اسباب کشی راحت خانواده‌ها با قیمت ثابت

خانواده‌ای خانه جدیدی را خریداری می‌کند. کارهای ثبت اسناد و پرداخت مبلغ انجام می‌شود و خانواده مالک خانه می‌شوند. آنها تصمیم می‌گیرند که کارهای اسباب کشی را شروع کنند. برای انجام کارهای اثاث‌کشی، با باربری‌ها و اتوبارهای مختلفی صحبت می‌کنند تا بتوانند کار حمل اثاث منزلشان با قیمت ثابت انجام بشود. بالاخره بعد از کش و قوس فراوان و چانه زدن بسیار بر سر قیمت اسباب کشی، آنها کارهایشان را به یک اتوبار باربری می‌سپرند.

روز اسباب کشی با تصور قیمت ثابت

روز اسباب کشی، تیم باربری به کندی کارهای حمل بار را انجام می‌داد. نزدیک ظهر بود و نیمی از بارها همچنان در خانه مانده بود. مرد خانواده از آنها خواست که سرعت کار خود را بیشتر کنند. راننده اتوبار می‌گوید برای بیشتر کردن سرعت کارگران، باید مبلغ اضافه‌ای را پرداخت کنند. مرد تعجب می‌کند و توافق روز گذشته را به راننده یادآوری می‌کند. راننده می‌گوید کار ما قیمت ثابت ندارد و شما باید برای انجام کارها هزینه اضافه‌ای بدهید. مرد خانواده با دیدن دیر شدن زمان، موافقت می‌کند و هزینه‌ای را به آنها پرداخت می‌کند. سپس کارگران سرعت حمل بار را بیشتر می‌کنند.

باربری وسایل با قیمت ثابت

هنگام حمل بار به منزل جدید

پس از ۵ ساعت بار زدن اثاث منزل و منتقل کردن به خانه جدید، بالاخره تیم باربری ساعت ۵ عصر کار خالی کردن بارها را شروع می‌کند. خانواده بسیار خسته شده بودند و از نحوه کار اتوبار رضایت نداشتند. کارهای حمل اثاثیه منزل تمام شد و زمان تسویه حساب رسید. مرد خانواده با خیال اینکه با یک قیمت ثابت توانسته با راننده کامیون به توافق برسد، زمانی که فاکتور را می‌بیند، از تعجب خشکش می‌زند. هزینه اسباب کشی آنها دو برابر مقدار مبلغی است که با راننده توافق کرده بود. او از راننده می‌پرسد چرا هزینه‌ها انقدر افزایش پیدا کرده‌اند؟ مگر نرخ اسباب کشی قیمت ثابت و مشخصی ندارد؟ راننده پاسخ می‌دهد مدت زمان اثاث کشی طولانی شده و مسیر حمل بار دور بوده است. در ضمن، انعام کارگرها را باید به صورت جدا پرداخت کنید.

مرد خانواده بسیار برآشفته می‌شود. اما چاره‌ای جز پرداخت هزینه‌ها نداشت. او از پرداخت انعام امتناع کرد. راننده کامیون گفت اگر انعام ندهید، مابقی بارها را به داخل منتقل نخواهد کرد. کار آنها به مشاجره و دعوا می‌کشد و یکی از کارگرها، یکی از کارتن‌های اسباب کشی را به زمین می‌کوبد. مرد خانواده عصبانی می‌شود، اما از طرف تیم باربری تهدید می‌شود که اگر انعام را پرداخت نکند، مابقی وسایل نیز صدمه خواهند دید. مرد خانواده درمانده از این همه اتفاق، مجبور به پرداخت انعام کارگران می‌شود.

حمل بار با قیمت ثابت

اسباب کشی بی‌دردسر با قیمت ثابت

خانواده‌های بسیاری این اتفاقات تلخ و ناگوار را در اسباب کشی تجربه کرده‌اند. اصلی‌ترین نگرانی آنها، انجام جابجایی وسایل با قیمت ثابت است. آنها از پرداخت هزینه اضافه و دادن انعام نگران هستند که توقع به حقی است. شایان ذکر است، مدت زمانی است که یک شرکت باربری برای انجام کارهای اثاث کشی آمده است که فضای این کار را دچار تحول کند. شرکت نوبار در زمینه باربری و اسباب کشی به کمک هموطنان آمده است تا با ارائه سرویس‌های متنوع خود، اثاث کشی را برای کاربران آسان کند.

سرویس‌های نوبار شامل کامیون، وانت، نیسان و خدمات کارگری می‌شود. تمامی سرویس‌ها با قیمت ثابت محاسبه می‌شوند. اگر زمان اسباب کشی طولانی شود و اتفاقات دیگر رخ بدهد، کاربران قیمت نهایی که در فاکتور را پرداخت خواهند کرد و هیچ هزینه اضافی برای این موارد در نظر گرفته نشده است. یکی از اولویت‌های نوبار، ارائه خدمات بدون انعام است. پرداخت انعام تخلف محسوب می‌شود و با تیم باربری برخورد خواهد شد.

برای استعلام قیمت ثابت سرویس‌های نوبار و ثبت سفارش، شما می‌توانید به اپلیکیشن یا سایت نوبار مراجعه کنید. نوبار به کاربران قول داده است که تمامی سرویس‌ها با قیمت ثابت ارائه خواهد شد. برای همین ما سر قولمان هستیم.

منبع Nobaar

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.