برای اسباب کشی به چه کسانی اطلاع بدهیم؟

اگر می‌خواهید اسباب کشی شما به راحتی انجام شود. شما باید از قبل به افراد مهم و شرکت‌های خدماتی اطلاع دهید. انجام این کار می‌تواند مسیر اثاث کشی شما را هموار کند. خانواده‌ها به شدت سرگرم بسته بندی و جمع کردن وسایل هستند. به طوری که فراموش می‌کنند خبر اسباب کشی را به افراد مختلف اطلاع بدهند.

خانواده‌ها تغییر محل زندگی خود را باید خبر بدهند. شرکت‌های خدماتی باید مطلع باشند که شما منزل خود را تغییر داده‌اید. این کار باعث می‌شود نسبت به اتفاقات احتمالی جلوگیری کنید.

سه پسر خوشحال که کارتن در دستان خود دارند

به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید

شما قصد دارید محل زندگی خود را تغییر می‌دهید. از این پس، شرایط جدیدی را تجربه خواهید کرد. شما باید این تغییرات را برای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. آنها از شنیدن خبر، بدون شک خوشحال خواهند شد. انرژی مثبت حاصل از هیجان آنها، به شما منتقل خواهد شد. این حال خوب در روند اسباب کشی تأثیرگذار است.

همسایگان خود را فراموش نکنید

اگر مدت طولانی است که در خانه فعلی خود زندگی می‌کردید. ممکن است شما همسایگان خود را بشناسید. پیش از اینکه به سمت خانه جدید اسباب کشی کنید. با همسایگان خود قراری بگذارید. آنها را نسبت به نقل مکان به منزل جدید مطلع کنید. آدرس جدید خود را در اختیار آنها بگذارید. این کار باعث می‌شود اگر بسته‌ای به آدرس قدیمی شما ارسال شد، آنها بتوانند با شما تماس بگیرند.

دو خانم که دارند به صفحه موبایل نگاه می‌کنند و چند کارتن در اطرافشون وجود دارد

محل کار را باخبر کنید

انجام کارهای اسباب کشی و باربری وسایل وقت زیادی را از شما می‌گیرد. توصیه می‌شود برای انجام این کار، از محل کار خود مرخصی بگیرید. چند روز مانده به زمان اثاث کشی، محل کار خود را نسبت به این موضوع باخبر کنید. همچنین، آدرس و کد پستی جدید خود را در اختیار بخش منابع انسانی اداره خود بگذارید. آنها برای ارسال مدارک و مباحث حقوقی نیاز به آدرس جدید شما خواهند داشت.

به اداره پست مراجعه کنید

امروزه تمامی خدمات پستی به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما برای بروزرسانی کردن اطلاعات محل سکونت خود، باید به اداره پست مراجعه کنید. برای انجام این کار به نزدیک‌ترین اداره پست محله جدید خود سر بزنید. با بروزرسانی آدرس، تمامی بسته‌ها و نامه‌های شما به محل جدید ارسال خواهد شد.

تابلوی اداره پست که در یک بیضی قرمز نوشته شده است

حساب بانکی خود را بروز کنید

زمانی که تمام کارهای اسباب کشی خود را انجام دادید. به بانک‌هایی که حساب دارید مراجعه کنید. آدرس جدید خود را در فرم حساب خود بروز کنید. بروزرسانی کردن آدرس می‌تواند در زمان خرید‌های آنلاین و دیگر کارهای مهم بانکی به شما کمک کند. البته، این کار را می‌توان به صورت آنلاین هم انجام داد. اما مراجعه حضوری به بانک مطمئن‌تر و کم دردسر خواهد بود.

به پزشک خود اطلاع دهید

اگر شما به دلیل بیماری تحت درمان طولانی مدت قرار دارید؛ و قصد دارید به یک شهر جدید نقل مکان کنید. حتما این موضوع را به پزشک معالج خود اطلاع دهید. پزشک شما پرونده و اطلاعات درمانی بیمار را در اختیار شما قرار می‌دهد. در محل جدید، برای یافتن بهترین پزشک تحقیق کنید. سپس، پرونده خود را در اختیار پزشک جدید بگذارید. لازم به ذکر است، شما با مطلع کردن پزشک خود، امکان انتقال اطلاعات بین دو پزشک را فراهم می‌کنید. ممکن است پزشک جدید نسبت به بیماری شما سوالاتی داشته باشد که نیاز دارد با پزشک سابق تماس بگیرد.

شرکت‌ها یا افراد مختلف دیگری برای اطلاع‌رسانی وجود دارند. اما در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین موارد را معرفی کنیم. با اطلاع‌رسانی کردن نسبت به خانه جدید، شما می‌توانید میزان استرس اسباب کشی را کاهش دهید. شایان ذکر است، شرکت نوبار خدمات باربری مختلفی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش سفارشات، سرویس مورد نظر خود را ثبت کنید.

منبع Life Storage

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.