اسباب کشی خر است! | اگر اسباب کشی دارید و حوصله آن را ندارید ما کمکتان میکنیم!

اگر در به در دنبال انجمن های بانوان میگردید که تجربه ی خود را در اسباب کشی به شما بگویند ولی درمانده هستید ، اگر میخواهید دست به سیاه سفید نزنید و فقط نظاره گر اسباب کشی باشید ولی هیچ راهی برای شما نیست و به این نتیجه رسیده ای که “اسباب کشی خر است!” ما در اتوبار نوبار پیشنهادی برای شما داریم که به هیچ وجه نمیتوانید آن را رد کنید. شما بی حوصله و تنبل یا پرمشغله و دست تنهای عزیز در چند خط آینده خدمتی جدید از اسباب کشی را به شما معرفی میکنیم و دو سناریوی مختلف را برای شما بررسی میکنیم.

سناریو اول | بدون اپلیکیشن و وبسایت اسباب کشی نوبار

شما اول از همه باید دنبال وسایل مورد نیاز بسته بندی باشید مثل کارتن بسته بندی ، سلفن ، پلاستیک حباب دار . بعد به زحمت آنها را تهیه کنید . بعد سردرگم هر کدام از وسایل خود را بسته بندی کرده یا سمسار را صدا کرده تا وسایل اضافه را به فروش برسانید. سپس یک اتوبار پیدا کنید که ندانید چقدر قرار است ازشما دستمزد بگیرد و کارگران آیا در حمل کردن چینی های عزیز شما دقت به خرج میدهند یا خیر، سپس در خانه ی جدید خود با باکس های پراکنده و وسط خانه مواجه میشوید. اگر بچه یا حیوان خانگی داشته باشید که این امر به یک فاجعه تبدیل میشود. در آخر هم با رودربایستی انعام کارگران را پرداخت کرده و لوستر و شیرآلات خود را نصب نشده در دست میگیرید!

سناریو دوم | با اپلیکیشن و وبسایت اثاث کشی نوبار

خب بدون مقدمه چینی برای شما توضیح میدهیم که نوبار چه کمکی میتواند برای شما انجام دهد. با نوبار به صورت تلفنی تماس گرفته ، یا برروی صفحه ثبت سفارش اسباب کشی جزئیات خود را وارد میکنید. چه وسایل سنگینی دارید ، نوع اتوبار ، تعداد طبقات و از همه مهم تر آیا کارگر بسته بندی ، کارگر چیدمان و کارگر فنی علاوه بر کارگر باربری اسباب کشی نیاز دارید یا خیر؟ (پایین توضیح داده میشود) ، از هرکارگر چه تعدادی نیاز دارید و مبلغی که باید پرداخت کنید برای شما نمایش داده میشودو حال بعد از اتمام اسباب کشی اگر واقعا از سرویس اسباب کشی راضی بودید ، با میل خود به کارگران انعام دهید. برای برنامه ریزی اسباب کشی هم ما توی بلاگ مطلبی را قرار دادیم که به شما کمک کند. وسایل مربوط به بسته بندی را هم از فروشگاه کارتن و پلاستیک حبابدار تهیه کنید.

کارگر متخصص و فنی | بازکردن لوستر ، شیرآلات ، جمع کردن سیم ها و..

کارگر فنی | اوستا | اسباب کشی خر است؟ نه ما راهکار داریم

کارگر فنی در باز و بسته کردن لوستر ها ، تلویزیون دیواری و شیرآلات تنظیمات تلویزیون و سینمای خانگی ، باز وبسته کردن تخت ها و.. به شما کمک میکند از صفحه ثبت سفارش نوبار میتوانید تعداد کارگران مورد نیاز خود را مشخص کنید.

کارگر بسته بندی | بسته بندی وسایل شما درست قبل از اسباب کشی

کارگر بسته بندی | اسباب کشی دارم کمک

کارگر بسته بندی مسلط به بسته بندی ظروف شکستنی شما ، عتیقه جات شما و… است . در صفحه ثبت سفارش میتوانید تعداد کارگر بسته بندی را مشخص کنید.

کارگر چیدمان | دیگر نگران بسته ها و کارتن ها در خانه ی جدید نباشید

کارگر چیدمان | اسباب کشی راحت تر

با کمک کارگر چیدمان میتوانید وسایل خود را وقتی که به خانه ی جدید رفتید در کمتر از چند ساعت بچینید . این مورد هم درصفحه ثبت سفارش آمده است.

ناظر اسباب کشی | نظارت یک شخص سوم بر اسباب کشی

با نوبار میتوانید برای اسباب کشی خود ناظر تعیین کنید که بر کار کارگران نظارت داشته باشد تخصص این ناظر کنترل کیفیت است .

فکر میکنم با تمامی مواردی که اشاره شد دیگر فکر نکنید که ” اسباب کشی خر است!” بلکه اسباب کشی را یک امر راحت تلقی میکنید. با نوبار دیگر اسباب کشی خر نیست!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.