طراحی‌ بی‌نظیر مجموعه صندلی‌های Quindici برادران بورولِک

رونان و ایروان بورولِک دو برادر هستند که در زمینه طراحی داخلی فعالیت می‌کنند. این دو برادر فرانسوی جزو برجسته‌ترین طراحان مبلمان هستند. آنها اخیرا مجموعه جدید خود با نام Quindici را معرفی کرده‌اند. این مجموعه صندلی‌های کاربردی هستند که از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برند. برادران بورولک با الهام از روح و فرم بدن انسان، مجموعه خود را خلق کرده‌اند. لازم به ذکر است، شما می‌توانید برای جابجایی مبلمان منزل خود، از خدمات کارگری نوبار استفاده کنید. برای سفارش، به اپلیکیشن نوبار مراجعه کنید.

مجموعه صندلی‌های Quindici

برادران بورولک به خاطر رویکرد متمایزی که به طراحی صنعتی دارند، در جهان معروف شده‌اند. این دو برادر به عنوان خلاق‌ترین طراحان فرانسوی محسوب می‌شوند. آنها بیشتر برروی قطعات دست‌ساز و مواد خالص تمرکز دارند. حاصل تلاش آنها منجر به همکاری با شرکت‌های بزرگی شده است. این شرکت‌ها شامل ویترا، کوادرات، اَلِسی و سامسونگ می‌شود. آنها مجموعه‌های خاصی برای این شرکت‌ها طراحی کرده‌اند.

مجموعه صندلی‌های Quindici

مجموعه Quindici یک سری صندلی‌های راحتی خلاقانه است. این مجموعه به سفارش یک شرکت ایتالیایی به اسم ماتیاتزی طراحی و آماده شده است. شرکت ماتیاتزی در سال ۱۹۷۹ توسط یک خواهر و برادر با نام نِویو و فابیانو ماتیاتزی تأسیس شده است. رویکرد این کمپانی، استفاده از مواد سنتی است. محصولات آنها با محیط زیست سازگار است که یک مزیت ممتاز نسبت به دیگر شرکت‌ها محسوب می‌شود.

مجموعه صندلی‌های Quindici

مجموعه خلاق Quindici سومین همکاری برادران بورولک با این شرکت معتبر ایتالیایی است. آنها پیش از این، مجموعه Uncino و Osso را برای این شرکت طراحی کردند. این دو مجموعه پروژه‌ای تحقیقاتی بوده است تا بتوانند تولید مبلمان را به صورت کامپیوتری انجام دهند. اما مجموعه Quindici برخلاف دو مجموعه قبلی، به صورت سنتی طراحی و اجرا شده است. جالب است بدانید، برادران بورولک این مجموعه را به صورت ذهنی و با استفاده از تخیل خود ساخته‌اند. آنها برای ساخت صندلی‌ها از خاکستر چوب و تخته سه‌لا استفاده کرده‌اند. طراحی Quindici به صورت ارگونومیک است که از فرم بدنی انسان الهام گرفته شده است. هدف از ساخت این مجموعه، ایجاد آرامش و حس خوب هنگام نشستن افراد بوده است. شما می‌توانید در ادامه تصاویر مجموعه Quindici را تماشا کنید:

منبع Ignant

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.