گرفتن ایده از شبکه اجتماعی پینترست برای اسباب کشی ، مرتب کردن و …

یکی از روش هایی که شما میتوانید برای بسته بندی وسایل خود ، اسباب کشی ، تا کردن لباس ها و… استفاده کنید شبکه اجتماعی پینترست است ، پینترست یک شبکه اجتماعی با قابلیت بوکمارک کردن است . در پینترست میتوانید برای خود تخته ساخته و ایده های خود و دیگران را روی آن پین کنید. همچنین میتوانید با سرچ کردن موضوع مورد نظر از ایده های دیگران آگاه شوید.

چند نمونه از ایده های گرفته شده از پینترست

من با سرچ کردن ” moving” “decoration” “furniture design” ایده های جالبی را مشاهده کردم ، میتوانید فارسی نیز سرچ کنید اما تنوع سرچ انگلیسی بیشتر است ، اگر انگلیسی ضعیفی دارید میتوانید از گوگل ترنسلیت (مترجم گوگل) نیز استفاده کنید.

چک لیست اسباب کشی

چک لیست های اسباب کشی از پینترست

یکی از چیزهایی که میتوانید در پینترست پیدا کنید ، چک لیست های مختلف است .چک لیست اسباب کشی بالا یکی از مواردی است که از پینترست پیدا کردم.

نحوه بسته بندی

ایده های بسته بندی از پینترست

خوبی پینترست به اینفوگرافیک و تصویری بودن مراحل آن است، تصویر بالا راهنمایی برای بسته بندی وسایل در حین اسباب کشی است.

خودتان وسایل خود را بسازید

ساختن وسایل با پینترست

در پینترست میتوانید دستورالعمل های مربوط به ساختن وسایل خانگی را نیز پیدا کنید ، تصویر بالا یک نمونه از طراحی یک میز و صندلی با جای مخفی است.

طراحی دکوراسیون با پینترست

شاید شما یک طراح دکوراسیون ماهر نشناسید یا شاید خودتان خیلی ایده های خوبی نداشته باشید ولی میتوانید از پینترست طرح های جالبی پیدا کنید.

طراحی دکوراسیون با پینترست

رنگ کردن دیوار ها با استفاده از ایده های پینترست

برای رنگ کردن دیوارهای خود میتوانید کارهای هیجان انگیزی انجام دهید و از ایده های داخل پینترست استفاده کنید.

رنگ کردن دیوار ها با پینترست

اگر در تکاپوی خانه جدید خود هستید میتوانید به صورت آنلاین اسباب کشی خود را رزرو کنید. اگر خودتان ایده ای دارید میتوانید در پینترست به اشتراک بگذارید یا برای دیگر موارد نیز از ایده های دیگران بهره ببرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.