چگونه برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی خانه سقف کاذب کار کنیم؟ | جلوگیری از آب دادن سقف و کمتر کردن هزینه ها

یکی از اتفاقی که ممکن است بعد از چند سال در هرخانه رخ دهد آب دادن سقف آشپزخانه و دستشویی از طبقه ی بالاست. یکی از بهترین راه هایی که میتوانید از این موضوع جلوگیری کنید زدن سقف کاذب و همچنین قیرگونی کردن کف حمام، دستشویی و آشپزخانه است.

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن میتوان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و آنها را مخفی نمود سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می شود که در پایین سقف اصلی نصب می شود و عیوب آن را برطرف می سازد.

اگر برای خانه جدید خود سرویس اسباب کشی خوب میخواهید باربری آنلاین نوبار را انتخاب کنید.

سقف کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می کند. سقف کاذب برای عایق نمودن خانه در برابر صدا، عایق حرارتی حرارت، اجرای نورپردازی دکوراتیو، پوشش سیم های تاسیسات و … کاربرد دارد و در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف آن را مشاهده کرد.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب رابیتس

سقف رابیتس یکی از رایج ترین انواع سقف کاذب است. رابیتس نوعی ورق مشبک از جنس گالوانیزه است که توسط سیم آرماتوربندی به شبکه فرعی وصل می گردد. رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح ساخته می شود که نوع برجسته آن برای دهانه های بزرگ و نوع مسطح آن برای دهانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف رابیتز

رابیتس را میتوان با پانل های آلومینیومی، پی وی سی یا بتن سبک کارکرد.

سقف کاذب کناف

سقف یکپارچه دکوراتیو شرکت کناف آلمان، پانل های گچی پیش ساخته ای هستند که به دیوار ها به راحتی متصل میشوند.

کاذب کناف

سقف کاذب گریلیوم

سقف های مشبک تزئینی که جلوه ای زیبا به خانه داده و دسترسی به سقف را آسان میکند.

سقف کاذب با چوب و PVC

سقف کاغذ با تیرهای چوبی که میتوان پانل های پی وی سی را برروی آن سوار کرده و جلوه ای زیبا به سقف بدهد همچنین میتوانید از پانل های افقی چوبی یا مربعی چوبی استفاده کنید.

سقف کاذب طلقی

معمولا این سقف ها در ادارات و شرکت ها استفاده میشود اما اگر میخواهید دکوری خاص را کار کنید میتوانید از سقف کاذب تلفی استفاده کنید.

ساختار کلی سقف های کاذب

سقف های کاذب عمدتا از تیرهای افقی و عمودی سبک به همراه پوشاننده هایی که بالاتری ، پایین تر و یا هردو هستند تشکیل شده اند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.