معرفی انواع میزهای ناهارخوری

داشتن فضای کم در محیط آشپزخانه باعث شده است خانواده‌ها با مشکل خرید میز ناهارخوری مناسب برای آشپزخانه خود روبرو شوند. طراحان بسیاری با توجه به این مشکل دست به طراحی و ساخت میز‌های ناهارخوری چندمنظوره زده‌اند. آنها با ادغام چند المان و اضافه کردن قابلیت‌های مختلفی، تلاش کرده‌اند میزهایی کوچک و مفید برای استفاده در خانه طراحی کنند. این میزها به دلیل حجم کوچک خود، به راحتی قابل بسته بندی هستند.

در زمان قدیم، میزهای ناهارخوری از جنس چوب ضخیم و بزرگی بودند. حمل این میزها در اسباب کشی بسیار دشوار بود. حال، با طراحی‌های مدرن در میزهای ناهارخوری، که یکی از اساسی‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شود. میزهایی زیبا و شیک با قابلیت‌های مفید توانسته است جای میزهای سنتی را بگیرد. در این مطلب قصد داریم چند نوع از میزهای ناهارخوری را معرفی کنیم. لازم به ذکر است، برای جا به جایی این میزها می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن نوبار، اقدام به باربری وسایل خود کنید.

میزهای ناهارخوری تاشو

این مدل میزها به صورت تاشو هستند و خانواده‌ها می‌توانند بعد از میل کردن غذای خود، آن را جمع‌آوری کنند. میزهای تاشو به صورتی طراحی شده است که می‌توانید بخشی از میز را باز و از آن استفاده کنید.

میز تاشوی قهوه‌ای رنگ به همراه یک سبد میوه و چهار صندلی
میز ناهارخوری تاشوی کرم رنگ به همراه چهار صندلی که روی میز یک سبد میوه قرار گرفته است.

میزهای ناهارخوری جزیره‌ای

این نوع مدل از میزها به صورت جزیره در وسط آشپزخانه قرار می‌گیرند. قسمت پایینی میزهای جزیره‌ای به صورت کابینت طراحی شده است. این کابینت‌ها فضای بیشتری برای آشپزخانه ایجاد می‌کند.

میز ناهارخوری جزیره‌ای که دارای کابینت است
میز ناهارخوری جزیره‌ای سفید رنگ به همراه کشو و قفسه

میزهای ناهارخوری بزرگ شونده

این نوع میزهای ناهاخوری دارای مکانیزمی هستند که می‌توانید اندازه آن را تغییر دهید. به عنوان مثال میز بزرگ شونده را می‌توان از تعداد ۴ نفر به ۶ نفر افزایش داد. این میزها دارای صفحه‌ای ریلی در وسط میز هستند که با استفاده از آن، اندازه میز را می‌توان تغییر داد.

میز ناهارخوری بزرگ شونده
مدل سفید رنگ میز ناهارخوری بزرگ شونده به همراه چهار صندلی سفید

میزهای ناهارخوری دیواری

این میزهای ناهارخوری طوری طراحی شده‌اند که به دیوار متصل شده‌اند. بعضی مدل‌های میزهای دیواری وجود دارند که قابل جمع شدن هستند. برخی دیگر از مدل‌های این میزها نیز دارای قفسه‌هایی هستند که می‌توانید کتاب و اشیای تزئینی خود را در آن قرار دهید.

میز ناهارخوری دیواری و سه صندلی کوچک
میز ناهارخوری تاشو به همراه قفسه های متعدد و زیبا

انواع میزهای ناهاخوری از تنوع بالایی برخوردار هستند که تلاش کردیم بهترین انواع آنها را معرفی کنیم. شما می‌توانید برای جابه جایی و انتقال میزهای خود، از اپلیکیشن نوبار، اتوبار درخواست کنید و برای باربری از خدمات هوشمند این شرکت بهره‌مند شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.