جزئیات سفارش گیری در نوبار | چگونگی محاسبه اقلام هزینه بر

در این مقاله میخواهیم جزئیات سفارش گیری در نوبار را به شما توضیح دهیم. اگر میخواهید اثاث کشی کنید، میدانید که یکی از مشکلاتی که برمیخورید ثابت نبودن قیمت است، ما در نوبار سعی میکنیم تا براساس هوش مصنوعی و اقلام انتخابی قیمتی تقریبا ثابت را به شما ارائه دهیم.

محاسبه اقلام هزینه بر همکف به همکف و تاثیر طبقات

امروز چهارم تیرماه سال ۱۳۹۹ نحوه محاسبه اقلام هزینه بر در هنگام ثبت سفارش به شکل زیر است.

محاسبه قیمت اسباب کشی

یخچال ساید یا ابعاد ساید در نوبار

هزینه یخچال ساید هزینه بر برای حمل همکف به همکف، همکف به اول ، اول به اول و اول به همکف ۲۰ هزار تومان است ، این هزینه شامل یخچال های ایستاده نمیشود . بعد از آن در صورت نداشتن آسانسور بار به ازای هر یک طبقه در مبدا یا مقصد ده هزار تومان به هزینه باربری شما اضافه میشود.

اگر در زمان ثبت سفارش این گزینه را انتخاب نکرده باشید ، به فاکتور شما این هزینه اضافه خواهد شد.

باربری پیانوغیررویال ( پیانو آپرایت، کنسول و دیجیتال)

پیانو رویال جزو خدمات نوبار محسوب نمیشود، پیانوهای ایستاده یعنی آپرایت و کنسول برای همکف به همکف ، اول به اول ، همکف به اول و اول به همکف ۹۰ هزار تومان و هر طبقه ۴۵ هزار تومان درصورت نبود آسانسور بار و پیانوهای دیجیتال سبک ۲۵ هزار تومان به هزینه سفارش شما اضافه میکند. (پیانو دیجیتال در وبسایت هنوز قرارداده نشده است.)

اگر در زمان ثبت سفارش گزینه پیانو زده نشود ، براساس داشتن یا نداشتن آسانسور بار مبلغی به فاکتور شما اضافه خواهد شد.

باربری تردمیل، الپتیکال و دیگر وسایل ورزشی

برای وسایل ورزشی مثل تردمیل و الپتیکال مبلغ اولیه ۲۰ هزار تومان و درصورت نداشتن آسانسور بار ( آسانسور بار چه ویژگی هایی دارد؟) به ازای هر طبقه ده هزار تومان محاسبه میشود. درصورت انتخاب نکردن نیز مثل فاکتور بالا رسیدگی میشود.

باربری گاوصندوق زیر ۱۲۰ کیلوگرم و بالای ۱۲۰

گاوصندوق زیر ۱۲۰ کیلوگرم ۵۰ هزار تومان هزینه اولیه و گاوصندوق بالای ۱۲۰ کیلوگرم ۹۰ هزار تومان هزینه اولیه دارد . سپس در صورت نبود آسانسور باربری از طبقه دوم به بعد ۲۵ هزار تومان و ۴۵ هزار تومان به هزینه سفارش اضافه میشود . در صورت انتخاب نکردن در زمان سفارش این هزینه به مبلغ کل اضافه خواهد شد.

باربری بوفه، کتابخانه و کمد | میزنهارخوری و میز شیشه ای

برای بوفه کتابخانه و کمد مبلغ اولیه ۳۰ هزار تومان و هر طبقه در صورت نبود آسانسور ۱۵ هزار تومان همچنین برای میز نهارخوری بالای ۶ نفره و میزشیشه ای بزرگ ۲۰ هزار تومان و ده هزار تومان به اقلام شما اضافه خواهد شد.

نحوه محاسبه هزینه باربری در نوبار

دیگر هزینه های اضافی باربری، نداریم!

درصورتی که در زمان ثبت سفارش تمامی این اقلام را درست انتخاب کرده باشید، هیچ هزینه اضافی در زمان باربری نخواهید داشت . پیشنهاد میشود مقاله ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی را مطالعه کنید و در زمان اثاث کشی از ناظر کنترل کیفیت استفاده کنید.

انعام اجباری و بدون رضایت، بهانه آوردن راننده و هزینه پیاده روی از دید نوبار قابل قبول نیست. درصورت هر یک از این درخواست ها با پشتیبانی نوبار تماس گرفته یا درصورت وجود ناظر در هنگام اسباب کشی شما این مورد را سریعا به او گزارش دهید. درصورتی که پشتیبانی شلوغ بود و نتوانست پاسخ شمارا بدهد بعد از اتمام سفارش این مورد را اشاره کنید.

پیشنهاد میشود : خدمات ویژه نوبار

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۸۷۴۵۹۸ و برای ثبت سفارش میتوانید از این صفحه استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.