عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی شرکت‌های باربری (قسمت دوم)

اسباب کشی تجربه‌ای سخت و خسته‌کننده است. معمولا کارگران حمل بار، وسایل تکراری را جابجا می‌کنند. وسایلی مثل یخچال، مبلمان و فرش که به مرور زمان با نوع حمل آن آشنا می‌شوند. اما گاهی اوقات ماجراهای بامزه‌ای در این کار رخ می‌دهد. تیم باربری با اتفاقاتی باورنکردنی و عجیب روبرو می‌شوند. این ماجراها به قدری عجیب هستند که به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود. این مطلب دومین قسمت از عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی است. پس با نوبار همراه شوید تا عجیب‌ترین تجربه‌های تیم باربری را معرفی کنیم.

حمل ماشین بت‌موبیل بتمن

یکی از جذابیت‌های شغل باربری، تجربه تماشای خانه‌هایی با دکوراسیون خاص است. حال، تصور کنید به یک خانه‌ای می‌روید که در آن ماشین یکی از ابرقهرمانان وجود داشته باشد. آلیسون بردلی، مسئول بازاریابی تیم نظافت لندن، تعریف می‌کند که یک روز با درخواست جابجایی یک ماشین تقلبی مواجه می‌شوند. آنها تیم باربری خود را به محل می‌رسانند. آنها متوجه می‌شوند آن ماشین تقلبی، ماشین بت‌موبیل متعلق به بتمن است. ماشین بسیار زیبا ساخته شده بود و حتی قادر به حرکت هم بود. به همین منظور، آنها با احتیاط بسیار زیاد، ماشین را در کامیون باربری قرار می‌دهند. جالب است بدانید، آقای بردلی پیش از این تجربه حمل مجسمه والاس و گرومیت را هم داشته‌اند. آنها مجسمه این دو شخصیت انیمیشنی را به همراه ۱۰۰ مجسمه مرغ متعلق به این مجموعه را جابجا کرده‌اند.

خاکستر مرده در عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی

حمل گلدان خاکستر همسر

جابجا کردن وسایل حساس یکی از چالش‌های کارگران خدماتی است. تی‌جی پترسون داستان جالبی را تعریف می‌کند. قبل از شروع اسباب کشی، نسبت به جابجایی یک گلدان به آنها تذکر داده شده بود. گلدان حاوی خاکستر همسر خانم خانه‌دار بود. خانم به آنها هشدار داده بود که با احتیاط کامل این گلدان را جابجا کنند. اگر گلدان صدمه می‌دید، نفرینی ابدی آنها را فرا می‌گرفت. پس، آقای پترسون با تلاش مضاعف گلدان را به خانه جدید خانم منتقل کردند و از نفرین ابدی جلوگیری کردند.

ارسال کالای خوراکی و بهداشتی

شاید از نظر خیلی از ما، انتقال دادن وسایل خوراکی کار عجیبی باشد. اما برای بعضی اشخاص این مورد جزو ملزومات جابجایی محسوب می‌شود. علی وِنکزی سرپرست یک تیم باربری است که تعریف می‌کند یک خانواده آمریکایی قصد اسباب کشی به کشور دانمارک را داشتند. آنها به جای ارسال وسایلی مثل لباس یا وسایل شخصی خود، چند کارتن لوازم خوراکی و بهداشتی را برای جابجایی بسته بندی کرده بودند. آنها غذاهایی مثل کنسرو لوبیا، غلات، صابون و خمیردندان را در کارتن اسباب کشی قرار داده بودند. این سوال برای خیلی از ما پیش می‌آید که این وسایل را می‌توان در دانمارک هم تهیه کرد. اما از دید این خانواده، این وسایل مهم‌تر از دیگر وسایل مرسومی است که در اسباب کشی انجام می‌شود.

ماشین رأی‌گیری ردبول در عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی

جابجایی دستگاه رأی‌گیری ردبول

یک شرکت اسباب کشی خدمات وانت بار را در آمریکا ارائه می‌دهد. آنها سابقه جابجایی دستگاه‌های مختلفی مثل جعبه موسیقی بزرگ، کنسول پین‌بال و دستگاه‌های نوشیدنی را در کارنامه کاری خود دارند. اما آنها با یک مورد بسیار نادر روبرو شدند. این مورد چیزی جز دستگاه رأی‌گیری ردبودل نیست. به نظر آنها این دستگاه عجیب‌ترین وسیله برای جابجایی بوده است. این دستگاه، یک وسیله خاص برای فروش نوشیدنی‌های ردبول است. افراد با انجام رأی‌گیری، نوشیدنی مورد علاقه خود را از طریق این دستگاه دریافت می‌کنند. طبق صحبت‌های این شرکت، آنها با دشواری بسیار توانستند این دستگاه حساس و لمسی را جابجا کنند.

این هم از عجیب‌ترین اتفاقات در اسباب کشی، به نظر شما کدام یک از این اتفاقات برای شما عجیب بود؟ لطفا نظرات خود را با نوبار در میان بگذارید.

منبع My Moving Reviews

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.