بهترین وانت اسباب کشی در تهران کجاست؟

ماشین وانت یکی از پرکاربرد‌ترین وسیله برای باربری محسوب می‌شود. این خودرو محفظه مناسبی برای جابجایی وسایل دارد. معمولا مردم برای حمل بار سبک از وانت یا نیسان استفاده می‌کنند. یکی از دغدغه افراد، پیدا کردن یک وانت بار مطمئن برای انجام کارهای باربری است. آنها با کرایه وانت اسباب کشی، نگران آسیب دیدن وسایل خود هستند. نوبار شرکتی است که می‌تواند نگرانی‌های شما نسبت به اسباب کشی و حمل بار را برطرف کند.

شرکت نوبار یک شرکت استارتاپی در زمینه اسباب کشی و باربری است. این شرکت خدمات گوناگونی را برای کاربران فراهم کرده است. سرویس‌های نوبار شامل کامیون، وانت، نیسان و کارگرهای خدماتی می‌شود. یکی از اولویت‌های نوبار، انجام اسباب کشی بهداشتی است. به همین منظور، تیم باربری نوبار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده خدمت‌رسانی به کاربران محترم هستند.

نمایی از وانت اسباب کشی

خدمات وانت اسباب کشی

وانت بار اینترنتی یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌ها در زمینه باربری هستند. بیشتر افراد برای انجام اسباب کشی، از وانت نیسان کمک می‌گیرند. سرویس‌های وانت و نیسان از نظر فنی، یک ماشین ایده‌آل برای باربری است. با درخواست وانت اسباب کشی، کاربران می‌توانند وسایل سبک و شکستنی خود را جابجا کنند. سرویس‌های وانت نوبار، جزو بهترین باربری تهران محسوب می‌شود.

معرفی سرویس‌های وانت و نیسان

سرویس وانت بار تلفنی نوبار به دو دسته وانت سبک و سنگین تقسیم می‌شود. . وانت اسباب کشی به دلیل اینکه محفظه باری کوچکی دارد که توانایی حمل حداکثر سه تن بار را دارد. وانت‌های سبک معمولا وسایل سبک و شکستنی را جابجا می‌کنند. وانت‌های سنگین ماشین‌های نیسان هستند که وظیفه حمل اثاث سنگین مثل یخچال، ماشین لباسشویی و کمد را برعهده دارند. رانندگان نیسان نوبار، افرادی متخصص و بامهارت در کار اسباب کشی هستند. همچنین، آنها با استفاده از لوازم مخصوص، بارهای کاربران را بسته بندی اثاثیه منزل می‌کنند. لازم به ذکر است، تمامی کارگران نوبار پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند؛ آنها با استفاده از ماسک و دستکش آماده خدمت‌رسانی به کاربران عزیز هستند.

وانت اسباب کشی در شهر

اعزام کارگر همراه وانت اسباب کشی

کاربران زمانی که با اپلیکیشن باربری نوبار، سفارش خود را برای درخواست وانت اسباب کشی ثبت می‌کنند، یک تیم کارگری همراه وانت یا نیسان به محل باربری اعزام خواهد شد. همراه بودن کارگر با سرویس وانت بار اینترنتی جزو مزیت‌های نوبار نسبت به شرکت‌های مشابه است. لازم به ذکر است، تیم کارگری نوبار از چهار نفر تشکیل می‌شود. این تیم متشکل از یک راننده و سه نفر کارگر است. راننده وظیفه چیدن بار در وانت را برعهده دارد.

قیمت ثابت و بدون انعام وانت اسباب کشی

ارائه خدمات با نرخ قیمتی ثابت یکی از رسالت‌های نوبار برای وانت اسباب کشی است. اپلیکشین نوبار با مقدار ۱۰ درصد پایین‌تر نسبت به میانگین قیمتی تهران، قیمت اسباب کشی را با نرخ قیمتی ثابتی برای کاربران محاسبه می‌کند. این مورد یک مزیت ویژه نسبت به دیگر شرکت‌ها محسوب می‌شود. جالب است بدانید، نوبار هیچ انعامی از کاربران دریافت نمی‌کند. این کار بسته به رضایت کاربر نسبت به اسباب کشی انجام شده، در اختیار خود کاربر قرار گرفته است. اگر هنگام حمل اثاثیه منزل، با درخواست انعام از سوی تیم باربری مواجه شدید. بلافاصله این مورد را به بخش پشتیبانی نوبار گزارش دهید.

نمایی از وانت اسباب کشی

رزرو وانت و نیسان در اپلیکیشن نوبار

خدمات نوبار در قالب یک اپلیکیشن اسباب کشی، خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن آنلاین موبایل و وب اپلیکیشن نوبار سرویس وانت اسباب کشی خود را ثبت کنند. در حال حاضر، اپلیکیشن نوبار برروی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار دارد. کاربران محترم آیفون نیز می‌توانند از طریق وب‌اپلیکیشن نوبار اقدام به درخواست وانت بار اینترنتی کنند. شایان ذکر است، اپلیکیشن نوبار دارای قابلیت رزرو وانت و نیسان است. کاربران می‌توانند روز و تاریخ مورد نظر خود را رزرو کنند. تیم باربری در روز تعیین شده در محل حاضر خواهند شد. شایان ذکر است، نوبار در حال حاضر سرویس‌های وانت بار شهرستان را به شهر کرج اختصاص داده است. کاربران می‌توانند با کرایه وانت بار بین‌شهری، از تهران به کرج اثاثیه خود را جابجا کنند.

امیدواریم که با سفارش وانت اسباب کشی نوبار، کارهای اثاث کشی را با قیمت ثابت پشت سر بگذارید. قیمت اسباب کشی در نوبار بدون تغییر است؛ حتی با طولانی شدن مدت زمان اسباب کشی، هزینه اثاث کشی بدون تغییر باقی خواهد ماند. این قولی است که نوبار به کاربران عزیز داده است. ما سر قولمان هستیم!

منبع Nobaar

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.