چگونه خود را برای اسباب کشی آماده کنیم؟

بیشتر افراد هنگام خرید یا اجاره خانه، نگرانی‌هایی برای اسباب کشی و برنامه‌ریزی درست برای بسته بندی لوازم خانه دارند. این نگرانی باعث می‌شود اثاث کشی برای خانواده‌ها به امری کلافه‌کننده و پراسترس تبدیل شود. اما رعایت یکسری اصول برای اسباب کشی می‌تواند نگرانی‌های احتمالی را کاهش دهد. در این مطلب قصد داریم نکاتی را بیان کنیم تا با انجام آنها برای اثاث کشی آمادگی پیدا کنید. لازم به ذکر است، با درخواست اتوبار از نوبار، می‌توانید نسبت به ایمنی و سلامت لوازم خود اطمینان حاصل کنید.

برای اسباب کشی چک لیست درست کنید

اولین راه برای آماده‌سازی در کارهای اثاث کشی، نوشتن یک چک لیست کاری مفید برای انجام کارهای بسته بندی و انتقال لوازم خانه است. این چک لیست نقشه راه شما برای اسباب کشی از نقطه شروع تا پایان را ترسیم می‌کند. با استفاده از این لیست، می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. همچنین، مدت زمان این دوره نقل مکان به خانه جدید مشخص خواهد شد. شایان ذکر است، با نوشتن چک لیست می‌توانید میزان هزینه خود برای اثاث کشی را نیز محاسبه کنید.

تعیین بودجه برای اثاث کشی

برای انجام اسباب کشی، لازم است بودجه‌ای را در نظر بگیرید. خرید وسایل بسته بندی مانند کارتن و چسب، درخواست اتوبار و تیم باربری، هزینه خورد و خوراک و انجام کارهای فنی در خانه جدید نیاز به هزینه دارند. برای تعیین بودجه، باید لیستی از کارهای مرتبط با اسباب کشی را تهیه کنید. سپس مبلغ تقریبی هر کدام را در کنار آن یادداشت کنید. با انجام محاسبات، می‌توانید بودجه کلی خود را برای اثاث کشی مشخص کنید.

نمایی از دو مرد که یکی در حال کار با تبلت و دیگر در حال حمل بار است

برای بسته بندی از کارگران شرکت‌ها کمک بگیرید

شاید برای خانواده‌هایی پیش بیاید که نتوانند با کمک دوست و آشنایان خود اقدام به بسته بندی وسایل کنند. این اتفاق موجب می‌شود افراد از نظر روانی احساس استرس نسبت به کارهای اثاث کشی پیدا کنند. برای رفع این اضطراب، شما می‌توانید با یک اتوبار مطمئن و ایمن صحبت کنید تا علاوه بر اسباب کشی، در کارهای بسته بندی نیز به شما کمک کند. کارگران باربری به دلیل داشتن تجربه، می‌توانند افراد مفیدی برای ایجاد آرامش شما هنگام نقل مکان به خانه جدید باشند.

پیش از اسباب کشی، اتوبار خود را رزرو کنید

برای روز اثاث کشی خود، اتوبار و تیم باربری مورد نظر خود را رزرو کنید. با رزرو اتوبار می‌توانید بخشی از دغدغه حمل بار خود را برطرف کنید. این کار باعث خواهد شد با برنامه‌ریزی بهتر و با سرعت بیشتری اقدام به انتقال اثاثیه خود کنید. رزرو اتوبار برای مواقعی که زمان شلوغی اسباب کشی است، بسیار کمک‌کننده است. این کار باعث می‌شود نسبت به زمان اثاث کشی آسوده خاطر باشید.

نمایی از لوازم بسته بندی شده

پیش از اثاث کشی به آشنایان خود اطلاع بدهید

با نقل مکان کردن به خانه جدید، شرایط جدیدی را تجربه خواهید کرد. با رفتن به محله‌ای جدید، جهان شما تغییر خواهد کرد. به همین منظور، لازم است پیش از عزیمت به خانه جدید خود، به دوستان و آشنایان خود نسبت به تغییر محل خانه خود اطلاع بدهید. آنها می‌توانند با ایجاد انرژی مثبت و حال خوب، در راستای اسباب کشی بهتر به شما کمک کنند. همچنین، به همسایگان خود پیغام دهید که قصد تغییر منزل دارید. آدرس جدید خود را به آنها بدهید؛ این احتمال وجود دارد که در آینده نامه‌ یا بسته پستی به محل زندگی سابق شما ارسال شود. به همین دلیل، همسایه شما می‌تواند به آسانی نامه یا بسته شما را به آدرس جدید ارسال کند.

حفظ آرامش خود و خانواده می‌تواند کمک بسزایی به شما در انجام اسباب کشی کند. برای سهولت در انجام کارهای اسباب کشی، شرکت نوبار خدمات نوینی را در اختیار کاربران قرار داده است. با درخواست اتوبار و نیروهای کمکی مثل کارگرهای فنی و باربری می‌توانید نسبت به حمل اثاثیه خود اقدام کنید. امیدواریم اسباب کشی خوب و بی‌استرسی را هنگام نقل مکان تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.