تفاوت نوبار با شرکت‌های باربری چیست؟

یکی از دغدغه‌های افراد برای اسباب کشی کردن، هزینه‌های زیاد و متغیر است. آنها نیاز دارند کارهای اثاث کشی منزل، با قیمت ثابت و بدون استرس انجام شود. بارهایشان بدون آسیب به خانه جدید منتقل شود؛ و تیم باربری نسبت به قیمت‌ها دبه نکنند. اما شرایطی وجود دارد که بدون استرس اسباب کشی کنیم؟ آیا شرکتی حاضر است که بدون تغییر قیمت باربری، کارهایمان را انجام بدهد؟ جواب این سؤال‌ها مثبت است. نوبار، یک شرکت استارتاپی است که آمده تحولی در صنعت اسباب کشی ایجاد کند. این شرکت با ارائه خدمات اثاث کشی، سرویس‌هایی با قیمت ثابت ارائه می‌دهد.

کارتن‌های اسباب کشی

اسباب کشی با قیمت ثابت و بدون انعام

شرکت نوبار سرویس‌های متنوعی را برای باربری و اثاث کشی فراهم کرده است. این سرویس‌ها شامل کامیون، وانت، نیسان و خدمات کارگر اسباب کشی می‌شود. جالب است بدانید، تمامی سرویس‌ها با قیمت ثابت محاسبه می‌شوند. به طوریکه با طولانی شدن مدت زمان اسباب کشی، این قیمت بدون تغییر پابرجا خواهد ماند. همچنین، خدمات نوبار با مقدار ۱۰ درصد پایین‌تر نسبت به میانگین قیمتی تهران، نرخ قیمتی ثابت برای مشتریان محاسبه می‌شود. این تفاوت نوبار با دیگر شرکت‌های مشابه است.

خانواده‌های بسیاری نسبت به درخواست انعام از سوی تیم‌های باربری ناراحت و گله‌مند هستند. آنها علاوه بر پرداخت هزینه‌ اضافی حمل بار، مبلغی نیز به عنوان انعام به آنها پرداخت می‌کنند. یکی از اهداف اصلی نوبار، ارائه خدمات بدون انعام است. بسته به میزان رضایت کاربر نسبت به سفارش انجام شده، این مورد در اختیار آنها قرار داده شده است. اگر هنگام حمل اثاثیه منزل با درخواست انعام مواجه شدید، بلافاصله با پشتیبانی نوبار تماس بگیرید. این کار برخلاف قوانین نوبار است و با تیم متخلف برخورد خواهد شد.

تیم باربری در حال خالی کردن بار

قیمت ثابت، استرس کمتر!

خانواده‌ها همیشه برای بسته بندی و اسباب کشی استرس زیادی را تحمل می‌کنند. آسیب دیدن وسایل، دبه کردن رانندگان اتوبار، دردسرهای حمل بار و قیمت‌های متغیر از جمله مواردی است که افراد را دچار استرس می‌کند. اپلیکیشن آنلاین نوبار با قابلیت هوش مصنوعی خود، قیمت نهایی سفارش کاربران را محاسبه می‌کند و به صورت یک فاکتور در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. قیمت ثابت سرویس‌های نوبار موجب می‌شود کاربران با استرس کمتر و حالی خوب کارهای اثاث کشی منزل خود را انجام بدهند. لازم به ذکر است، کاربران فقط هزینه نهایی درج شده در فاکتور را پرداخت می‌کنند. اگر هنگام اسباب کشی درخواستی مبنی بر پرداخت هزینه اضافه باربری دریافت کردند، بخش پشتیبانی را نسبت به تخلف صورت گرفته مطلع کنند.

با قیمت ثابت، سر قولمان هستیم

یکی از اهداف مهم نوبار، ارائه سرویس‌های متنوع اسباب کشی با قیمت ثابت است. این قولی است که شرکت نوبار به کاربران داده است و سر قول خود مانده است. کاربران می‌توانند بدون دغدغه و خیالی آسوده سرویس مورد نظر خود را از نوبار سفارش دهند. تیم باربری که متشکل از ۴ نفر است، آماده خدمت‌رسانی به کاربران خواهند بود. شایان به ذکر است، تیم باربری نوبار از یک نفر راننده و سه نفر کارگر خدماتی تشکیل می‌شود. جالب است بدانید، راننده اتوبار وظیفه چیدمان بار در محفظه باری را برعهده دارد.

از آنجایی که رضایت خاطر کاربران برای نوبار از اهمیت بالایی برخوردار است، تمامی تیم‌های باربری موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. آنها با استفاده از ماسک و دستکش در محل اسباب کشی حاضر می‌شوند و اقدام به بسته بندی، حمل بار و انتقال وسایل منزل می‌کنند. کادر رانندگان نوبار، افرادی حرفه‌ای و خوش برخورد هستند. آنها در نوبار آموزش‌های لازم را برای انجام باربری می‌بینند و با انرژی بالا در خدمت کاربران محترم هستند.

کارتن‌های اسباب کشی

ارائه خدمات حرفه‌ای اسباب کشی با قیمت ثابت

کاربران برای ثبت سفارش خود، می‌توانند به سایت و اپلیکیشن اسباب کشی نوبار مراجعه کنند. کاربران با ثبت نام در نوبار، وارد پنل سفارش سرویس می‌شوند. سپس با مشخص کردن مبدأ و مقصد محل باربری، مقدار وسایل و نوع سرویس خود اقدام به ثبت سفارش خود می‌کنند. با مشخص شدن نوع سرویس کاربر، قیمت ثابت و نهایی به صورت صورتحساب در اختیار او قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است، کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت رزرو آنلاین، سفارش خود را در تاریخ و روز مشخصی رزرو کنند. تیم حرفه‌ای نوبار در زمان تعیین شده، در محل حاضر شده و آماده خدمت‌رسانی به کاربران محترم خواهند شد.

جالب است بدانید، سامانه اسباب کشی نوبار برروی تمامی سرویس‌ها نظارت کاملی دارد. ناظران کیفی نوبار از ابتدای ثبت سفارش تا آخرین لحظه برروی کارها نظارت و از اتفاقات احتمالی اثاث کشی جلوگیری می‌کنند. در کنار ناظران کیفی، تیم پشتیبانی نوبار به صورت آنلاین در دسترس هستند تا به سوالات و نحوه قیمت‌گذاری سرویس‌ها پاسخ دهند.

شرکت نوبار مفتخر است با ارائه خدمات اسباب کشی با قیمت ثابت و بدون انعام خود، تحولی در صنعت اسباب کشی ایجاد کرده است. امیدواریم که اثاث کشی بدون دغدغه و بدون استرسی را تجربه کنید. شما می‌توانید برای ثبت سفارش اتوبار و وانت بار در تهران یا کرج، شما می‌توانید به اپلیکیشن آنلاین باربری نوبار مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.