طرح‌های دکوری زیبا از دنیل ویدریگ

دنیل ویدریگ، طراح دکوراسیون، یک هنرمند لندنی اهل کشور انگلستان است. او در زمینه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. اغلب طرح‌هایش در مبلمان، مجسمه‌های تجربی، معماری و مد بوده است. ویدریگ از فناوری برش و مدل‌سازی سه‌بعدی در کارهای خود استفاده می‌کند. تکنیک‌های غیرمعمول او در طراحی‌ها باعث شده است که کارهای دنیل به شهرت برسند.

هنر دنیل ویدریگ مرزهای طراحی را جابه جا کرده است. او با الهام گرفتن از طراحی‌های سنتی، کارهای خود را به طرز غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیزی آماده می‌کند. او با استفاده از فرآیند شبیه‌سازی نمونه‌ها و فناوری چاپ سه‌بعدی، طرح مورد نظر خود را اجرا می‌کند. ویدریگ از شیشه، قطعات پلاستیکی بازیافت شده در ساخت مدل‌های خود استفاده می‌کند. به دلیل اینکه دنیل از سیستم‌های دیجیتالی در کار خود استفاده می‌کند، او به عنوان یک طراح پیشرو در زمینه طراحی داخلی شناخته می‌شود.

هرم فلزی

ویدریگ یک پیشینه معماری قوی دارد. او در انجمن معماری لندن آموزش دیده است. جالب است بدانید، او در سال ۲۰۰۹ با زاها حدید همکاری داشته است. هنر برجسته او باعث شده است که منتقدان بین‌المللی جوایز مختلفی را به اهدا کنند. مرکز پومپیدو در پاریس، موزه هنرهای زیبای پوشکین در شهر مسکو و موزه ویکتوریا و آلبرت طراحی‌های ویدریگ را به نمایش گذاشته‌اند. شما می‌توانید در ادامه، کارهای برجسته این هنرمند انگلیسی را مشاهده کنید:

منبع Ignant

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.