بهترین روش‌های حمل اثاثیه منزل در مسیرهای کوتاه

اغلب افراد تمایل دارند هنگام تعویض محل زندگیشان در همان محدوده قبلی و در بهترین منطقه نزدیک به محل سکونتشان منزل جدید تهیه کنند.

خیلی وقت‌ها مسافت جا به جایی و حمل اثاثیه منزل حین اسباب کشی، مسافت کوتاهی خواهد بود حتی در حد چند کوچه!
احتمالاً افراد تصور می‌کنند که این جا به جایی به راحتی صورت می‌گیرد فقط به این دلیل که مسافت حمل بار کوتاه است!
البته قول ما این است که با انتخاب نوبار، چه در مسافت های کوتاه و چه در مسافت های بیشتر، تجربه یک باربری خوب را خواهید داشت. روش‌هایی که عموما برای جا به جایی های کم مسیر استفاده می شود.

حمل بار به صورت تدریجی

خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که در مدت زمان بیشتر و در طی حمل و نقل‌های با حجم کم، همه وسایل خود را به مرور به محل جدید برده و جا به جایی به مرور صورت بگیرد.
گاهی افراد از ماشین شخصی خودشان برای حمل اثاثیه سبک استفاده می‌کنند و برای بارهای سنگین به سفارش نیسان یا وانت بسنده می کنند. یا اگر حجم بار بالایی دارند اصطلاحاً خرده ریزها را با وسیله نقلیه شخصی خود جا به جا می‌کنند و بارهای سنگین را با سفارش کامیون در حد یک عدد به محل سکونت جدید می‌برند.

بسته بندی مبلمان

سفارش یک کامیون و چند وانت یا نیسان

این روش برای زمانی است که شما وسایل زیادی برای اسباب‌کشی دارید. اما مسافت محل زندگی قبلی با جدید بسیار کوتاه است. البته برای حمل و نقل‌های برون شهری و با مسافت زیاد هم می‌توان از این روش استفاده کرد. به شرط آنکه وانت مسقف و یا نیسان مسقف سفارش دهید و بسته بندی اثاثیه خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. در صورت بارانی شدن هوا، لوازم و اثاثیه تان آسیب نمی‌بیند.

سفارش وانت یا نیسان در چند مرحله

خیلی اوقات افراد به دلیل نزدیک بودن خانه قدیمی و جدید، از سفارش کامیون منصرف می‌شوند و به سفارش چند وانت یا نیسان بسنده می کنند. البته پیشنهاد ما برای حمل اثاثیه منزل حین اسباب کشی این است که به جای چند سفارش وانت یا نیسان، یک کامیون سفارش داده شود.

ارسال بارهای خاص به صورت ویژه

می‌توانید بارهای خاص یا هنگام حمل لوازم گران قیمت، این کار را به نوبار بسپارید و سایر لوازم سبک را خودتان به محل زندگی جدید جا به جا کنید. در نهایت برای همه لوازم بزرگ خود یک کامیون اسباب کشی سفارش دهید.

کارگران در حال بار زدن مبل

بسته بندی حرفه‌ای

اگر قصد دارید، وسایل تان را با ماشین شخصی خود جا به جا کنید، حتماً از بسته بندی اصولی آن مطمئن شوید، می توانید بسته بندی بار خود را به تیم باربری نوبار بسپارید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.
چرا که جا به جایی بار با ماشین شخصی به این شکل که لوازم را در صندوق عقب ماشین قرار داده و جا به جا کنید، این کار حتی در مسیر های کوتاه می‌تواند خطرناک باشد و به وسایل تان آسیب برساند، بنابراین بسته بندی اصولی را فراموش نکنید!

راه حل اسباب کشی آسان در هر شرایط

شما می‌توانید سفارش های خود را از طریق اپلیکیشن حمل بار نوبار یا سایت نوبار ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش با کارشناسان نوبار تماس گرفته و جزئیات سفارش خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا بتوانید حساب شده و با آسودگی خاطر سفارش باربری خود را با نوبار، همراه همیشگی شما در اسباب کشی انجام دهید.

منبع Nobaar

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.