اسباب کشی ، زمان عزاگرفتن یا شیرین مثل عسل!

در کوتاه ترین حالت ممکن بخواهم براتون بگم با نوبار اسباب کشی کنید ، پشیمان نمیشوید . اما برای شما بیشتر توضیح بدم نوبار تلاش میکند تا تجربه تلخ اسباب کشی را تبدیل به یک تجربه ی خوب کند ، در ادامه از ویژگی های نوبار بیشتر برای شما توضیح میدهیم.

ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی | قیمت ثابت و بدون انعام

اگر از دبه کردن راننده ها و انعام خواستن کارگران خسته شدید ، نوبار بدون انعام و با قیمت ثابت خدمات را به شما ارائه میدهد. علاوه بر آن ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی نوبار راه حلی است تا این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اسباب کشی

قیمت خدمات اسباب کشی مناسب تر از میانگین تهران

یکی از مشکلاتی که در هنگام اسباب کشی به آن برمیخورید ، قیمت های نجومی برخی از سرویس های اتوبار است ، نوبار پس از تحقیقات بازار و به دست آوردن میانگین قیمت ، تعرفه های خود را پایین تر از دیگران قرار داده است.

کارگر های ویژه اسباب کشی | بسته بندی ، چیدمان ، فنی

یکی از سختی های اسباب کشی باز و بسته کردن لوستر ، شیرآلات و… به همراه بسته بندی وسایل است ، در مقصد نیز همیشه با کارتن های وسط خانه روبه رو میشوید که کارگر چیدمان راه حلی است که نوبار به شما ارائه میدهد.

سروقت رسیدن اتوبار

یکی از مصیبت های زمان اسباب کشی معطل شدن مشتری است ، نوبار رانندگان را موظف کرده است اگر بخواهند دیرتر از موعد بدون هماهنگی به مقصد برسند باید حتما اطلاع دهند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

امکان امتیازدهی به نوبار و رانندگان

همیشه میگویند مشتری راضی ۱۰ مشتری و مشتری ناراضی ۱۰۰ ها مشتری مثل خودش را به ارمغان میاورد. شما به مجموعه ی نوبار و راننده میتوانید امتیاز دهید و با این امتیاز دهی به عملکرد بهتر نوبار و تصمیم گیری دیگر مشتریان کمک کنید.

قیمت گذاری برپایه هوش مصنوعی

چه خوب میشد که خدمات اسباب کشی هم مثل تاکسی های اینترنتی قیمت گذاری هوشمند داشت ! خب باید بگویم که این اتفاق افتاده است و در نوبار قیمت گذاری کاملا هوشمند انجام میشود و باعث میشود کوچک ترین مشکلی برای رانندگان و مشتریان اتفاق نیفتد.

اسباب کشی

فروشگاه لوازم اسباب کشی

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود در اسباب کشی عزا بگیرید شکسته شدن وسایل شما و پیداکردن لوازم محافظ اسباب کشی است نوبار در فروشگاه لوازم اسباب کشی خود این مشکل را برای شما حل کرده است.

اسباب کشی با نوبار

فرض کنید موقع اسباب کشی در خانه ی خود نشسته اید ، ناظر در حال فعالیت به کار کارگران است ، کارگران بسته بندی در حال بسته بندی کردن وسایل شما و کارگران فنی در حال باز کردن لوستر ، شیرآلات و… هستند. کارگران از شما انعام اجباری نمیخواهند و درصورت رضایت میتوانید انعام پرداخت کنید ، اگر درخواست کرده باشید اتوبار و منزل شما ضدعفونی شده و پرسنل در تمام مدت ماسک و دستکش دارند. کارگران باربر با وسایل ضدضربه اسباب کشی در حال جا به جا کردن وسایل شما هستند. به دلیل مشخص کردن موارد تاثیرگذار در قیمت کمترین اضافه قیمت را سرویس اسباب کشی شما میخورد و در مقصد کارگر چیدمان دست به کار شده و وسایل را مطابق دستور شما میچیند.

اسباب کشی بدون نوبار

در این حالت چند سناریو وجود دارد ممکن است اتوباری که پیدا کردید اصلا در صنف باربری ثبت نشده باشد و وسایل شما از دست برود.

ممکن است اتوباری پیدا کنید که بسیار گران تر از حد معمول باشد

ممکن است با راننده ی دبه کن و کارگر انعام بگیر مواجه بشوید که محتمل ترین مورد در اسباب کشی است.

ممکن است ساعت ها زیر پایتان علف سبز شود

و هزاران سناریو اسباب کشی دیگر .

یکی از این سناریو ها برای بنیان گذار نوبار هست که قبل از تاسیس این استارت آپ طرف بخاطر انعام ندادن جاروبرقی را میشکند و موقعیت تلخی را تجربه میکند. به جرأت میتوان گفت نوبار بهترین خدمات اسباب کشی را ارائه میدهد چون خودش طعم یک اسباب کشی بد را چشیده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.