کد تخفیف نوبار: به روزترین کدهای تخفیف اسباب کشی

اگر قصد دارید به زودی جابه‌جا شوید و دنبال بهترین گزینه برای اسباب کشی می‌گردید جای درستی آمده‌اید. سامانه اسباب کشی نوبار، بدون انعام و با قیمت ثابت، سرویس‌های متنوعی برای اثاث کشی فراهم کرده است که این جابجایی را برایتان بسیار راحت خواهد کرد. در این مقاله قصد معرفی کد تخفیف نوبار را داریم تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. سرویس‌های اسباب کشی آنلاین نوبار شامل کامیون، وانت بار، نیسان بار و خدمات کارگری متنوعی می‌شود که این موضوع تمام نگرانی‌ها را برطرف خواهد کرد. کد تخفیف باربری نوبار برای تمام سرویس‌ها فراهم شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن، تخفیف ویژه‌ای برای سرویس مورد نظرشان دریافت کنند. برای اطلاع از این کدها با ما همراه باشید.

کد تخفیف اسباب کشی نوبار

انواع کد تخفیف نوبار

کدهای تخفیف نوبار انواع مختلفی دارند. برخی از آنها به واسطه اولین استفاده از اپلیکیشن اسباب کشی نوبار به شما هدیه می‌شوند. برخی کدهای تخفیف نوبار با توجه به سرویس مدنظرتان – کامیون، نیسان و وانت بار – طراحی شده‌اند و برخی کدهای دیگر نیز با توجه به جشنواره‌ها و طرح‌های تشویقی فصلی و مناسبتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. البته نوع دیگری از کدهای تخفیف هم وجود دارد که فقط به کاربران شبکه‌های اجتماعی نوبار هدیه می‌شود. پس اگر می‌خواهید کد تخفیف مخصوص خودتان را داشته باشید، همین الان نوبار را در شبکه‌‌های اجتماعی دنبال کنید و با ارسال یک پیام به ادمین صفحه درخواست کد تخفیف بدهید.

در حال حاضر کدهای تخفیف زیر برای استفاده از سرویس‌های کامیون، نیسان و وانت در دسترس است. برای اطلاع از چگونگی استفاده از هرکدام، بخش‌های بعدی این مقاله را بخوانید.

۱. کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی سرویس کامیون نوبار: Nobaar24

۲. کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی سرویس نیسان نوبار: nissan30

۳. کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی سرویس وانت نوبار: puckup20

کد تخفیف نوبار و بسته بندی وسایل خانه

چطور از کد تخفیف نوبار استفاده کنم؟

برای استفاده از کد تخفیف اثاث کشی نوبار، شما می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن باربری نوبار مراجعه کنید. اپلیکیشن را در موبایل هوشمند خود نصب کنید و پس از ثبت نام در نوبار، سفارش خود را ثبت کنید. مبدأ و مقصد اسباب کشی، نوع سرویس و مقدار بار خود را در اپلیکیشن یا سایت مشخص کنید. سپس صورت‌ حساب موقت در اختیار شما قرار داده می‌شود. در ادامه، در بخش صورت حساب موقت، با کلیک بر روی دکمه «کد تخفیف»، کد سرویس مورد نظر خود را وارد و روی دکمه «اعمال» کلیک کنید. پس از این کار، کد تخفیف نوبار در صورت حساب شما لحاظ خواهد شد. خوب است اشاره کنیم تمامی هزینه‌های اسباب کشی بدون تغییر در فاکتور لحاظ خواهد شد؛ حتی با طولانی شدن مدت زمان اسباب کشی، هزینه سفارش شما ثابت خواهد ماند.

اطلاع از کدهای تخفیف نوبار

همانطور که گفتیم کدهای تخفیف نوبار انواع مختلفی دارند و شیوه‌های دسترسی به آنها متفاوت است. برای اطلاع از آخرین و بهترین کدهای تخفیف نوبار، چند مورد را اینجا به شما معرفی می‌کنیم.

  1. به این مقاله سر بزنید!
    این مقاله با توجه به طرح‌ها و جشنواره‌های مختلف به روز خواهد شد و همیشه می‌توانید از آخرین و بهترین کدهای تخفیف فعال در نوبار آگاه شوید.
  2. شبکه‌های اجتماعی نوبار را دنبال کنید!
    ما همیشه بهترین کدهای تخفیف را در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌کنیم. با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی نوبار شانس بهره‌مندی از کدهای تخفیف اختصاصی را خواهید داشت که هزینه‌های شما را به شدت کاهش می‌دهد.
  3. به سایت نوبار سر بزنید و ثبت نام کنید!
    در سایت نوبار ثبت نام کنید و کد تخفیف هدیه بگیرید.
  4. اپلیکیشن نوبار را نصب کنید!
    اپلیکیشن ما را از اینجا دانلود و نصب کنید. با ثبت نام در اپلیکیشن نوبار کد تخفیف هدیه خواهید گرفت.
  5. در خبرنامه ایمیلی نوبار عضو شوید!
    هرزگاهی کدهای تخفیف مناسبتی برای مخاطبان خبرنامه ایمیلی ارسال می‌شود.

کد تخفیف بارکو ، کد تخفیف اسباب کشی اسنپ

کد تخفیف نوبار

سفارش باربری با کد تخفیف نوبار

خدمات نوبار فقط به باربری اسباب کشی محدود نمی‌شود. خدمات ما شامل تیم بسته‌بندی اثاثیه منزل، چیدمان، فنی و نظارتی و فروش وسایل و اقلام موردنیاز برای اسباب کشی هم می‌شود و شما می‌توانید به فراخور میزان و نوع باری که قصد جابجایی آن را دارید از این خدمات بهره‌مند شوید. نکته اینجاست که با استفاده از کد تخفیف نوبار شما روی کل خدماتی که دریافت کرده‌اید تخفیف خواهید گرفت تا ضمن بهره‌مندی از خدمات با کیفیت در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید. اما این تنها مزیتی نیست که از آن بهره‌مند خواهید شد.

یکی از اولویت‌های اصلی نوبار، خدمات بدون انعام است. اگر هنگام اسباب کشی، تیم باربری از شما درخواست انعام کرد، بلافاصله به پشتیبانی نوبار تماس بگیرید و تخلف صورت گرفته را گزارش دهید. تمامی سرویس‌های نوبار با حضور ناظر کیفی انجام می‌شوند. ناظران با نظارت بر کارهای بسته‌بندی، حمل بار و چیدمان، از بروز اتفاقات ناگوار احتمالی پیشگیری می‌کنند.

یکی از مزایای نوبار، رزرو آنلاین سرویس‌های خدماتی است. کاربران می‌توانند با مشخص کردن تاریخ مورد نظر خود، روز اسباب کشی را در اپلیکیشن آنلاین نوبار رزرو کنند.  پس اگر حتی هنوز چندین روز تا اسباب کشی شما باقی مانده است، هیچ اشکالی ندارد همین الان برای رزرو روز و ساعت موردنظرتان اقدام کنید.

کد تخفیف نوبار و تیم باربری برای انجام اسباب کشی

یکی دیگر از مزیت‌های سرویس‌های اتوبار اسباب کشی نوبار این است که هر سرویس به همراه کارگر خدماتی است. تیم باربری نوبار از یک راننده و سه کارگر تشکیل می‌شود. لازم به ذکر است، راننده وظیفه چیدمان بار در محفظه باری کامیون یا وانت را برعهده دارد. همچنین، تیم باربری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به همراه ماسک و دستکش در محل باربری حاضر می‌شوند.

شرکت نوبار برای ارائه خدمات اسباب کشی، تلاش می‌کند رضایت خاطر و آرامش کاربران را جلب کند. برای استعلام قیمت و استفاده از کد تخفیف نوبار به وبسایت یا اپلیکیشن ما مراجعه کنید. همچنین، برای پیدا کردن پاسخ پرسش‌هایتان درمورد شرایط سرویس‌های اثاث کشی، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما در این بخش راهنماییتان کنند. فراموش نکنید اگر در استفاده از کد تخفیف مشکل داشتید با ما تماس بگیرید یا همینجا در بخش کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.