ارزش های پیشنهادی و خدماتی که مشتریان اتوبار نوبار را جذب کرده اند | کامنت هایی که تیم عملیات و پیشتیبانی جمع آوری کرده اند

نوبار همیشه سعی میکند به مشتریان خود بسیار بها بدهد و از کامنت های منفی و مثبت شما استفاده کند. در این پست به رسم قدردانی از شما ، مواردی که شما اشاره کرده اید برای بهتر شدن کسب و کار بررسی شده و مواردی که دلایل انتخاب نوبار بود را در این پست خدمت شما معرفی میکنیم.

باربری مطمئن | یکی از ارزش های نوبار

امیدواریم که شما از آن دسته از افراد نباشید که تجربه ی بدی از اسباب کشی داشته اند و از سایت های آگهی یا از تراکت اتوبار پیداکرده باشند و وسایلشان دزدیده شده باشد . متاسفانه برخی از هموطنان به این مصیبت گرفتار شده اند. نوبار شرکتی ثبت شده با روزنامه ی رسمی است که از کارگران و رانندگان خود سفته ضمانت دریافت میکند . همچنین در وبسایت های ساماندهی و ای نماد ثبت شده است ، در اکوسیستم استارت آپی شناخته شده و دو سرمایه گذار vc بزرگ به پشتوانه ی همین اطمینان در نوبار سرمایه گذاری کرده اند. وبسایت های معتبر خبری مانند خبرآنلاین نیز درمورد نوبار مطلب تهیه کرده اند. ما سعی کرده ایم که قیمت پایین در عین مطمئنی ارائه دهیم تا شما عزیزان را راضی کنیم.

نوبار |ارزش های پیشنهادی و خدماتی که مشتریان نوبار را جذب کرده اند | کامنت هایی که تیم عملیات و پیشتیبانی جمع آوری کرده اند.

قیمت مناسب | یکی دیگر از ارزش های نوبار از دیدگاه کاربران

کاربران نوبار در مورد قیمت مناسب و منصفانه به تیم پشتیبانی ما کامنت داده اند. ما سعی کرده ایم که حداقل از میانگین قیمت تهران ۱۰ درصد پایین تر هزینه های خود را بگیریم همچنین در حال توسعه دادن یک هوش مصنوعی برای قیمت دادن منصفانه تر و بهتر هستیم که به زودی عملیاتی خواهد شد. ادعا میکنیم که ارزان ترین نیستیم اما سعی کرده ایم با استفاده از دیتاها و اطلاعات خود و تحقیقات بازار قیمتی منصفانه را هم برای رانندگان و کارگران و هم برای کاربران فراهم کنیم.

حضور ناظر | یکی از ویژگی هایی که شما عزیزان از آن استقبال کرده اید.

به درخواست شما و با هزینه ای اندک ناظر در محل اسباب کشی حضور پیدا کرده و کیفیت باربری را کنترل خواهد کرد. ناظر کمک میکند تا کمترین آسیب به وسایل شما وارد شود.

تجربه های دیگر مشتریان و معرفی به دوستان

یکی از مواردی که باعث میشود مشتریانی وفادار به یک بیزنس مراجعه کنند ، معرفی دوستانی که تجربه خوبی داشته اند به شماست. درحال برنامه ریزی یک طرح ریفرال هستیم تا شما عزیزانی که مارا قابل میدانید هدیه ای کوچک و ناقابل در مقابل این معرفی دریافت کنید.

خوش برخوردی | تیم عملیات و پیشتیبانی حرفه ای

یکی از پروتکل های تیم پشتیبانی خوش برخوردی و دادن سرویس مناسب به کاربران است همچنین رانندگان و کارگران به دلیل سیستم امتیاز دهی سعی میکنند که بهترین سرویس را به شما ارائه دهند.

سرعت عمل بالا | یکی دیگر از ویژگی های نوبار

نوبار بر اساس تایم تعرفه های خود را مشخص میکند . همچنین درصورت نیاز داشتن به مشورت میتوانید با تیم پشتیبانی مشورت کنید تا تعداد کارگر مناسب را به شما پیشنهاد بدهند.

وقت شناسی | یکی از خط قرمز های نوبار

اگر راننده ای بدون اطلاع از کاربر و یا تیم عملیات دیرتر از موعد به مقصد برسد ، جریمه میشود به همین دلیل باعث شده است تا شما عزیزان از وقت شناسی نوبار رضایت داشته باشید.

نظر سنجی مشتریان قبلی در گوگل و کافه بازار

یکی از دارایی های حقیقی که یک کسب و کار میتواند به آن دستیابی کند مورد تعریف قرار گرفتن از سمت کاربران خود است. خوشحالیم که تا حد مطلوبی توانسته ایم این مهم را عملی کنیم.

بدون انعام بودن | اگر واقعا دوست داشتید انعام بدهید

انعام اجباری و با اصرار یکی از موارد آزاردهنده در اسباب کشی و به طور کلی هر کسب و کاری است. اگر شما واقعا از ته دل راضی بودید مختار هستید که انعام و دستمزد اضافه پرداخت کنید.

درخواست آنلاین و آسان اتوبار نوبار

یکی از پایه های اساسی هر استارت آپ این است که بتواند به همه گیر بودن و راحت بودن یک خدمت کمک کند. نوبار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نوبار

پرداخت آنلاین

در عصری زندگی میکنیم که افراد تمایل دارند پول نقد کمتری همراه داشته و به صورت آنلاین پول خدمات خود را بدهند به دلیل آلودگی ها و سخت بودن کار با پول نقد نوبار نیز امکان پرداخت آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

ثبات قیمت ، جامع بودن خدمات ، بالا بودن در گوگل و.. موارد دیگری بودند که باعث شده اند شما نوبار را انتخاب کنید. همچنین همانطور که میدانید گل عیب خداست و هرچقدر ما تلاش خود را برنظارت داشته باشیم باز هم مشتریانی پیدا میشوند که از ما ناراضی باشند مواردی مانند جو و برخورد بد کارگران ، باگ دادن اپلیکیشن ، همکاری نکردن رانندگان ، گم کردن آدرس و .. که هرچند کم اما باز هم ممکن است رخ بدهد . از شما ممنون هستیم که با نظرات مثبت و منفی خود در کنار ما هستید. اگر هر پیشنهاد و انتفادی دارید میتوانید با شماره تلفن نوبار تماس گرفته و با ما در میان بگذارید. همچنین اگر نیاز داشتید فورا در خلال اسباب کشی از تیم عملیات درخواست ناظرکنترل کیفیت اسباب کشی بدهید تا هیچ حقی از شما ضایع نشود.

موارد تیم پشتیبانی به دلیل انتخاب یک شعار مناسب برای برند از دیدگاه کاربران نوبار مورد بررسی قرار گرفت که در کنار آن به این نتیجه رسیدیم که یک پست بلاگ نیز در این مورد آماده کنیم. مطلب بیمه های مربوط به خانه را مطالعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.