۶ راه آشپزی در خانه‌ای بدون آشپزخانه | آشپزی بدون گاز

آیا آپارتمان شما برای آشپزی مجهز است؟ آیا در حال حاضر آپارتمانی اجاره کردید که آشپزخانه ندارد؟ شاید استودیو یا آپارتمان یک خوابه کوچکی است که برای مجهز کردن به آشپزخانه سنتی، خیلی کوچک است و شاید آشپزخانه شما گنجایش گاز را ندارد.

ما برای معضل پخت غذا و نوشیدنی شما، راه حل داریم. اگر از سفارش دادن غذا به رستوران خسته شدید، ما برای غلبه بر معضل گرسنگی شما راه حلی داریم که در آن نیازی به آوردن غذا به خانه توسط پیک رستوران نیست. همراه نوبار باشید.

آشپزی با اجاق برقی
۶ راه آشپزی در خانه‌ای بدون آشپزخانه و یا دارای آشپزخانه بسیار کوچک | نوبار

این ۶ ابزار کوچک پخت و پز را تهیه کنید

در اینجا چگونگی درست کردن غذا با ابزار و اصول روزمره را خواهیم گفت. برای شروع، این وسایل را بخرید.

۱- توستر

گزینه‌های زیادی برای خرید توستر وجود دارد، در نهایت شما باید آن موردی را انتخاب کنید که دارای کیفیت و قیمت مناسبی است. بعضی از توسترها قابل حمل هستند و دارای انواع مختلف روش پخت و پز، از جمله پخت روی سینی، پخت گریل، برشته کردن، کباب کردن و سرخ کردن است. 

در حالی که ابعاد توسترها معمولا به اندازه‌ای است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، اما نوع بزرگ آن نیز وجود دارد که برای پختن غذا برای تعداد نفرات بیشتر مناسب است؛ بنابراین شما می‌توانید با کمک آن یک مهمانی برگزاری کنید و برای تمام دوستان خود آشپزی کنید.

بیشتر بخوانید: ۸ راه برای از بین بردن آلرژی‌های خانگی

۲- اجاق‌های برقی

اجاق‌های برقی قابل حمل با قابلیت لمسی بودن و با ظرفیت ۱۸۰۰ وات، وسیله‌ای کاربردی برای پخت سریع غذا هستند. برای آشپزی احتیاج به بهترین نوع قابلمه و ماهیتابه دارید. اگر یک آهنربا به پایین قابلمه بچسبد، از خوب بودن آن مطمئن خواهید شد.

۳- آرام‌پز

آشپزی با آرام پز

آرام‌پز، یک جایگزین عالی آشپزی بر روی اجاق گاز است. بهترین نوع آن تایمرهای دیجیتالی نیز دارند، که به شما اجازه می‌دهد زمان آغاز و پایان پخت را تنظیم کنید. بهترین بخش آن چیست؟ قبل از رفتن به محل کار، می‌توانید همه چیز را داخل آن بریزید و در هنگام بازگشت به خانه یک غذای خوشمزه در انتظار شما باشد!

۴- یخچال‌های کوچک

استیل ضدزنگ دوست دارید؟ می‌توانید یک یخچال ۳٫۳ فوت یا کمترِ کوچک و زیبا از استیل ضد زنگ بخرید. حتی یک یخچال کوچک با مصرف انرژی کم می‌توانید بخرید که در مصرف برق نیز صرفه جویی کنید. امکانات این نوع یخچال‌ها شامل قفسه‌های شیشه‌ای و کشوهایی جادار است.

۵- مایکروویو

وسیله‌ای نسبتا کارآمد و در عین حال از نظر بودجه بسیار مناسب، برای خانه‌هایی است که آشپزخانه ندارد. امروزه می‌توانید مایکروویوهای با عملکرد بالا را پیدا کنید. اما اگر مایکروویوی را بخواهید که دارای لایه بیرونی فولاد ضد زنگ و دیگر امکانات از جمله سنسور کنترل پخت و پز باشد، باید مبلغ بیشتری هزینه کنید.

اکثر مایکروویوها دارای کنترل دیجیتال و صفحه نمایش LED با ساعت و تایمر هستند. امکانات پخت آسان مایکروویوها عبارت‌اند از: امکان پخت سریع با دکمه‌های لمسی برای پاپ کورن، سیب زمینی، پیتزا، سبزیجات یخ‌زده، نوشیدنی‌ها و موارد دیگر.

بیشتر بخوانید: نکات ایمنی برای اسباب کشی در گرمای تابستان

۶- اجاق بشقابی

اجاق بشقابی | آشپزی بدون گاز

درست است، سراغ وسیله‌ای نسبتا قدیمی بروید که نوعی از آن یک صفحه و نوعی دیگر آن دارای دو صفحه است. این وسیله به هیچ عنوان فانتزی نیست و بسیار کارآمد است. این وسیله دستی هنوز هم شگفت انگیز است و زمانی که گرسنه هستید و دوست دارید خوراکی گرم داشته باشید، می‌توانید با قرار دادن آن بر روی اجاق بشقابی به سرعت به خواسته خود برسید.

آشپزی شاد

بدون توجه به اندازه آپارتمان، با استفاده از هر یک از این وسایل الکترونیکی کوچک می‌توانید آشپزی کنید. همچنین میتوانید از لوازم کمپینگ برای این کار استفاده کنید . برای شما مقاله ی ۱۰ وسیله ی حیاتی در کمپینگ توصیه میشود.

منبع: apartmentguide

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.