یا اپلیکیشن نوبار شده و با ثبت شماره تماس خود و انتخاب مسیر مبداء و مقصد و شرایطی مثل تعداد کارگر، تعداد طبقات و غیره قیمت نهایی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری کنید. شما باید بسته به نوع بار خود وسیله نقلیه را انتخاب کنید. برای مثال برای بارهای کوچک و سبک و زیر ۲ تن می‌توانید از وانت بار یا نیسان بار استفاده کنید.

برای نوبار جلب رضایت مشتری اهمیت زیادی دارد بنابراین اول از همه به کیفیت خدمات خود توجه دارد و قیمت‌ ارائه شده در کنار خدمات ویژه‌ای که می‌دهد منصفانه است. اگر شما تنها قیمت ارزان را ملاک قرار دهید مطمئن باشید هزینه‌های شما دو چندان می‌شود زیرا آنها کیفیت را فدای قیمت می‌کنند. نوبار با ارائه وسایل نقلیه تمیز و مجهز کردن آنها به پتو و ضربه‌گیر برای جلوگیری از هرگونه آسیب به وسایل در دست‌اندازها، تلاش می‌کند.

باربری بین شهری از نظر اقتصادی هزینه‌برتر است و فشار بیشتری به خانواده‌ها وارد می‌کند نوبار با آگاهی از این شرایط اقتصادی تلاش می‌کند این فشار را بر روی مشتریان کم کند و به عنوان یک باربری ارزان به شهرستان فعالیت کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.