غذاهای مناسب کمپینگ و کوه نوردی کدام ها هستند؟ | چی بخوریم ، چی نخوریم؟

واقعیت این است که غذا و خوراکی مناسب کمپینگ گستردگی بسیاری دارد و بستگی به علاقه ی شما و همچنین میزان تمایل شما به درست کردن غذاهای سخت دارد اما باید یک سری نکات را برای راحتی خودتان رعایت کنید در این مقاله به خوراکی های مناسب و نامناسب برای کمپینگ اشاره میکنیم.

همراه داشتن خرما ، کشمش یا یک شکلات کوچک در کمپینگ

یکی از خوراکی هایی که باید همراه خود داشته باشید ، خوراکی های کوچک شیرین مثل شکلات و خرماست. برای رسیدن به مقصد ممکن است که با سختی های زیادی مواجه شوید و قند خون شما افت کند. یک خوراکی شیرینی کوچک در زیپ های کوله تکتیکال شما یا درجیب شلوار شما میتواند کمک کند.

همراه داشتن نوشیدنی مثل آب یا نوشیدنی ورزشی

همراه داشتن آب نیز مانند شیرینی برای شما مهم است چون تا رسیدن به مقصد تشنگی نیز ممکن است شما را بسیار خسته کرده و حتی بیهوشتان کند. اگر قمقمه دارید بهتر است که از قمقمه استفاده کنید .

به شما پیشنهاد میشود : ۱۰ وسیله حیاتی برای کمپینگ

نخوردن غذاهای سنگین و سرد مزاج مثل لوبیا

باید به مزاج خود برای این مساله نگاه کنید لوبیا از طرفی بسیار مقوی است اما اگر سابقه دل درد های شدید را دارید ، غذاهای سرد ممکن است برای شما دردسرساز باشد. همین طور اگر حواستان نبود و از این دسته غذاها خورده اید حتما با خود قرص مسکن و قرص معده همراه داشته باشید. عدسی جایگزین بسیار مناسب تری میتواند باشد.

تخم مرغ و رب

تخم مرغ غذای لازم برای کمپ

تخم مرغ را میتوانید در ظرف های مخصوص نگهداری تخم مرغ نگهداری کنید و مقدار کمی رب نیز در یک ظرف در بسته بگذارید و هنگام استراحت یا رسیدن به مقصد یک املت خوشمزه برای خود درست کنید.

ساندویچ ها و سالاد های سرد

اگر نمیخواهید برای خود غذاهای گرم درست کنید میتوانید از ساندویچ های الویه ، سالاد ماکارونی یا کارتوفل استفاده کنید.

سیب زمینی پخته یا تنوری مناسب برای کمپینگ

سیب زمینی تنوری و ذغالی مناسب برای کمپینگ

سیب زمینی هم از غذاهای جان سختی است که میتوانید برای کمپینگ از آن استفاده کنید ، اگر نمیخواهید در کوهنوردی یا کمپینگ خود غذا گرم کنید سیب زمینی را در خانه بپزید و اگر تمایل دارید با برپا کردن آتش میتوانید از یک سیب زمینی تنوری لذت ببرید.

به همراه داشتن موز در کمپینگ

موز از دسته میوه هایی است که برای شما مشکل دل درد ایجاد نمیکند و در عین حال کالری بالایی دارد ، به همراه داشتن موز هم میتواند برای شما مفید باشد.

غذاهای کبابی مناسب برای کمپینگ با مسافت کم

اگر با ماشین خود میتوانید به نزدیکی محل کمپینگ برسید ، پیشنهاد میشود حتما از کباب و جوجه کباب ، برگرها و سوسیس کبابی استفاده کنید که تجربه بسیار عالی در کمپینگ برای شما خواهد داشت اما اگر باید مسافت زیادی را پیاده روی کنید ، تنها از این غذاها برگر یا سوسیس را در نگهدار خود میتوانید حمل کنید .

یک بسته چیپس کوچک برای هرنفر

چیپس به طور کلی خوراکی سالمی نیست اما در کمپینگ میتواند در جیب شما قرار بگیرد و اگر احساس گرستگی کردید به آسانی آن را مصرف کنید همچنین در هنگام رسیدن به مقصد میتواند خوراکی لذت بخشی باشد.

یک بسته نودل به همراه کمی آب

نودل غذای مناسب برای کمپینگ

نودل هم از آن دسته از غذاهایی است که بسیار کمجاست و میتوانید در نقاط مختلف کیف خود آن را جا بدهید با کمی آب در ظرف کمپینگ شما روی آتش در عرض چند دقیقه یک خوراکی خوشمزه را برای شما ارمغان بیاورد.

مرغ و بوقلمون دودی یا بیف جرکی غذای عالی کمپینگ

بیف جرکی غذای مناسب برای کمپ

گوشت های دودی مثل مرغ و بوقلمون یا گوشت دودی ( بیف جرکی) غذاهای مقوی هستند که تقریبا نسبت به سرما و گرما مقاومت هستند بخصوص اگر وکیوم باشند ، اگر احساس گرسنگی کردید خالی یا با یک تکه نان و یک سس تک نفره میتواند گرسنگی شما را رفع کند.

قهوه سه در یک ، تی بگ چای و دمنوش

به همراه داشتن قهوه ، چای یا دمنوش برای شما بسیار مناسب است. با استفاده از فلاسک آبجوش سفری و یک قاشق میتوانید یک قهوه عالی داشته باشید ( با ساشه و پوست سه در یک نیز میتوانید هم بزنید!)

مارشملو و پاستیل

مارشملو و پاستیل ها نیز به آسانی حمل میشوند کالری بالایی دارند و شما را از گشنگی نجات میدهند ، همچنین میتوانید مارشملو هارا بر سر سیخ بزنید و روی آتش بگیرید.

مارشملو و پاستیل خوراکی های مناسب کمپینگ

به همراه داشتن مقداری آجیل و خشکبار

آجیل | خوراکی مقوی برای کمپ

به همراه داشتن آجیل نیز میتواند بسیار مفید باشد. میتوانید از بادام زمینی ها یا مغزهای بسته بندی استفاده کنید یا از خانه مقداری آجیل را داخل ظرف های دردار بریزید. همچنین میتوانید از میوه های خشک نیز استفاده کنید.

اگر از مطلب غذا های مناسب و نامناسب کمپینگ خوشتان آمده است از دیگر مطلب بلاگ نوبار هم بازدید کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای حمل بار و اسباب کشی نیز میتوانید از صفحه ثبت سفارش نوبار سفارش اتوبار بدهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.