روز اسباب کشی چه غذایی بخوریم؟

اسباب کشی کردن به انرژی زیاد و تمرکز بالایی احتیاج دارد. شما در روز اثاث کشی فعالیت‌های بدنی بسیار زیادی انجام می‌دهید و ذهنتان نسبت به انجام کارها درگیر است. به همین منظور، شما به یک غذای مناسب احتیاج خواهید داشت تا بتوانید انرژی بدن خود را تأمین کنید. تغذیه مناسب می‌تواند به سلامتی شما در حمل اثاثیه منزل کمک بسزایی کند. همچنین، غذا خوردن می‌تواند میزان استرس و نگرانی شما نسبت به کارها را کاهش بدهد. پس، حتما در روز اسباب کشی به این مورد مهم توجه کنید. حال، در این مطلب قصد داریم، تغذیه‌های مناسب برای روز اثاث کشی را معرفی کنید. با نوبار همراه باشید.

غذای مناسب اسباب کشی

غذای مناسب برای اسباب کشی

شما در روز بزرگ اسباب کشی به تمام قدرت و نیروی خود احتیاج خواهید داشد. بنابراین، به یک غذای مناسب برای تقویت بدن نیاز دارید. تغذیه‌ای سالم و مقوی که قدرت فیزیکی شما را حفظ کند و باعث شود استرس و خستگی از بدنتان خارج شود. غذای شما باید سبک و مفید باشد تا انرژی لازم را برای انجام کارها بدست بیاورید.

وعده‌های غذایی روز اسباب کشی، باید حاوی میوه، سبزیجات، پروتئین‌های بدون چربی و غلات باشد. لازم به ذکر است، از غذاهای چرب و سنگین مثل فست‌فودها اصلا استفاده نکنید. غذاهایی که دارای مقدار زیاد قند هستند اجتناب کنید. این مواد غذایی در کوتاه مدت انرژی شما را افزایش می‌دهند و پس از آن قدرت بدنی شما افت شدیدی خواهد کرد. بنابراین، توصیه نمی‌شود که در روز اثاث کشی از غذاهای سنگین و پرحجم استفاده کنید. خوردن غذای مناسب می‌تواند قوای بدنی شما را افزایش بدهد تا بتوانید در این روز پرانرژی و سرحال باشید.

زوجی در حال خوردن مردی در حال خوردن غذای مناسب اسباب کشی

برای غذای خود برنامه‌ریزی کنید

چند روز مانده به موعد اسباب کشی، به سوپرمارکت بروید و مواد خوراکی سالم خریداری کنید. موادی مثل میوه‌ها، سبزیجات، گوشت بدون چربی، تخم مرغ، نان و لبنیات می‌تواند در تهیه غذای مناسب به شما کمک کنند. غذاهای ساده و مقوی مثل ماکارونی و خورشت‌ها را شب قبل از اسباب کشی آماده کنید و در یخچال بگذارید. حالا شما روز اثاث کشی فقط نیاز به گرم کردن آنها خواهید داشت.

درست کردن غذاهایی مثل فینگر فود یا ساندویچ، می‌تواند بهترین گزینه در این روز محسوب شود. این غذاها به راحتی قابل حمل هستند و جای کمتری را اشغال می‌کنند. با این غذای مناسب دیگر نیاز به بشقاب، قاشق و چنگال نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید آنها را میل کنید. شایان ذکر است، میان وعده‌های مقوی که می‌تواند انرژی شما را افزایش بدهد را به همراه داشته باشید. خوراکی‌هایی مثل میوه، آجیل، نان و پنیر و بیسکویت را می‌توانید به عنوان عصرانه بخورید. داشتن یک برنامه منظم غذایی در روز اسباب کشی، کمک شایانی در حفظ سلامتی و انرژی شما خواهد کرد.

زوجی در حال خوردن غذای مناسب اسباب کشی

غذاهای مناسب هر وعده غذایی

با نزدیک شدن به روز اسباب کشی، حتما برنامه‌ غذایی خود را برای وعده‌های اصلی صبحانه، ناهار و شام حفظ کنید. نظم غذایی در این روز بخصوص بسیار کاربردی خواهد بود.

صبحانه

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌ها در روز اثاث کشی محسوب می‌شود. خوردن یک صبحانه مناسب، انرژی بالایی را به شما می‌دهد و اضطراب ناشی از حمل اثاثیه را کاهش خواهد داد. بنابراین، از نخوردن صبحانه پرهیز کنید. صبحانه‌هایی مقوی و مفید مثل نان و پنیر با چای شیرین، کرن‌فلکس، نان تست با کره و مربا یا عسل، نیمرو یا املت از جمله غذاهایی هستند که می‌توانید آنها را صبح اسباب کشی میل کنید. لازم به ذکر است، از خوردن سوسیس و کالباس و غذاهای مشابه پرهیز کنید. این مواد معده شما را سنگین می‌کند و بدن شما انرژی کمی را دریافت می‌کند. همچنین، نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای و یک لیون آب پرتقال می‌تواند کافئین و ویتامین‌های مفیدی را در بدن شما تأمین کنید.

ناهار

وعده ناهار در شلوغ‌ترین زمان اسباب کشی است. انرژی زیادی در طول روز از شما گرفته شده است و نیاز دارید که تجدید قوا کنید. به همین منظور، ساندویچ‌های ساده مثل الویه، کتلت، انواع کوکوها، مرغ و گوشت مناسب‌ترین غذا محسوب می‌شوند. به هیچ وجه از خوردن سبزیجات غافل نشوید. سالاد را حتما در وعده غذایی خودا داشته باشید. غذاهای ساده‌ای مثل ماکارونی و خورشت‌ها نیز می‌تواند نیروی از دست رفته بدن شما را بازگرداند.

ماکارونی غذای مناسب اسباب کشی

شام

از آنجایی که یک روز سخت را گذرانده‌اید و در طول روز سعی کرده‌اید غذاهای ساده‌ای را میل کنید. وقت آن رسیده است که یک غذای مناسب و مقوی را در آخر روز بخورید. تغذیه‌ای که باعث آرامش خاطر شما شود و خستگی روز اسباب کشی را از بدنتان خارج کند. شما می‌توانید برای شام، از رستوران غذا سفارش بدهید. سعی کنید غذای شما سالم باشد. همچنین، سفارش غذا از یک رستوران محلی می‌تواند یک گزینه خوبی برای شما و خانواده‌تان محسوب شود.

امیدواریم که در طول روز اسباب کشی با انرژی بالا کارهای حمل اثاثیه را انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای تهیه غذای خود، برای تیم باربری نیز غذایی تهیه کنید تا به نوعی از زحمات آنها تشکر کنید. در طول روز، آب زیادی بنوشید و یک بطری آب همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر است، شرکت نوبار سرویس‌های کامیون، وانت و وانت نیسان را برای اسباب کشی ارائه می‌دهد. برای سفارش سرویس مورد نظر خود، لطفا به سایت یا اپلیکیشن باربری نوبار مراجعه کنید.

منبع Moving.tips

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.