هزینه های پنهان اساس کشی و راه های کاهش آن

مراحل انجام اسباب کشی به اندازه کافی برای افراد استرس‌زا هست و وقتی بودجه بندی اسباب کشی نیز با مشکل مواجه شود و هزینه آن بالاتر برود، این استرس دو برابر خواهد شد. هزینه اسباب کشی معمولا یکی از اولین چیزهایی است که افراد سعی می‌کنند از پیش برای آن برنامه ریزی داشته باشند. هزینه بسته بندی اثاثیه، خدمات باربری، حمل و نقل و غیره مواردی است که در زمان اسباب کشی باید برای آن بودجه مناسبی در نظر گرفت. با این حال ممکن است گاهی در حین اسباب کشی و بعد از آن درگیر هزینه‌ های پنهان اسباب کشی شوید. به خصوص برای افرادی که بودجه بندی خاصی دارند، این موضوع یک مشکل بزرگ است. بنابراین در این مقاله به بررسی هزینه‌های پنهان اثاث کشی خواهیم پرداخت و در پایان هم روش‌های استعلام قیمت اسباب کشی و صرفه جویی در هزینه باربری را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هزینه اسباب کشی به چه مواردی بستگی دارد؟

  • قبل از اینکه در مورد هزینه‌های پنهان صحبت کنیم، باید در مورد هزینه اسباب کشی حرف بزنیم. این موارد به طور کلی در بیشتر اسباب کشی‌ها وجود دارد و قبل از بودجه بندی باید آن ها را در نظر بگیرید. مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در این زمینه قاصله مبدا و مقصد در اسباب کشی است. مسلما هرچه فاصله این دو بیشتر باشد، بنا به دلایلی مانند هزینه سوخت و زمان صرف شده و… هزینه نهایی بیشتر خواهد شد.
  • حجم وسائل به طور کلی در هزینه بسته بندی اثاثیه، جا به جایی آن و البته حمل و نقل نیز تاثیر دارد. لوازم بیشتر به معنای زمان بیشتر برای حمل و نقل، کارگران بیشتر، ماشین بزرگتر و … است. بنابراین در زمان بودجه بندی باید به این نکته مهم توجه کنید.
  • ممکن است قصد کنید، برای اسباب کشی از خدمات شرکت‌های حمل و نقل بار استفاده کنید. به این ترتیب هزینه شرکت‌های حمل و نقل بار سنتی با شرکت‌های نوآور دیگری مانند نوبار متفاوت خواهد بود. علاوه بر این خدمات انتخابی شما نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. برای مثال خدمات وی ای پی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت ولی در نهایت زمان کمتری صرف شده و صفر تا صد کار به متخصصان سپرده می‌شود.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل در تعیین هزینه اسباب کشی زمان آن است. بعضی از فصول سال مانند تابستان و بهار شلوغ‌تر هستند و ممکن است با تقاضای بیشتری نیز رو به رو باشند که این موضوع ممکن است روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. البته این مشکل را می‌توانید با یک استعلام ساده نیز حل کنید. برای مثال قبل از ثبت سفارش در نوبار می‌توانید قیمت نهایی را با انتخاب تاریخ از پیش تعیین شده استعلام بگیرید. به این ترتیب قادر خواهید بود، برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

هزینه‌های پنهان اسباب کشی و راه‌های کاهش آن کدامنند؟

در مورد هزینه اسباب کشی به طور کلی صحبت کردیم و حالا زمان آن است که در مورد هزینه‌های پنهان آن صحبت کنیم که معمولا افراد را غافلگیر می‌کند. آشنایی با این هزینه‌ها و راه‌های کاهش آن به شما کمک می‌کند، بتوانید بودجه بندی بهتری برای اسباب کشی خود داشته باشید.

هزینه بسته بندی اثاثیه مهم‌ترین بخش

مهم‌ترین و البته وقت‌‌گیرترین بخش اسباب کشی بسته بندی لوازم منزل است. این کار می‌تواند هزینه‌های پنهان زیادی داشته باشد که باید به آن توجه کنید. اول از همه برای بسته بندی دقیق و حرفه‌ای نیاز به لوازم جانبی زیادی مانند جعبه، چسب نواری، پلاستیک حباب‌دار، کاور، پلاستیک سلفون، لایه‌های محافظ و … دارید که در نهایت ممکن است هزینه‌ بسته نبدی اثاثیه را به طرز محسوسی بالا ببرد. باید توجه داشته باشید که بیشتر این لوازم بعد از اسباب کشی باید دور انداخته شود و عملا کاربرد دیگری ندارد.

 این جاست که نقش شرکت‌های حمل و نقل بار و خدمات بسته بندی لوازم آنها مشخص می‌شود. متخصصان بسته بندی نوبار تمامی لوازم مخصوص اسباب کشی را با خود همراه خواهند داشت. بنابراین شما لازم نیست هزینه اضافی برای این لوازم پرداخت کنید. علاوه بر این نوبار لوازم مخصوص دسته بندی را بر اساس نیاز خود به صورت عمده تهیه می‌کند که هزینه نهایی کمتری برای شما در پی خواهد داشت. علاوه بر این در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی می‌شود.

هزینه‌های پنهان شرکت‌های سنتی حمل و نقل بار

شرکت‌های سنتی حمل و نقل بار معمولا در زمان ثبت سفارش و استعلام قیمت یک مبلغ حدودی به شما عنوان می‌کنند که این مبلغ قطعا در پایان کار بنا به دلایل زیادی تغییر خواهد کرد. این دلایل جز همین هزینه‌ اسباب کشی هستند که شما را فریب خواهد داد. یکی از مهم‌ترین این هزینه‌ها محدودیت زمانی است که معمولا حدود سه یا چهار ساعت است و شما باید در طول این زمان کار اسباب کشی خود را تمام کنید و در غیر این صورت بابت هر ساعت اضافه مشمول پرداخت هزینه اضافی خواهید شد. مسلما یک اسباب کشی کامل در این زمان به پایان نخواهد رسید! نکته بعدی هزینه‌های اضافی است که به بهانه‌های مختلفی مانند انعام کارگران، پول نهار و… به هزینه نهایی اضافه خواهد شد.

نحوه بسته بندی لباس‌ها هنگام جابجایی

راه حل چیست؟ بهترین راه حل استفاده از خدمات شرکت‌های حمل و نقل بار نوآوری مانند نوبار است که هزینه نهایی را در زمان ثبت سفارش به شما نمایش خواهند داد و در واقع شما می‌توانید با استعلام قیمت اسباب کشی از هزینه نهایی آن باخبر شوید. این هزینه نهایی است و شرکت تضمین می‌کند که به هیچ عنوان تا پایان کار تغییری نخواهد کرد. بنابراین خبری از هزینه‌های پنهانی مانند انعام و محدودیت زمانی نیست.

نظافت و تعمیرات خانه جدید جز هزینه اسباب کشی

بسیاری افراد ممکن است در زمان بودجه بندی برای اسباب کشی این موضوع را فراموش کنند که هزینه اسباب کشی علاوه بر هزینه بسته بندی و حمل و نقل شامل نظافت و تعمیرات خانه جدید نیز هست. ممکن است خانه جدید نیاز به رنگ آمیزی داشته باشد و یا بخش‌هایی از آن به تعمیرات جزئی و کلی نیاز داشته باشد. علاوه بر این نظافت خانه جدید قبل از اسباب کشی هم باید جز این هزینه‌ها در نظر گرفته شود که معمولا فراموش می‌شود. راه حل کلیدی این است که نظافت و تعمیرات خانه جدید را قبل از اسباب کشی آغاز کنید تا به وسیله خودتان به مرور زمان به پایان برسد. راه حل دوم این است که از خدمات تخصصی نوبار استفاده کنید تا در وقت زمان شما نیز صرفه جویی شود و بابت انجام این کارها نیز هزینه معقولی را پرداخت کنید.

هزینه‌های جانبی و کم اهمیت‌تر را نیز فراموش نکنید

فراموش نکنید که در زمان اسباب کشی و چیدمان منزل به لوازم آشپزی دسترسی ندارید و مجبور هستید چند وعده غذا از بیرون سفارش دهید. علاوه بر این ممکن است بعضی از لوازم منزل را طبق تشخیص خود تغییر داده یا جایگزین کنید که جز هزینه اسباب کشی محسوب می‌شود. اگر کودک یا حیوان خانگی دارید شاید مجبور شوید برای نگهداری از آنها در زمان اسباب کشی هزینه جداگانه پرداخت کنید. علاوه بر همه این‌ها فراموش نکنید که باید هزینه جداگانه‌ای را نیز برای تسویه قبض‌های منزل فعلی خود در نظر بگیرید که باید قبل از تخلیه تسویه کنید!

صرفه جویی در هزینه اسباب کشی

برای کاهش هزینه اسباب کشی و هزینه بسته بندی اثاثیه راه‌های زیادی وجود دارد. اول از همه باید از شر لوازم اضافی که دیگر نیاز ندارید خلاص شوید! می‌توانید آنها را به دیگران هدیه دهید و یا بفروشید. بنابراین حجم بار خود را کاهش خواهید داد. یک سری از لوازم منزل را خودتان می‌توانید به راحتی بسته بندی کنید، به شرطی که وقت و زمان کافی برای انجام آن داشته باشید. این کار را می‌توانید حتی از چند هفته قبل نیز انجام دهید. استعلام قیمت اسباب کشی و مقایسه شرکت‌های حمل و نقل بار نیز یک گزینه بسیار کارآمد است که به شما کمک می‌کند، بهترین شرکت را انتخاب کنید. استعلام قیمت اسباب کشی در نوبار کاملا آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری شما نیز ندارد.

تاریخ اسباب کشی را از پیش تعیین کنید و روزهای شلوغ مانند آخر هفته را برای اسباب کشی انتخاب نکنید. می‌توانید در سایت نوبار و در زمان ثبت سفارش از پیش تاریخ و ساعت دقیق اسباب کشی را انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید از کارگران زیادی برای حمل و نقل بار استفاده کنید، از دوستان و آشنایان خود برای اسباب کشی کمک بگیرید تا کار با هزینه کمتری انجام شود. سعی کنید یک ماشین بزرگ انتخاب کنید تا تمامی لوازم را در یک مسیر به مقصد برسانید به این ترتیب وقت و انرژی کمتری صرف شده و هزینه نهایی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

هزینه‌های پنهان اسباب کشی در یک نگاه

اسباب کشی یک پروسه طولانی و زمان‌بر است که برای هر کسی حداقل چند باری اتفاق افتاده است. برای اینکه این کار آسان‌تر شود و هزینه اسباب کشی نیز کاهش پیدا کند، می‌توانید به نکات بسیار مهمی توجه کنید. سعی کنید از روش‌های مدرن اسباب کشی استفاده کنید که به شما اجازه بدهد، خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این کار موجب صرفه جویی در هزینه باربری خواهد شد. استعلام قیمت اسباب کشی قبل از ثبت سفارش نیز یک گزینه کارآمد برای مقایسه و بودجه بندی است. علاوه بر این شما را از شر هزینه‌های پنهان دیگر مانند انعام و… نیز در امان نگه می‌دارد. با ثبت سفارش آنلاین در نوبار می‌توانید تمام این ویژگی‌ها را در هنگام ثبت سفارش خود تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.