چگونه در زمان اسباب کشی از کرونا در امان بمانیم؟ | نکات اسباب کشی بهداشتی

یکی از مواردی که بسیاری از افراد نگران آن هستند اسباب کشی بهداشتی در زمان کروناست . در این مقاله مواردی را اشاره میکنیم که انجام آنها کمترین خطر شما را تهدید خواهد کرد.

رعایت نکات بهداشتی ، چگونه وسایل خود را تمیز کنیم؟

بعد از اسباب کشی و مستقر شدن وسایل میتوانید از وایتکس یک درصد استفاده کنید ، به ازای هر صد گرم آب یک گرم وایتکس اضافه کرده و در یک ظرف بریزید. بهتر است در ظرفی بریزید که خوب اسپری شود. سپس روی وسایل خود پاشیده و بعد از چند ثانیه با دستمال آن را تمییز کنید. اگر نمیتوانید برای برخی از وسایل از وایتکس استفاده کنید باید الکل هفتاد درصد را داخل بطری ریخته و آن را روی سطوح اسپری کنید.

در هنگام اسباب کشی داشتن ماسک ، شیلد و دستکش به شما توصیه میشود. بعد از هربار استفاده ماسک خود و شیلد را میتوانید بشویید ، همچنین دستکش های لاتکسی از دستکش های پلاستیکی بهتر هستند.

میتوانید وسایل خود را در کارتن گذاشته و کارتن را به خوبی بسته بندی کنید سپس در هنگام اسباب کشی کارتن را به خوبی ضد عفونی کرده یک پلاستیک بزرگ یا یک سفره پهن کنید و تمامی وسایلی که تمییز شده اند را روی پلاستیک بگذارید.

بالا بردن سیستم ایمنی بدن | چگونه در زمان کرونا بدن خود را تقویت کنیم؟

شما میتوانید با خوردن شربت های بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، مولتی ویتامین و ویتامین سی ، ویتامین دی ۳ و… مقاومت بدن خود را در کوتاه مدت بالا ببرید. همچنین با خوردن مرکبات ، جعفری ، شمبلیله و انیس ستاره ای نسبت به تقویت سیستم ایمنی خود از لحاظ تب سنتی اقدام کنید.

بالابردن سیستم ایمنی | انیسون ستاره ای

اگر حس میکنید کرونا وارد بدن شده است ، چه اقداماتی انجام دهیم؟

با انجام این موارد میتوانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید . گرداندن سرم فیزیولوژی در بینی ، خوردن آب ولرم و گرم زیاد ، قرقره کردن آب نمک ، خوردن سوپ و… درصورتی که در مراحل اولیه ی انتقال بیماری باشد با این کارها ویروس از سیستم تنفسی شما خارج میشود.

استرس نداشته باشید چون استرس خود باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن خواهد ، اگر از داروهای کورتون دار استفاده میکنید یا داروهایی که سیستم ایمنی بدن را پایین نگه میدارند مانند داروهای MS ، داروهای ضد حساسیت و… با مشورت پزشک میتوانید در زمان اسباب کشی و تعامل با کارگر ، راننده و.. داروهای خود را قطع کنید.

ویتامین سی | جلوگیری از کرونا

نوبار | اتوبار ایمن و بهداشتی در زمان کرونا

تمامی پرسنل نوبار از جمله کارگر و راننده موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند . شما میتوانید با سفارش از نوبار از بهداشتی بودن اسباب کشی خود تا حدی اطمینان حاصل نمایید . همچنین پشتیبانی نوبار همواره به صورت ۲۴ ساعته درخدمت شماست . شما میتوانید در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید. همچنین مطلب برنامه ریزی اسباب کشی به شما پیشنهاد میشود

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.