اپلیکیشن اعلان بار نوبار | اعلام سرویس باربری به رانندگان

اپلیکیشن راننده اتوبار یا اعلان بار نوبار به رانندگانی که میخواهند از این سرویس استفاده کنند کمک میکند تا به صورت آنلاین سفارشات خود را قبول کنند. اعلام سرویس باربری به رانندگان کامیون، وانت و نیسان انجام میشود.

لینک دانلود اپلیکیشن اعلان بار نوبار

شما میتوانید از طریق این لینک اپلیکیشن را دانلود کنید. همچنین میتوانید برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۵۳۳۴ تماس بگیرید.

قوانین نوبار

رانندگان درصورت درخواست مبلغ اضافی از مشتریان تحت عنوان <<دبه کردن>> جریمه خواهند شد. انعام اجباری از سمت راننده و کارگران مجاز نیست و درصورت مشاهده راننده جریمه خواهد شد، همچنین راننده باید درست سرزمانی که قبول کرده است در محل حاضر باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل قبل از دیرکرد باید به پشتیبانی و یا مشتری اطلاع داده شود.

در مورد کالاهای هزینه بر مثل پیانو، یخچال ساید، میز بزرگ و… آموزش های لازم به رانندگان داده خواهد شد. این موارد باید در اپلیکیشن ثبت شده باشند، درصورت عدم ثبت با پشتیبانی تماس گرفته و برای افزایش قیمت هماهنگی های لازم را انجام دهید.

قیمت گذاری نوبار

نوبار با استفاده از هوش مصنوعی به سبک تاکسی های اینترنتی به شما این اجازه را میدهد تا بهترین قیمت گذاری را تجربه کنید. همچنین تعداد درخواست های بالا به شما این امکان را میدهد که سرویس مورد نظر خود را به دلخواه انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.