سؤالات متداول نوبار | پاسخ به سؤالاتی که کاربران پرسیده‌اند

کاربران سؤالاتی نسبت به خدمات و سرویس‌های مختلف پرسیده‌اند. در این مطلب به تمامی سؤالات متداول کاربران که در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن نوبار پرسیده شده است پاسخ داده‌ایم. با نوبار و سؤالات متداول همراه شوید.

نوبار به چه شهرهایی سرویس خدماتی ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر، نوبار در استان‌های تهران، حومه تهران و استان البرز خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد.

سرویس‌های خدماتی نوبار چه هستند؟

سرویس‌های نوبار خدمات کامیون اسباب کشی، وانت، نیسان بار و کارگرهای خدماتی است.

کارگران خدماتی چه کارهایی انجام می‌دهند؟

کارگر اسباب کشی نوبار به سه دسته بسته بندی، فنی و چیدمان تقسیم می‌شوند:

کارگران بسته بندی، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص وسایل را ضدعفونی می‌کنند. سپس بارها را با استفاده از سلفن و پلاستیک‌های محافظ حباب‌دار بسته بندی می‌کنند.

کارگران فنی، کارهای نصب و تعمیر لوازم خانه را انجام می‌دهند. کارهای فنی شامل نصب شیرآلات، پرده و لوستر می‌شود.

کارگران چیدمان، وظیفه باربری وسایل را دارند. آنها در کار چیدمان وسایل منزل به کاربران کمک خواهند کرد.

آیا تیم باربری نوبار پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند؟

تیم باربری نوبار تمامی پروتکل‌های بهداشتی استاندارد را رعایت می‌کند. کارگران با استفاده از ماسک و دستکش در محل اسباب کشی حاضر می‌شوند. استفاده از ماسک و دستکش ضروری است. اگر هنگام اسباب کشی، کارگران از ماسک استفاده نکردند، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

شرایط ضدعفونی کردن وسایل به چه شکل است؟

در حال حاضر، دستگاه ضدعفونی فقط برای سرویس کامیون در دسترس است. کارگران با استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده، تمام محفظه باری کامیون را ضدعفونی می‌کنند. سپس تمامی وسایل کاربر ضدعفونی خواهد شد. لازم به ذکر است، ضدعفونی کردن وسایل به اختیار کاربران گذاشته شده است. برای درخواست دستگاه ضدعفونی‌کننده، لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

زمان اسباب کشی و باربری چقدر است؟

براساس قوانین نوبار، زمان اسباب کشی به مدت ۳ ساعت انجام می‌شود. این زمان از وقتی که تیم باربری شروع به کار می‌کند، محاسبه خواهد شد. تیم باربری نوبار ملزم به حضور در محل در ساعت تعیین شده است. اگر تیم باربری با تأخیر در محل حاضر شد، لطفا تأخیر تیم را به پشتیبانی نوبار گزارش کنید.

سؤالات متداول درباره خدمات نوبار

چگونه می‌توان قیمت سفارش خود را استعلام کنم؟

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن نوبار، سفارشات خود را انجام دهند. با انتخاب سرویس‌ و مقدار بار، مبلغ نهایی برای کاربر محاسبه خواهد شد. مبلغ محاسبه شده، هزینه نهایی سفارش کاربر خواهد بود. لازم به ذکر است، این مبلغ پیش از پرداخت نهایی قابل مشاهده خواهد بود.

آیا کاربر علاوه بر مبلغ فاکتور، مبلغ دیگری نیز پرداخت می‌کند؟

زمانی که کاربر سفارش خود را ثبت نهایی می‌کند. فاکتور سفارش برای کاربر ارسال می‌شود. کاربر با پرداخت مبلغ نهایی خود، مراحل پرداختی سفارش خود را انجام داده است. اگر هنگام اسباب کشی با درخواست پرداخت مبلغ اضافی روبرو شدید، بلافاصله با پشتیبانی نوبار تماس بگیرید. شرکت نوبار براساس قانون با راننده متخلف برخورد خواهد کرد.

آیا کاربر باید به تیم باربری انعام پرداخت کند؟

یکی از رسالت‌های شرکت نوبار، ارائه خدمات بدون انعام است. این کار بسته به رضایت کاربر، در اختیار وی قرار داده شده است. اگر هنگام اسباب کشی، با درخواست انعام از سوی تیم باربری روبرو شدید. لطفا با پشتیبانی تماس گرفته و تخلف صورت گرفته را گزارش کنید.

چه زمانی سفارش من نهایی خواهد شد؟

کاربر پس از اینکه سفارش خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کند. سفارش برای راننده ارسال خواهد شد. با ثبت درخواست، راننده سفارش کاربر را تأیید خواهد کرد. سپس راننده برای هماهنگی‌های بیشتر، با کاربر تماس خواهد گرفت. تماس راننده با کاربر، به معنی نهایی شدن سفارش خواهد بود.

چه تعداد کارگر برای من مناسب است؟

با توجه به حجم بار و تعداد طبقات ساختمان خود، تعداد کارگران خدماتی را انتخاب کنید. توصیه می‌شود برای اسباب کشی در ساختمانی با طبقه بالاتر از ۳ طبقه، از ۴ کارگر استفاده کنید. لازم به ذکر است، راننده یکی از ۴ کارگر محسوب می‌شود که وظیفه چیدمان بار در داخل کامیون یا وانت را برعهده دارد.

آیا می‌توان تعداد کارگران را کم کرد؟

کاربران می‌توانند تعداد کارگران سرویس خود را کاهش بدهند. اما با کم شدن کارگر، مقدار هزینه سرویس کاربر افزایش پیدا خواهد کرد. کاهش کارگر مدت زمان اسباب کشی را افزایش می‌دهد و موجب خستگی تیم باربری خواهد شد.

کارتن اسباب کشی

اگر هنگام اسباب کشی اقلام جدیدی اضافه شد، چه کار کنیم؟

کاربر زمان ثبت سفارش، اقلام مورد نظر خود را در لیست قرار می‌دهد. اگر هنگام اسباب کشی، وسایل جدید اضافه بر لیست برای باربری اضافه شد؛ اقلام جدید را به راننده اتوبار اعلام کنید. طبق قانون نوبار، اقلام جدید با هماهنگی راننده به لیست اقلام اضافه شده و هزینه مورد نظر محاسبه خواهد شد. سپس فاکتور کاربر بروزرسانی خواهد شد و کاربر می‌تواند مبلغ اضافه را پرداخت کند.

اگر اثاثیه خانه آسیب دید، چه کار کنیم؟

اگر هنگام اسباب کشی، وسایل خانه آسیب دید، تیم باربری موظف به جبران خسارت به کاربر است. برای جبران خسارت، تیم باربری می‌تواند وسیله را تعمیر کند. اما موظف به تعویض وسیله نیست. لطفا در زمان آسیب دیدن وسایل، با پشتیبانی تماس بگیرید. به هیچ عنوان این مورد را به آینده موکول نکنید. اگر تیم باربری از پرداخت خسارت ممانعت کرد، کاربر می‌تواند نسبت به این موضوع شکایت کند.

اگر با بدرفتاری و بی‌احترامی تیم باربری روبرو شدیم، چه کار کنیم؟

یکی از اهداف نوبار، احترام و ایجاد رضایت خاطر کاربر است. اگر هنگام اسباب کشی، با بدرفتاری یا بی‌احترامی از سوی تیم باربری روبرو شدید؛ لطفا بلافاصله با بخش پشیتبانی نوبار تماس بگیرید. در کنار گزارش، شما می‌توانید به رفتار تیم باربری نمره پایین بدهید. بخش پشتیبانی، با بررسی نمرات رانندگان، بدرفتاری آنها را پیگیری خواهد کرد.

شرایط لغو سفارش به چه شکل است؟

اگر کاربر بنا به دلایلی سفارش خود را لغو کند، مقدار یک سوم از هزینه سفارش او به عنوان جریمه از فاکتور کسر خواهد شد.

منبع Nobaar

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.