چرخ حمل بار تاشو | پیاده روی در باربری

یکی از مشکلاتی که در صنعت باربری و اسباب کشی وجود دارد ، احتساب هزینه ی پیاده روی است. از طرفی هم کارگر حق دارد چون مسافتی اضافه تر را با باری سنگین طی میکند و هم مشتری چون هزینه ای اضافه تر از توافق میدهد. نوبار درحال رفع این مشکل است و اگر مشتری از راننده بر سر پیاده روی ناراضی باشد جریمه خواهد شد ، اگر هزینه ی پیاده روی دریافت میشود باید مشتری با رضایت کامل این هزینه را پرداخت کند.

چرخ تاشو دستی

پیشنهاد نوبار چرخ حمل بار تاشو

چرخ حمل بار تاشو میتواند هم در امور خانه به درد شما بخورد هم زمان اسباب کشی آن را در اختیار کارگران قرار دهید. این چرخ ها هزینه ی آنچنانی ندارند و تا ۱۵۰ کیلوگرم بار را تحمل میکنند، بعد از اتمام بار زدن کامیون دسته ی چرخ تاشده و به راحتی در کنار وسایل قرار میگیرد. با این کار دیگر هزینه پیاده روی معنایی پیدا نخواهد کرد چون لازم نیست که یخچال ، تلویزیون ، گاز و.. را مسافت بیشتری حمل کنند و با استفاده از چرخ میتوانند این کار را انجام دهند. اندازه حدودی آن ۵۰ سانتی متر در ۵۰ و چرخ های آن هم جدا میشود.

نوبار درحال اضافه کردن این محصول به کامیون رانندگان و بخش فروشگاه نوبار است اما تا وقتی این مشکل در حال رفع شدن است ، پشتیبانی نوبار و ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی راه حل هایی هستند که بر سر پیاده روی توافق کنید . ناظر کنترل کیفیت به درخواست شما هنگام اسباب کشی حضور پیدا میکند و از اختلافات احتمالی جلوگیری میکند. همچنین میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و فیلم بگیرید تا پشتیبانی بر سر آن تصمیم بگیرد.

همچنین میتوانید از این چرخ های قابل حمل و تاشو در اختیار کارگران قرار دهید.

قانون پیاده روی بین دیگر باربری ها

معمولا باربری بین ۱۰ تا ۱۵ را رایگان در نظر میگیرند و برای بیشتر از آن هزینه دریافت میکنند. این هزینه معمولا به خاطر اقلام هزینه بر از جمله یخچال ساید، گاوصندوق ، میز ۶ نفره به بالا و… است. در نوبار شما باید واقعا به توافق برسید ، اگر فکر میکنید بهتر است در لحظه با پشتیبانی تماس بگیرید یا اول سفارش تقاضای ناظر کنترل کیفیت کنید.

برای ثبت سفارش اسباب کشی خود کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.