باربری آنلاین و مزایای باربری اینترنتی

یکی از مواردی  که در طول تاریخ به آن توجه شده، حمل و نقل و اسباب‌کشی وسایل بوده است. بشر همواره در حال جا به جایی و تغییر مکان خود بوده که همین امر به این منجر شده است که انواع لوازم و تجهیزات جا به جایی و حمل و نقل را برای خود فراهم کند.

امروزه با افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، کار جا به جایی دیگر مانند قبل دغدغه به شمار نمی رود و به صورت باربری آنلاین انجام می‌شود. اما همچنان کار لذت‌بخشی برای افراد به شمار نمی رود. در حال حاضر اگر فردی احتیاج به خدمات جا به جایی داشته باشد گزینه های مختلفی پیش رو خواهد داشت:

  • انواع باربری
  • اتوبارهای سنتی

شما از این اتوبارها فقط شماره تماس‌هایی دارید که تماس می گیرید و بعد از صحبت های تلفنی برای شما کامیون اسباب کشی ارسال می کنند.

تیم باربری در حال بالا بردن ماشین لباسشویی

معایب اتوبارهای سنتی

عدم شفافیت در قیمت

واضح است زمانی که شما به صورت سنتی ثبت سفارش انجام می‌دهید، شرکت‌های باربری قیمت حدودی به شما می دهند و در پایان باربری، هزینه دریافتی با هزینه ای که اعلام شده بود متفاوت خواهد شد.

دریافت انعام

علاوه بر شفاف نبودن قیمت و دریافت هزینه ای متفاوت از قیمت توافق شده، شما می‌بایست هزینه ای را هم به عنوان انعام به تیم باربری پرداخت کنید که هزینه تعریف شده‌ای نیست. این مدل دریافتی اصلا مناسب تیم زحمتکش باربری نیست و باید برای آن یک مدل پرداختی شفاف و مناسب در نظر گرفته شود که به عنوان دستمزد تیم باربری شناخته شود.

نداشتن تیم پشتیبانی منسجم

یک از عواملی که باعث می شود در طول باربری حس خوبی نداشته باشید، این است که تیم باربری با شما برخورد مناسبی نداشته باشد. برخورد نامناسب آنها موجب می‌شود شما چاره‌ای جز همکاری با این تیم نداشته و جایی هم برای پیگیری شکایات شما وجود نداشته باشید.

مشکلات در روزهای بارانی

ممکن است هنگام کرایه وانت و نیسان بار، راننده در قبال خیس شدن وسایل شما خود را مسئول نداند و خودتان مجبور شوید برای این کار چاره‌ای بیاندیشید.

زوجی در حال بسته بندی وسایل

نبود کارگر خدماتی همراه وانت و نیسان

ممکن است این مورد را شما تجربه کرده باشید. شما برای جا به جایی بارهای کوچک، یک وانت یا نیسان کرایه کرده‌اید. اما زمانی که ماشین مورد نظر شما رسید، مشکل جا به جا کردن بار را تجربه کرده‌اید و احتیاج به یک کارگر متخصص باربری داشته باشید که اتوبارهای سنتی این امکان را به شما ارائه نمی‌دهند.

باربری‌ آنلاین

خیلی از اوقات اتوبارهای سنتی با طراحی اپلیکیشن و وبسایت سعی در ارائه خدمات باربری آنلاین دارند. اما ممکن است خیلی خوب نتوانند از حوزه آفلاین به آنلاین تغییر کاربری بدهند.

پلتفرم های حمل بار

یکی از مدل هایی که امروزه در اکثر نقاط جهان اجرا می شود، پلتفرم‌هایی برای کسانی است که نیاز به خدمات باربری دارند. آنها این مدل را به رانندگان این حوزه ارتباط می دهند و در این بین با تمرکز بیشتر روی پشتیبانی برای هر دو سمت پلتفرم یعنی راننده و کاربر، کار می‌کنند.

در واقع نحوه کار این پلتفرم‌ها به این شکل است که هر زمان مشتری احتیاج به خدمات باربری داشت، در اپلیکیشن مخصوص این کار، درخواست خود را با جزئیات ثبت کنند. پلتفرم مربوطه قیمت را محاسبه و درخواست کاربر برای راننده ارسال می‌شود. سپس سفارش کاربر ثبت نهایی خواهد شد. یکی از این پلتفرم‌های اینترنتی حمل بار، سامانه نوبار است.

چرا نوبار بهترین سامانه حمل بار در تهران است؟

قیمت شفاف

در نوبار زمانی که قیمت باربری به شما اعلام شد، تقریبا محال است که مبلغ دریافتی نسبت به مبلغ اعلام شده تغییر داشته باشد.

عدم دریافت انعام

در نوبار دستمزد تیم باربری مشخص است و مشتریان به هیچ عنوان موظف به پرداخت انعام نیستند. در صورت وقوع چنین اتفاقی مبلغ پرداخت شده توسط نوبار به کاربر بازگردانده می شود.

کارگر بسته‌بند در حال چسب زدن به کارتن

پشتیبانی متعهد و حامی

در نوبار به قولی که می دهیم متعهد هستیم. هر زمان که کاربر احساس نارضایتی از خدمات ارائه شده داشته باشد. بخش پشتیبانی نوبار همیشه برای برطرف کردن مشکل در خدمت مشتریان هستند. آنها تلاش می‌کنند که تجربه یک جا به جایی خوب را برای کاربران ایجاد کنند.

تجهیزات حمل بار در روزهای برفی و بارانی

تیم باربری موظف هستند به بهترین نحو بسته بندی اثاثیه منزل را انجام داده و ماشین های خود را برای روزهای برفی و بارانی مجهز کنند. واحد امور رانندگان همواره کنار رانندگان است تا بتوانند تجهیزات با کیفتی برای حمل بار داشته باشند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

برای اسباب کشی در روزهای کرونایی، یکی از تدابیر اندیشیده شده در نوبار، استفاده از دستگاه ضدعفونی‌کننده برای سرویس کامیون و انجام باربری آنلاین است. شما می‌توانید هنگام سفارش کامیون، این سرویس را از بخش پشتیبانی نوبار درخواست کنید تا خیالتان از این بابت راحت شود.

امکان ارائه خدمات کارگری با سرویس وانت و نیسان

یکی از مزیت‌های سرویس‌های وانت و نیسان نوبار این است که کارگران خدماتی همراه این سرویس‌ها ارائه می‌شود. با این مزیت، شما با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن وسایل، حمل بار خود را به نوبار بسپارید.

منبع Nobaar

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.