عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی شرکت‌های باربری (قسمت اول)

اسباب کشی تجربه‌ای سخت و خسته‌کننده است. معمولا کارگران حمل بار، وسایل تکراری را جابجا می‌کنند. وسایلی مثل یخچال، مبلمان و فرش که به مرور زمان با نوع حمل آن آشنا می‌شوند. اما گاهی اوقات ماجراهای بامزه‌ای در این کار رخ می‌دهد. تیم باربری وسایلی را جابجا می‌کنند که بسیار عجیب و باورنکردنی هستند. این وسایل به قدری عجیب هستند که مهارت باربری کارگران را دچار چالش می‌کند. در این مطلب قصد داریم عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی را معرفی کنیم. وسایلی که کارگران آنها را در شغل خود تجربه کرده‌اند. با اولین قسمت از این مطلب با نوبار همراه شوید.

کلکسیون حیوانات شکار شده

یک کامیون باربری برای انجام اثاث کشی به یک خانه در خارج از شهر فیلادلفیا می‌روند. استیو دی‌استفانو، راننده کامیون، تعریف می‌کند خانه متعلق به یک شکارچی حرفه‌ای حیوانات بوده است. او کلکسیونی از حیواناتی را داشت که خودش تمام آنها را شکار کرده بود. در این کلکسیون انواع خرس‌ها و شیرها، سر گوزن و بوفالو دیده می‌شد.

اسباب کشی سر خرس قطبی بر دیوار

تیم باربری تمام کلکسیون را با احتیاط زیاد، بسته بندی کردند. حیوانات شکار‌ شده وزن زیادی نداشتند. اما تعداد بالای آنها باعث شد یک کامیون بزرگ باربری پر شود. برخی از حیوانات تا ۸ متر ارتفاع داشتند که باعث می‌شد کارگران به سختی آنها را جابجا کنند. راننده کامیون می‌گوید او یک چالش عجیب را در این سفارش تجربه کرده است. استیو تعریف می‌کند زمانی که به خانه جدید رسیدند، تمام همسایه‌های شکارچی از دیدن حیوانات شگفت‌زده شده بودند.

گربه‌های تاکسی درمی شده

آیا شما با هنر تاکسی دِرمی آشنایی دارید؟ زمانی که حیوانات را شکار می‌کنند یا آنها به مرگ طبیعی می‌میرند. افرادی با استفاده از مواد نگهدارنده، بدن آنها را با حالت‌های مختلفی خشک می‌کنند. به این کار هنر تاکسی درمی می‌گویند. حال، مکس رابینسون، راننده کامیون باربری، ماجرای جالبی را تعریف می‌کند.

او به همراه تیم خود، برای اثاث کشی به خانه یک پیرزن تنها در شهر ادینبورگ کشور اسکاتلند می‌روند. زمانی که وارد خانه شدند، آنها با کلکسیون جالبی از حیوانات تاکسی درمی شده روبرو می‌شوند. تیم رابینسون تعداد چهار گربه خشک شده را مشاهده کردند. این گربه‌ها، حیوانات خانگی پیرزن بوده‌اند. این حیوانات زمانی که می‌میرند، پیرزن برای نگهداشتن یاد و خاطره گربه‌هایش، آنها را تاکسی درمی می‌کند. جالب است بدانید، پیرزن بر بدن گربه‌ها یک بلوز کاموایی به تن کرده بود.

اسباب کشی گربه تاکسی درمی شده

۱۳ گربه خانگی

برای بسیاری از شرکت‌های باربری پیش آمده است که حیوانات خانگی را جابجا کنند. اما جابجایی ۱۳ گربه خانگی از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که یکی از شرکت‌های حمل بار در لندن تجربه کرده است. خانمی از آنها درخواست اتوبار می‌دهد. او یک کامیون باربری سفارش می‌دهد که ۱۳ گربه خانگی را برایش جابجا کنند. این شرکت تاحالا تجربه حمل حیوانات نداشت. آنها ابتدا درخواست خانم را رد می‌کنند. اما یکی از رانندگان کامیون شرکت تصمیم می‌گیرد درخواست خانم را انجام دهد.

راننده کامیون در حال آماده کردن جعبه‌های مخصوص برای حمل گربه‌ها بود. اما خانم به راننده اطلاع می‌دهد که هر گربه یک جعبه مخصوص به خود دارد و گربه‌هایی که جعبه ندارند، خودشان در قسمتی از کامیون می‌نشینند. بسیار جالب است که حیوانات این خانم بسیار فهمیده هستند که بدون مشکل در قسمتی از کامیون می‌نشینند و فرار نمی‌کنند. در آخر این جابجایی توسط شرکت انجام نمی‌شود. اما نگهداری ۱۳ گربه تربیت شده یکی از جالب‌ترین تجربه‌های اسباب کشی بوده است.

حمل مار پایتون بزرگ

حمل مار پایتون بزرگ

با بیان این ماجرا، شاید اسباب کشی کردن جزو کارهای خطرناک قرار بگیرد. گالین کولف، یک متخصص اسباب کشی، با درخواست جابجایی یک مار پایتون آفریقایی در شهر لندن مواجه شده است. او به همراه کارگران خدماتی، در محل اسباب کشی حاضر می‌شوند. تمامی افراد با دیدن این مار بزرگ، خیلی ترسیده بودند. با وجود اینکه مار در یک قفس شیشه‌ای عظیم‌الجثه نگهداری می‌شد؛ هیچکس جرأت نزدیک شدن به قفس مار را نداشت. صاحبان مار به تیم باربری اطیمنان دادند که هیچ خطری از سوی مار آنها را تهدید نخواهد کرد. مار پایتون جزو آرام‌ترین مارها در طبیعت است. گالین با اطمینان خاطر از صاحبان بار، اقدام به جابجایی مار پایتون می‌کنند. تجربه حمل مار به قدری برای گالین و همکارانش عجیب بود که این ماجرا را برای همه تعریف کرده است.

جابجایی یک صندلی به یک اتاق دیگر

یک شرکت باربری در شهر لس آنجلس آمریکا ماجرای جالبی را تعریف می‌کند. آنها به طرز غیرمنتظره‌ای در ساعت ۳ نصف شب تماسی دریافت می‌کنند. این فرد که از سلبریتی‌های معروف آمریکا بوده است، سفارش سرویس کارگر حمل بار می‌دهد. او از شرکت درخواست می‌کند که همین الان تیم مورد نظر به خانه‌اش اعزام شوند.

پس از اینکه تیم حمل بار با اضطرار خود را در محل می‌رساند. آنها با این دستور عجیب روبرو شدند. شخص سلبریتی و مشهور از آنها خواسته است که یک صندلی را از اتاق پذیرایی خانه، به اتاق نشیمن منتقل کنند. تیم باربری با تعجب بسیار دستور او را انجام می‌دهند. این هم از شگفتی‌های هالیوود است که مشاهده می‌کنید. آنها توانایی بالایی در خلق ماجراهای عجیب را دارند.

ادامه دارد…

منبع My Moving Reviews

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.