جلوگیری از کمردرد هنگام اسباب کشی

اسباب کشی کردن به خانه جدید و جابه جایی وسایل ممکن است صدماتی به کمر شما وارد کند. بسته بندی وسایل، حمل بار و چیدمان اثاثیه باعث می‌شود به بخش پشتی بدن فشار زیادی وارد شود. عدم آشنایی افراد با اصول باربری نیز احتمال کمردرد را افزایش می‌دهد.

حمل وسایل سنگین ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به ستون فقرات شما وارد کند. بهتر است برای انجام کارهای باربری، یکسری نکات را رعایت کنید تا از بروز کمردرد جلوگیری کنید. یکی از بهترین اصول، سپردن کار اثاث کشی، به یک شرکت معتبر است. شما می‌توانید با درخواست اتوبار از اپلیکیشن آنلاین نوبار، امر اسباب کشی را برای خود آسان کنید. کافی است، با مراجعه به بخش سفارشات سایت باربری نوبار، درخواست خود را براساس میزان بار خود ثبت کنید.

زوجی در حال حمل مبل دونفره

اجسام را با زانو بلند کنید

آمادگی جسمانی در زمان اسباب کشی، صدمات جسمی را کاهش می‌دهد. توصیه می‌شود قبل از شروع اثاث کشی، بدن خود را گرم کنید. بسیاری افراد بار سنگین را با کمر خود بلند می‌کنند. این کار کاملا اشتباه است و صدماتی جدی به ستون فقرات وارد می‌کند. برای بلند کردن اجسام سنگین، از زانوهای خود استفاده کنید. زانوها به دلیل منعطف بودن، باعث می‌شود به کمر آسیبی وارد نشود. بلند کردن بار با زانو، بدن را خم می‌کند و کمک زانوها را برای بلند کردن می‌طلبد. زانوها فشار ناشی از بلند کردن اجسام را در بدن کاهش می‌دهد.

اجسام را با دیگران بلند کنید

بهترین روش برای بلند کردن بار، کمک گرفتن از دیگران است. برای جابه جایی وسایل، از یکی از اعضای خانواده خود بخواهید برای حمل کردن بار به شما کمک کند. بلند کردن اجسام سنگین به تنهایی ‌می‌تواند به کمر شما صدمه بزند. زمانی که دونفری جسم سنگینی را بلند می‌کنید، سنگینی بار بین شما تقسیم می‌شود و فشار کمتری به بدن شما و همراهتان وارد می‌کند. اگر به سلامت بدن خود اهمیت می‌دهید، به هیچ عنوان بارهای سنگین را تنهایی حمل نکنید.

مبلمان دالی، چرخ متحرک برای حمل بار

از دالی مبلمان استفاده کنید

دالی مبلمان، چرخ‌های متحرکی هستند که برای حمل و نقل بار استفاده می‌شوند. دالی مبلمان می‌تواند کار حمل و نقل بار را برای شما آسان کند. این چرخ متحرک بهترین ابزار برای جابه جایی وسایل سنگین است و از آسیب دیدن بدن جلوگیری می‌کند. همچنین، دالی مبلمان می‌تواند کار حمل بار را برای شما ساده‌تر کند.

حمل بار را به نوبار بسپارید

شرکت نوبار دارای نیروهای تخصصی در اسباب کشی و باربری است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن نوبار، اتوبار و کارگران فنی درخواست کنید. با ثبت سفارش، تیم باربری در محل اسباب کشی حاضر خواهند شد و اقدام به حمل بارها و اثاثیه شما خواهند کرد. کارگران بسته‌بندی نوبار، بارهای شما را بسته‌بندی و به داخل کامیون باربری منتقل خواهند کرد. شما با سپردن کارهای حمل بار، نگرانی بابت آسیب دیدن کمر و ستون فقرات نخواهید داشت. برای تجربه یک اسباب کشی ایمن و راحت، به بخش سفارشات نوبار مراجعه کنید. امیدواریم در سلامتی کامل، اسباب کشی خود را انجام دهید.

منبع The Joint

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.