معرفی بازی موبایل Moving Inc |یک اسباب کشی پازلی

اسباب کشی منزل یکی از کارهای پراسترس است. بسته بندی هوشمند برای هر حمل اثاثیه‌ای ضروری است. به همین دلیل ما به یک سرویس باربری نیاز داریم. آیا می‌خواهید به یک متخصص بسته‌ بندی و اثاث کشی تبدیل شوید؟ بازی موبایل .Moving Inc با پازل‌های جذاب خود می‌تواند به شما کمک کند. اثری جذاب و درگیرکننده که می‌تواند بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. لازم به ذکر است، شما می‌توانید برای سفارش وانت بار، به بخش سفارشات اپلیکیشن نوبار مراجعه کنید.

یک بازی پازلی اعتیادآور

بازی موبایل .Moving Inc اثری در سبک آرکید و پازلی است. وظیفه بازیکن در این بازی، بسته بندی کردن وسایل در کامیون باربری است. گیمر باید در هر مرحله وسایل خانه را در یک جعبه بسته‌ بندی کند. مکانیک‌های طراحی شده بازی، ساده و اعتیادآور کار شده است. بازیکن باید وسایل را طوری روی هم قرار دهد تا تمامی آنها به درستی در یک جعبه اسباب کشی قرار بگیرد.

نمایی از گیم‌پلی بازی موبایل Moving inc

مراحل بازی به مرور سخت‌ و چالش‌برانگیز می‌شوند. با انجام هر مرحله، بازیکن جوایزی مثل پول و وسایل منزل دریافت می‌کند. بازی اندروید .Moving Inc دارای بیش از ۱۰۰۰ مرحله است که می‌تواند بازیکن را ساعت‌ها سرگرم کند. با جلو رفتن مراحل، بازیکن ماشین‌های اتوبار بهتری برای حمل بار دریافت خواهد کرد.

یک بازی با گرافیک فانتزی و زیبا

بازی موبایل .Moving Inc دارای گرافیکی انیمیشنی است. محیط بازی فضایی رنگارنگ و زیبا دارد. ماشین‌ها و وسایل، به صورت فانتزی طراحی شده که به زیبایی بصری بازی افزوده است. انیمیشن‌های بازی بسیار روان اجرا می‌شوند. در این بازی، از موسیقی متن استفاده نشده است. سازندگان برای اینکه بازیکن تمرکز بیشتری برای حل پازل‌ها داشته باشد، از موسیقی استفاده نکرده است. شایان ذکر است، بازی .Moving Inc دارای تبلیغات است که بعد از انجام سه مرحله، یک تبلیغ در بازی پخش می‌شود.

بازی موبایل .Moving Inc برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است. کاربرانی که دارای گوشی اندروید نسخه ۴.۱ به بالا هستند، می‌توانند این بازی را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنند. لازم به ذکر است، این بازی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. حجم این اثر ۱۹ مگابایت است که جزو بازی‌های سبک محسوب می‌شود. بازی موبایل .Moving Inc را به علاقه‌مندان به بازی‌های پازلی توصیه می‌کنیم.

منبع Google Play

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.