ترتیب دادن مهمانی برای کمک گرفتن از دوستان برای اسباب کشی | چگونه اسباب کشی راحتی داشته باشیم؟

چگونه مهمانی اسباب کشی بگیریم

اگر حتی یک بار در زندگی خود اسباب کشی کرده باشید، می‌دانید این پروسه چقدر استرس دارد. اول، پیدا کردن آپارتمان برای جابجا شدن زمان و انرژی زیادی، حتی بیشتر از آنچه تصورش را بکنید صرف می‌کند. پس از آن بسته بندی لوازم، به خصوص هنگامی که می‌خواهید آن را به صورت سازماندهی شده پیش ببرید، کار کوچکی نیست. در نهایت، خود اسباب کشی است که شاید پراسترس‌ترین بخش پروسه باشد.

با این حال، می‌توان با اضافه کردن چند کار سرگرم کننده به این پروسه، کمی از استرس آن را کم کرد. حتما می‌پرسید، چطور پروسه اسباب کشی می‌تواند سرگرم کننده باشد؟ خب، جواب کوتاه به این سوال این است که با برپایی یک مهمانی، می‌توان این پروسه را سرگرم کننده کرد. مهمانی گرفتن در حین اسباب کشی یک راه عالی برای کمک گرفتن از دوستان، لذت بردن از دورهم بودن، و رها شدن از قید و بند چک لیست اسباب کشی است. در ادامه درباره اینکه چگونه باید این مهمانی را هدایت کنید خواهیم گفت.

 

 

تصمیم بگیرید که چه نوع مهمانی برای اسباب کشی ترجیح می‌دهید

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که، تصمیم بگیرید که در کدام قسمت از اسباب کشی نیاز به کمک دارد. بسته بندی؟ بردن وسایل به خانه جدید؟ این مرحله به شما کمک خواهد کرد تا درباره نوع مهمانی، دعوت کردن میهمان‌ها و دیگر جزئیات تصمیم گیری کنید.

مهمانی بسته بندی وسایل معمولا نیازی به برداشتن وسایل سنگین و یا بالا و پایین کردن پله‌ها برای جابجایی وسایل ندارد، بنابراین ممکن است تعداد بیشتری از دوستانتان در این مهمانی حضور به هم رسانند. مهمانی اسباب کشی، یعنی مهمانی که در آن میهمانان به بردن وسایل به خانه جدید کمک می‌کنند، یک راه جالب برای هندل کردن روز اسباب کشی است، اما برای افرادی که درگیر آن هستند، می‌تواند خسته کننده باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه روی یخچال را تزیین کنیم؟

ترتیب دادن مهمانی برای کمک گرفتن از دوستان برای اسباب کشی | نوبار

 افراد مناسب با مهمانی را انتخاب کنید

افرادی که دعوت می‌کنید، به شدت با نوع مهمانی اسباب کشی که در حال برنامه ریزی آن هستید، ارتباط دارند. اگر شما قصد برگزاری مهمانی بسته بندی دارید، افرادی را که می‌دانید در مهمانی از بودن در کنارشان لذت می‌برند و همچنین افرادی که از نظر رعایت احتیاط در مورد لوازم مطمئن هستند را، دعوت کنید.

 

مهمانی بسته بندی با گروهی از دوستان نزدیک که همه می‌توانند با هم کار کنند و هم زمان کارهای خنده‌دار بکنند، بسیار سرگرم کننده است. برای مهمانی روز اسباب کشی، از برخی از دوستان قوی‌تر خود یا هرکسی که بلند کردن مبلمان و جعبه‌های سنگین برایش آسان است، کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: بهترین گیاهان برای نگه‌داری در آپارتمان

 از پرداختن به دکور مهمانی پرهیز کنید

مطمئنا این یک مهمانی است. اما این امر لزوما به این معنی نیست که خانه را با نوارهای کاغذی، بنر، بادکنک و سایر لوازم دکوری تزیین کنید و حتی وسوسه شوید که آنها را بخرید.

تزیین کردن خانه، در حالی که سرگرم کننده است، اما باید در هنگام اسباب کشی از آن اجتناب کرد. علاوه بر این، آپارتمان شما احتمالا در وضعیت آشفته‌ای خواهد بود و تزیین خانه برای دوستان شما خیلی اهمیت نخواهد داشت.

نه

دوستان خود را آماده کنید

هنگامی که دوستانتان برای کمک به شما در بسته بندی وسایل یا اسباب کشی می‌آیند، قبل از شروع مقدمات را مهیا کنید. قبل از اینکه مهمانی آغاز شود و دوستانتان کمک کردن به شما را شروع کنند، کارهای کوچکی باید انجام دهید. شما نمی‌خواهید آنها انرژی و شور و شوق را از دست بدهند و هیچ کاری انجام ندهند.

اگر شما یک مهمانی بسته بندی لوازم ترتیب دادید، ایستگاه‌هایی برای انجام کارها در خانه مشخص کنید و انتخاب کنید که هر کدام از آنها طبق انتخابشان در کدام قسمت کار را انجام دهند، مانند حمام، کمدها، آشپزخانه و … .

 مهمانی را سرگرم کننده برگزار کنید

مراقب باشید که مهمانانتان، احساس نکنند که در اردوگاه پوتین هستند. مطمئنا، شما به کمک آنها نیاز دارید، اما باید در نظر داشته باشید که این یک مهمانی است. اگر شما یک مهمانی بسته بندی ترتیب دادید، موسیقی پخش کنید، در میان کار وقفه بدهید، گپ بزنید و هر کاری دیگری که فکر می‌کنید به هیجان میهمانی می‌افزاید، انجام دهید.

در حقیقت، ممکن است بخواهید تعدادی بازی سرگرم کننده در هنگام توقف انجام دهید. جعبه کارت یا چند بازی دیگر را داخل بسته‌ها قرار ندهید. برای مهمانی اسباب کشی، هر چیزی که به موسیقی مربوط است را نگه دارید و در حین انجام کارها، می‌توانید از حرکات موزون نیز لذت ببرید.

تهیه غذا و نوشیدنی

پول خرج کردن همیشه بد نیست، و در این مورد، عملا مورد نیاز است. در حین کمک دوستانتان، اطمینان حاصل کنید که غذاهای خوب و نوشیدنی در اطراف، برای کمک به داشتن فضایی سرگرم کننده وجود دارد.

 

در هر زمان و مکانی که مناسب بود، سفارش پیتزا، گرفتن چند جعبه دونات و قهوه در روز اسباب کشی فراموش نشود. تعدادی ظروف کاغذی یا پلاستیکی بخرید، بنابراین لازم نیست که ظروف خود را از بسته‌ها بیرون بیاورید.

جواب نه را شخصی برداشت نکنید

حضور در مهمانی بسته بندی اسباب منزل و اسباب کشی، لزوما کار همه نیست. اگر یکی از دوستانتان درخواست دعوت شما را رد کند، آن را شخصی برداشت نکنید. فقط از شرکت افرادی که می‌توانند به شما در اسباب کشی کمک کنند لذت ببرید.

مهم نیست که چقدر در مورد جابجایی به آپارتمان جدید یا حتی یک شهر یا کشور جدید استرس دارید، مهمانی اسباب کشی یک راه عالی برای کمک به شما است، به طوری که تا حدی باعث می‌شود که شما آرامش پیدا کنید، بنابراین دعوت نامه‌های خود را ارسال کنید و از آن لذت ببرید.

در صورتی که کسی برای مهمانی شما علاقه‌ای نداشت اصلا نگران نشوید، و برای آسان‌تر کردن روند اسباب کشی خود از خدمات اسباب کشی نوبار استفاده کنید.

ایده های اسباب کشی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.