چگونه جواهرات را برای اسباب کشی بسته بندی کنیم؟ | ترفندهای بسته بندی جواهرات

هنگامی که شما دو روز پس از اسباب کشی شروع به باز کردن بسته‌ها می‌کنید، هیچ چیز بدتر از وقت گذاشتن برای باز کردن زنجیر گردنبد پیچیده شده به هم، نخواهد بود. اما چند راه حل سریع و آسان برای بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی بدون دردسر وجود دارد، که با هم آنها را بررسی خواهیم کرد.

بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی به چه صورت است؟

بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی

بسته بندی گردنبند

بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی

  1. گردنبندهای خود را به چند گروه تقسیم کنید. با این کار می‌توانید قطعات، مهره‌ها و قسمت‌های آن را یک جا بسته بندی کنید و کل زنجیر نازک گردنبند را در یک بسته نگه دارید.
  2. گردنبند را برداید و به دور رول دستمال توالت خالی بپیچید.
  3. ابتدا گردنبند را داخل رول دستمال بگذارید و حلقه زنجیره گردنبند را بر روی رول کاغذ توالت بندازید و قلاب را ببندید تا گردنبند به صورت آزاد از رول آویزان شود.
  4. برای هر گردنبند این کار را تکرار کنید و با استفاده از یک رول کاغذ توالت برای هر گروه از گردنبند‌ها، به آنها نظم بدهید.
  5. هنگامی که این کار را انجام دادید، هر رول کاغذ توالت را در یک کیسه قابل انعطاف قرار دهید. شما می‌توانید از یک کیسه برای همه گردنبند‌های خود استفاده کنید.
  6. کیسه‌های گردنبند خود را داخل یک جعبه بگذارید و ازدیدن گردنبندهایی که بدون گره خوردن به مقصد ‌رسیدند لذت ببرید.
  7. قصد دارید تا دستبندهای خود را نیز بسته بندی کنید؟ شما می‌توانید از همین روش بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی، برای دستبند‌هایی که قلاب باز و بسته شدن دارند استفاده کنید.

بسته بندی گوشواره

بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی
  1. یک بشقاب کاغذی یا یک بار مصرف از آشپرخانه بردارید (مطمئن شوید که بشقاب داخل کیسه جا می‌شود).
  2. گیره پشت گوشواره را از روی آن بردارید. گوشواره را به آرامی داخل بشقاب فرو کنید.
  3. در پشت بشقاب کاغذی، گیره پشتی یا نگه دارنده گوشواره را، دوباره روی پشت گوشواره قرار دهید.
  4. فرایند را برای بقیه گوشواره تکرار کنید.
  5. بشقاب کاغذی را در یک کیسه (فقط برای اینکه گیره‌های پشتی گوشواره‌ها گم نشوند) قرار دهید. مراقب باشید که به پشت بشقاب فشار وارد نکنید تا به سبب تیز بودن پشت گوشواره کیسه سوراخ نشود.
  6. کیسه گوشواره‌ها را ترجیحا بین اقلام و وسایل نرم، داخل جعبه قرار دهید.

اکنون شما بسته بندی جواهرات برای اسباب کشی را انجام دادید، همه آن چیزی که برای روز اسباب کشی در هر زمان به آن نیاز دارید با نوبار میسر خواهند شد.
ما رانندگان کامیون و وانت را برای داشتن اسباب کشی راحت در اختیارتان قرار خواهیم داد. با در اختیار داشتن روزانه خدمات نوبار و خدمات بسته بندی حرفه‌ای استرس را در روز اسباب کشی و بسته بندی وسایل از خود درو نگه دارید. اگر درگیر اسباب کشی هستید و نگران وسایل گرانبهای خود ، مقاله ی راهنمای بسته بندی ظروف و عتیقه جات را مطالعه کنید..

منبع: dolly

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.