نکاتی کاربردی برای باز کردن وسایل با نوزاد

مواردی وجود دارد که ممکن است استرس اسباب کشی را افزایش بدهد. حضور یک بچه کوچک دوست‌داشتنی می‌تواند به حمل اثاث منزل خدشه وارد کند. نوزاد معمولا کارهای غیرقابل پیش‌بینی انجام می‌دهد. به همین منظور، مادر و پدر باید دقت بیشتری برروی نوزاد خود داشته باشند. زمانی که اثاث کشی انجام می‌شود، یکی از مهم‌ترین چالش‌های خانواده، باز کردن وسایل با نوزاد است. آنها باید مراقب باشند تا کودکشان دچار آسیب‌دیدگی نشود. در این مطلب قصد داریم راهکارهایی برای مراقبت از کودک هنگان بازکردن وسایل را معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه نوبار باشید.

در زمان خواب نوزاد وسایل را باز کنید

نوزاد تازه متولد شده، شیر زیادی می‌خورد. کودک ۱۰ ماهه نیز تحرک زیادی دارد و از روی کنجکاوی به همه چیز دست می‌زند. هیچ چیز مثل بیداری و فعالیت نوزاد، کار باز کردن وسایل را سخت نمی‌کند. برای اینکه بتوانید با خیال راحت وسایل منزل را باز کنید، در زمان خواب نوزاد خود این کار را انجام دهید. اگر خانه شما کوچک است و نگران این هستید که هنگام بازکردن وسایل، فرزندتان بیدار می‌شود. از دستگاه‌های مخصوص خواب نوزاد استفاده کنید.

کارتن اسباب بازی

ابتدا وسایل نوزاد و خوراکی را باز کنید

زمانی که تیم باربری مشغول حمل بار است. از آنها درخواست کنید که وسایل نوزاد را آخر از همه در اتوبار قرار دهند. آنها زمانی که به خانه جدید برسند، وسایل نوزاد مثل کالسکه، تخت و وسایل عوض کردن کودک را اول از همه به خانه جدید منتقل می‌کنند. با این کار شما می‌توانید وسایل خواب کودک را بچینید تا او در تخت خود بخوابد.

در ادامه وسایل خوراکی نوزاد خود را باز کنید. خوراکی‌های مخصوص نوزاد را آماده کنید تا بتوانید در طول اسباب کشی و باز کردن وسایل، غذای مورد نیاز کودک خود را فراهم کنید. هرچقدر بتوانید برنامه همیشگی نوزاد خود را انجام دهید، فشار کمتری را در زمان باز کردن وسایل احساس خواهید کرد.

از آشنایان کمک بگیرید

هنگام اسباب کشی خجالت را کنار بگذارید. از دوستان و آشنایان خود نسبت به نگهداری نوزاد خود کمک بگیرید. آنها می‌توانند با مراقبت از فرزند شما، کار بازکردن وسایل و چیدمان خانه را آسان کنند. این کار باعث می‌شود تمرکز بیشتری برای انجام کارهای خود داشته باشید. همچنین، میزان خطرات احتمالی برای نوزاد شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

نوزادی در خواب که یک عروسک خرسی در بغل خود گرفته

یک منطقه امن برای نوزاد ایجاد کنید

زمانی که کارهای اسباب کشی انجام شد. اتاقی را به عنوان منطقه امن نوزاد خود در نظر بگیرید. ابتدا آنجا را تمیز کنید، سپس وسایل کودک را در اتاق قرار دهید. اسباب بازی‌ها و خوراکی‌های او را در این منطقه امن در دسترس بگذارید. همچنین، وسایل سرگرمی کودک را فراهم کنید تا حوصله نوزاد سر نرود. کف اتاق را با ملحفه نرم یا پتو پوشش دهید تا از آسیب دیدن فرزند خود جلوگیری کنید. ایجاد منطقه امن، نگرانی‌ والدین نسبت به نوزاد را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

یک کیف مخصوص نوزاد داشته باشید

هنگام اسباب کشی، یک کیف حاوی وسایل مورد نیاز کودک فراهم کنید. وسایلی مثل پستونک، شیشه شیر، پوشک و پودر بچه را در این کیف مخصوص قرار دهید. این وسایل در طول اثاث کشی می‌تواند کار شما را برای نگهداری کودک آسان کند. همچنین، تا زمانی که کار بازکردن وسایل خانه تمام نشده است، این کیف مخصوص را همراه خود داشته باشید.

امیدواریم نکات بیان شده بتواند نگرانی والدین نسبت نوزاد خود را ازبین ببرد. شما می‌توانید برای انجام اسباب کشی، از سرویس‌های وانت نیسان، وانت و کامیون نوبار استفاده کنید. برای ثبت سفارش، به اپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن نوبار مراجعه کنید.

منبع Moving.com

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.