نکات مهمی که در اسباب کشی باید به خاطر بسپارید

اسباب کشی کردن باعث می‌شود افراد نسبت به شرایط استرس داشته باشند. انجام برنامه‌ریزی‌ها و بسته بندی وسایل تا کرایه اتوبار و جابجایی وسایل نگرانی‌های زیادی به همراه دارد. حال، کارشناسان بر این عقیده هستند که به خاطر سپردن یکسری نکات می‌تواند استرس ناشی از اثاث کشی را کم کند. در این مطلب قصد داریم این نکات مهم را بیان کنیم. پس تا پایان همراه نوبار باشید.

نکات مهم برای اسباب کشی

زمانی که قصد اسباب کشی دارید، ممکن است آدرس دقیق خانه جدیدتان را بلد نباشید. برای اینکه در طول این کار دچار مشکل نشوید، آدرس خانه جدیدتان را در کاغذی یادداشت کنید و در کیف پول خود بگذارید. همچنین، شما می‌توانید آدرس و محل دقیق منزل خود را در اپلیکیشن‌های نقشه مثل Google Maps ذخیره کنید.

وسایل اسباب کشی

در جابجایی وسایل منزل، ممکن است به مدارک خود نیاز پیدا کنید. از مدارک مهم خود مانند اسناد پزشکی خانواده، کارت شناسایی و مدارک تحصیلی فرزندان خود کپی بگیرید و در یک پوشه قرار دهید. کپی مدارک را در طول اثاث کشی پیش خود نگهدارید. همچنین، اطلاع از حساب بانکی و یافتن شعبه بانکی مورد نظر خود، می‌تواند روند کارهای پرداختی شما را آسان کند.

کارهایی برای ساکنین جدید انجام دهید

زمانی که به خانه جدید نقل مکان می‌کنید، باید یکسری لوازم را در خانه قدیمی خود بگذارید. با قرار دادن آنها، ساکنین جدید می‌توانند از آنها استفاده کنند. روز اسباب کشی، منزل قدیمی شما کثیف می‌شوند، خوب است که وسایل تمیز کننده‌ای را برای ساکنین جدید فراهم کنید تا آنها، خانه جدید خود را نظافت کنند. وسایل مهمی مثل ریموت درب پارکینگ و کلیدهای خانه را نیز در اختیار مالکین جدید خانه بگذارید.

بعضی افراد، یک کلید اضافی را در زیر پادری و گلدان می‌گذارند یا به یکی از همسایگان معتمد خود می‌دهند. فراموش نکنید این کلیدها را از جای خود بردارید و به مالک یا مستأجر جدید خانه قدیمی خود بدهید.

قایم کردن کلید زیر گلدان

لوازم شخصی خود را در اسباب کشی فراموش نکنید

شرکت‌های باربری در بیشتر موارد، امکانات جابجایی حیوانات خانگی و وسایل متعلق به آنها را ندارند. به همین منظور، روز اسباب کشی فراموش نکنید که تمامی لوازم حیوان دوست‌داشتنی خود را به خانه جدید منتقل کنید. برای این کار، بهتر است پیش از اسباب کشی، برای بسته بندی وسایل حیوان خود برنامه‌ریزی کنید.

بعضی افراد در خانه قدیمی خود، وسایلی مثل پول، طلا یا اشیای قیمتی را پنهان می‌کنند. فراموش نکنید که گنج‌های خود را از مخفی‌گاهشان خارج کنید و به منزل جدید خود ببرید. لازم به ذکر است، بعضی افراد بدهی مالی به اشخاص یا فروشگاه‌هایی در محله قدیمی خود دارند یا کتابی را از کتابخانه محله امانت گرفته‌اند. روزهای نزدیک به اسباب کشی، بدهی خود را با آنها تسویه کنید و کتاب‌ها را به کتابخانه بازگردانید.

این نکات شاید ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند، اما می‌تواند به شما کمک کند و با استرس کمتری به خانه جدید نقل مکان کنید. امیدواریم که اثاث کشی بی‌دردسر و مطمئنی را تجربه کنید. لازم به ذکر است، شرکت نوبار دارای سرویس‌های کامیون، وانت و وانت نیسان به همراه خدمات کارگری است. شما می‌توانید برای سفارش سرویس کامیون و وانت بار در تهران یا کرج، به سایت یا اپلیکیشن باربری نوبار مراجعه کنید.

منبع Moving.com

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.